home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Marc2705's Taktik tråd
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Marc2705's Taktik tråd  (Læst 2190 gange)
Marc2705
Landsholdsspiller

Marc2705's Taktik tråd
« : 08 Mar 2009, 01:23 »

Marc's Taktik Tråd

Hej Freaks... nu har jeg længe spillet Football Manager (siden Fm05), men aldrig rigtigt sat mig ind i spiller- og hold instrukser. Men eftersom det er blevet vigtigere og vigtigere om man har sat instrukser til ens hold og enkle spillere, har jeg nu sat mig ind i det...

og vil derfor godt dele mine taktiker med jer andre...
jeg regner med at lave en masse taktiker til de lidt mindre ligaer i EU.

jeg har dog kun lavet en taktik indtil videre, men der skal nok komme flere med SS og de forskellige ting...

Taktiker:

4-1-1-2-2: denne taktik har jeg lavet til den Franske liga, hvor det er baseret på hurtigt fodbold. det går denne taktik også ud på, inlæg fra kanterne og lange afleveringer op til targetman som endten tager bolden ned og dribler, eller header den videre til den hurtige angriber som ligger ved siden af ham, som for det meste score...
Billede af taktik: http://i43.tinypic.com/vxgcy8.jpg...
Link til Upload af taktik: http://www.zshare.net/download/566758434e8c4b4f/
SS af topscore i ligaen og sådan noget kommer senere...
Inkl. Marc's hjørnesparks taktik...

en taktik af Willads. taktiken prøvet med Roma... hvis i har spørgesmål så bare spørg løs...
Ss af instrukserne: http://tinypic.com/view.php?pic=2ee9bf8&s=5
Upload Link: http://www.zshare.net/download/56866499da8fd5b1/

Det er en offensiv taktik med offensive backs. Backs skal have offensive stats. Midterforsvaret skal være solidt, de bidrager ikke med meget op i banen, men skal sørge for, at der ikke bliver lukket meget ind.
Den DM agerer som en Pirlo-type. Han ligger i en fri rolle, er bindeleddet mellem på holdet og fodrer angrebet med sukkerbolde i dybden.

Midtbanen skal også helst være spillere der er gode offensivt, men de kan med fordel også skulle kunne noget def.

Den OMC skal være en typisk hængende angriber. HAn skal kunne drible, aflevere, afslutte, løbe, have flair og være kreativ.

Angriberne har jeg valgt 2 hurtige, men en god ide kunne sagtens være at de bliver blandet med en stor og lille.

Selve taktikken går ud på at spille direkte i et lidt hurtigere tempo, men ikke hurtigt.  Tålmodigt bygge spillet op og vente på den helt rette aflevering, som midtbanen sagtens kan stå for, da alle der har gode stat i passing.

Taktikken er til store hold og hvis spillerne er korrekt sammensat scorer man mange mål fordelt over alle de offensive spillere, samt lukker sjældent mål ind.
God fornøjelse...

Edit: jeg kan desværre ikke lave flere taktiker lige nu og noget tid fremover Pga. ikke nok tid...
men hvis folk vil have lavet en taktik, må de jo endten skrive herinde eller skrive en PB til mig så kigger jeg på det..

Edit: jeg vil meget gerne have noget tilbage melding omkring taktiken.
« Seneste Redigering: 11 Mar 2009, 21:46 af Marc2705 » Logged

Lavet Af GadeFM

N_E_J
Juniorspiller
**

Sv: Marc2705's Taktik tråd
« Svar #1: 08 Mar 2009, 22:03 »

Har du selv haft succes med taktikken? Vil gerne have et ss af dine resultater, hvis du har brugt den.

Hvad er Marc's hjørnesparks taktik?

BARCA FOREVER!

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #2: 10 Mar 2009, 16:35 »

ja havde Succes men Nantes vandt sæsonen og min midter forsvar blev topscore i ligaen...

men har desværre ikke SS af det.. da mit spil fucked i går og slettet alle mine gemmere... :S men hjørnesparks taktiken er meget effektiv... prøv den i den franske liga....

Lavet Af GadeFM

N_E_J
Juniorspiller
**

« Svar #3: 10 Mar 2009, 21:07 »

Ærgerligt, det med dine save-games. Skuffet Vil dog ikke prøve taktikken lige nu, da jeg allerede har en glimrende taktik. Men prøver den gerne på et andet tidspunkt. Wink

BARCA FOREVER!

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #4: 11 Mar 2009, 12:20 »

lyder godt når du har prøvet den vil jeg meget gerne have noget tilbage melding...

Lavet Af GadeFM

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #5: 04 Jun 2009, 01:24 »

nogen der har prøvet nogen af mine 2 taktikker, vil meget gerne have Feedback.

Lavet Af GadeFM

Fbarbes
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 04 Jun 2009, 08:17 »

Hej. Desværre, så er det umuligt at prøve dine taktikker af, da man ikke kan downloade dem.  Forlegen

Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010