home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Undgå spærring?
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Undgå spærring?  (Læst 13474 gange)
absalonsen
Gæst

Undgå spærring?
« : 09 Mar 2009, 15:24 »

På min skole er Facebook nu blevet spærret, og det er naturligvis i vores (elevernes) interesse, at komme igennem alligevel. Vi har brugt det meste af dagen på at lede efter smutveje - uden held!

Nogen af jer, der kender en god og sikker smutvej?

plutonium
Manager

Sv: Undgå spærring?
« Svar #1: 09 Mar 2009, 15:26 »

Nej, jeg har ingen løsning..

Men på min skole er både Facebook og Arto blev spærret. Gymnasiet whiner over at Facebook er væk, og grundskolen græder snot over at de ikke kan komme på Arto funny

Heldigvis bruger jeg ingen af delene, så jeg behøver ikke gå med sørgebind når jeg er i skole Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2: 09 Mar 2009, 15:28 »

Har I forsoegt jer med enten den funktion i google., der kan oversaette et website fra et sprog til et andet? I vaelger altsaa fx at oversaette www.facebook.com fra arabisk til dansk - den finder ingen arabiske ord og oversaetter intet.

Ellers er www.archive.org maaske et forsoeg vaerd.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst

« Svar #3: 09 Mar 2009, 15:29 »

Kunne der ikke være en grund til det er spæret?? Nemlig at de ikke ønsker det tager alt opmærksomheden fra timerne og i laver alt muligt andet end det i skal??

Desuden er Facebook efterhånden også blvet spæret på en del større arbejdspladser så i kan jo lige så godt vende jer til det når i kommer ud i det virkelige liv Wink

andersfa123
Gæst

« Svar #4: 09 Mar 2009, 15:30 »

Prøv at søg på proxy browser på google og klik på en af linksne også skriv www.facebook.com og se om du kan Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #5: 09 Mar 2009, 15:30 »

Jeg kigger på det, KF. Smiley

JKJ: 'Der er for mange virusser på Facebook' er begrundelsen. Spærringer er til for at blive brudt. xD

Tavares
Manager

« Svar #6: 09 Mar 2009, 15:32 »

www.HideMyAss.com
Det skulle virke.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

JKJ
Gæst

« Svar #7: 09 Mar 2009, 15:35 »

Jeg kigger på det, KF. Smiley

JKJ: 'Der er for mange virusser på Facebook' er begrundelsen. Spærringer er til for at blive brudt. xD

Jamen hvorfor gå imod autoriter?? Hvis de siger det er sådan så er det bare sådan... Uden sammenligning men for bare 15-20 år siden respekterede man at når der blev sagt eller pålagt et eller andet så var det bar sdan og dermed basta. Idag skal man tage alting op til debat og man skal absolut drage disse beslutninger i tvivl...

Hvorfor i alverden kan man ikke bare respektere at man ikke kan komme på feks facebook??

absalonsen
Gæst

« Svar #8: 09 Mar 2009, 15:37 »

Prøv at søg på proxy browser på google og klik på en af linksne også skriv www.facebook.com og se om du kan Wink

Prøvede jeg idag. Kun en af dem virkede, mend er kunne man ikke lave noget på Facebook. Kunne f.eks. ikke se mine notifikationer.

www.HideMyAss.com
Det skulle virke.

Vil bliver prøvet...

Nu kan jeg desværre først prøve dem i morgen, når jeg er i skole igen, da Facebook naturligvis ikke er spærret herhjemme. Wink

Jamen hvorfor gå imod autoriter?? Hvis de siger det er sådan så er det bare sådan... Uden sammenligning men for bare 15-20 år siden respekterede man at når der blev sagt eller pålagt et eller andet så var det bar sdan og dermed basta. Idag skal man tage alting op til debat og man skal absolut drage disse beslutninger i tvivl...

Hvorfor i alverden kan man ikke bare respektere at man ikke kan komme på feks facebook??

Fordi de timer vi havde i dag er/var så helveds kedelige..

KF
Landsholdsspiller

« Svar #9: 09 Mar 2009, 15:37 »

Gab. Du kan ogsaa vende det om og sporge: Hvorfor stille sig tilfreds med en internetadgang paa arbejdet/jobbet uden facebook.com, hvis du kan faa en med? Wink

Hvad folk vaelger er jeg 100% ligeglad med. Der er sikkert flere, der ikke kan styre det (ellers var det vel ikke blokeret), men jeg tror paa, at de fleste mennesker kan finde ud af udelukkende at benytte facebook, fmfreaks etc., naar der ikke er andet at lave.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

andersfa123
Gæst

« Svar #10: 09 Mar 2009, 15:37 »

Hvorfor kan du ikke bare respektere at han godt vil bryde spærringen?  Tunge

plutonium
Manager

« Svar #11: 09 Mar 2009, 15:40 »

Gab. Du kan ogsaa vende det om og sporge: Hvorfor stille sig tilfreds med en internetadgang paa arbejdet/jobbet uden facebook.com, hvis du kan faa en med? Wink

Hvad folk vaelger er jeg 100% ligeglad med. Der er sikkert flere, der ikke kan styre det (ellers var det vel ikke blokeret), men jeg tror paa, at de fleste mennesker kan finde ud af udelukkende at benytte facebook, fmfreaks etc., naar der ikke er andet at lave.

KF... FmFreaks... er... ALTID... topprioritet!  Wink

Ej, jeg kan kun sige at jeg er enig med JKJ, men jeg har så omvendt altid været autoritetstro. Har så heller aldrig kunnet se det fede ved Facebook og Arto. Er fint tilfreds med telefonen og/eller msn  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KF
Landsholdsspiller

« Svar #12: 09 Mar 2009, 15:48 »

KF... FmFreaks... er... ALTID... topprioritet!  Wink

Ej, jeg kan kun sige at jeg er enig med JKJ, men jeg har så omvendt altid været autoritetstro. Har så heller aldrig kunnet se det fede ved Facebook og Arto. Er fint tilfreds med telefonen og/eller msn  Peace

Det er forhaabentligvis loegn, at du altid har vaeret autoritetstro. Du skal ikke bilde mig ind, at du aldrig har vaeret paa msn eller internettet, hvor din laerer mente, du skulle lave noget andet? =)

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 09 Mar 2009, 15:52 »

Nu handler dette jo om facebook, men hvis det er til nogens interesse, så kan jeg huske en snydevej vi brugte, når vi ville på arto dengang jeg var mindre. Man skriver bare narto.dk, og så opfatter computeren det automatisk som arto.dk. Men jeg ved ikke om der er lignende snydeveje til facebook.com   Ubeslutsom

Erzael
Manager

« Svar #14: 09 Mar 2009, 15:56 »

Proxy.org der er mange forskellige proxy sider, som netop er lavet til disse slags ting Smiley

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010