|
andersvilster
Gæst
|
|
Velbekommen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZirfinG
|
|
Hvordan får man folk til at få et bestemt statsborgerskab?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
Hvordan får man folk til at få et bestemt statsborgerskab?
Hvis vi siger du køber en argentiner til Danmark skal han spille 5 år i DK så vælger han måske dansk statsborgerskab.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LA Barcelona CF
|
|
Ved at få dem til det land de skal være statsborger for , Tror jeg 
|
|
|
|
|
|
Barcelona Verdens bedste hold !
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Det er noget spilleren selv bestemmer, når han har været nok tid i det pågældende land. Jeg ved ikke om man på nogen måde kan influere hans beslutning.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
Jeg har et problem. Jeg har downloadet filerne og lagt dem de rigtige steder (har brugt denne side's guide) når jeg går ind på den med 3 muligheder "Åbn, Gem, Anullerer" og jeg så klikker på Åbn går den bare tilbage  Ved i hvad jeg skal gøre for at få dem til at virke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LA Barcelona CF
|
|
er det den nye update du mener ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
er det den nye update du mener ?
Nej, det er Skins og kits og facepacks og logoer osv. Jeg har fundet dem på fmglive.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LA Barcelona CF
|
|
Når okay , det kan jeg ikke hjælpe med .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
Når okay , det kan jeg ikke hjælpe med .
øv  Nogen der kan hjælpe? please! det irriterer mig virkelig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
Jeg kan heller ikke finde ud af at lave screenshots. Jeg har prøvet med denne "opskrift":
Gå ind på det du vil "Screenshotte" Tryk på "prnt scrn" knappen Ved samme tidspunkt, tryk på alt og ctrl gå ind på point på point gå så ind på "rediger" og så ind på "sæt ind" Gem så billedet som en jpg fil. Gå ind på imageshack og upload dit billede, og viss os det her.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Hvor mange FmF$ koster det at skifte navn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Sådan kan du lave screenshots:1. Find siden/mappen osv. du vil have SS af 2. Tryk på knappen Prt Scr3. Åben Paint eller lignende 4. Tryk Sæt Ind = et screenshot klar til at blive gemt  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Hvor mange FmF$ koster det at skifte navn?
100.000.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Sådan kan du lave screenshots:1. Find siden/mappen osv. du vil have SS af 2. Tryk på knappen Prt Scr3. Åben Paint eller lignende 4. Tryk Sæt Ind = et screenshot klar til at blive gemt  . Ja eller i stedet for at trykke sæt ind bare trykke ctrl + v, når du er inde i paint 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|