home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Tips & tricks
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tips & tricks  (Læst 2540 gange)
Yvstre
Juniorspiller
**

Tips & tricks
« : 07 Mar 2009, 20:11 »

Nu har jeg været med herinde siden 2005 og jeg har desværre ikke været så meget af en skribent, så nu vil jeg prøve mig lidt frem  Ubeslutsom jeg håber i vil tage godt imod mig

Jeg vil starte med nogle små erfaringer som jeg har samlet sammen gennem tiderne og nogle har måske selv gjort disse erfaringer, fint nok, men måske er der nogen derude der kan drage nytte af dem 

jeg håber selvfølgelig også at andre vil prøve at skrive deres små fif ned herinde, så de nye hurtigt kan få lidt råd og dåd  Grin

Jeg har med god erfaring brugt ”targetman” i mine taktikker, men ikke på den måde som mange sikkert bruger ham.

Jeg spiller 4-4-2 hvor jeg foretrækker en stærk høj angriber med høje stats i hovedspil, styrke, balance og springkraft dvs. en angriber som kan hamle op med selv de bedste forsvarsspillere, hvad angår luftrummet, f. eks Pavel Pogrebnyak, men andre kan selvfølgelig også gøre det,

ideen med dette er ikke at gøre ham til ”targetman”, nej det skal jeg bruge en hurtig spiller til f. eks Owen, men Defoe kan også gøre det, altså en hurtig spiller som man sætter til ”løb fremad på ofte”
og så bruger jeg ham som ”targetman” med ordren ”stikninger i dybden” under holdopsætninger.

Dette skulle gerne resultere i at en lang bold bliver vundet af den høje angriber som vinder hovedstødsduel højt på banen og netop lægger den af til min targetman ved at heade bolden i dybden  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 20:57 af Yvstre » Logged

SpUrS fOrEvEr,

Tikøb i Superligaen! :-)

DavidMadsen
Manager

Sv: Tips & tricks for newbies
« Svar #1: 07 Mar 2009, 20:31 »

Jeg vil da gerne støtte op om tråden her, da jeg synes det er en god idé. Alle FM-spillere med problemer kan da skrive herinde, og så vil jeg da med glæde besvare det, hvis jeg er i stand til det Smiley

FCK88
Manager

« Svar #2: 07 Mar 2009, 21:21 »

det her minder utroligt meget om taktikker og træningssektionen.. så jeg får en forum moderator til at låse tråden og så må du skrive i den tråd.. Yvstre

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Yvstre
Juniorspiller
**

« Svar #3: 07 Mar 2009, 21:28 »

det her minder utroligt meget om taktikker og træningssektionen.. så jeg får en forum moderator til at låse tråden og så må du skrive i den tråd.. Yvstre

grunden til at jeg skriver er følgende

Omklædningsrummet
Alt der vedrører Football Manager 2009 skal postes her 

SpUrS fOrEvEr,

FCK88
Manager

« Svar #4: 07 Mar 2009, 21:31 »

Træningsbanen
Her kan du få finpudset din taktik og træning ved at udveksle råd og erfaringer med andre brugere.

Det du har skrevet hører ikke under omklædningsrummet.. Bare lige så du ved det Smiley .. og jeg hakker ikke på dig, men siger bare at forum mods'ne nok låser tråden eller henviser til en anden.. Smiley

Yvstre
Juniorspiller
**

« Svar #5: 07 Mar 2009, 21:38 »

men indtil vil jeg da lige komme med et cowboy trick til :-)

hvis du fra starten af sæsonen har bedt din stadion manager om at anlægge en bred bane, så du kan spille flot fodbold over fløjene, fristes man jo til at tro at det altid er super at spille så bredt som muligt på hjemmebane,

men tag dig i agt for møder du et hold med opstilling 3-5-2 eller for den sags skyld 4-3-3, dvs med 3 decideret central midtbane folk, vil du næsten altid se at dine egne 2 folk forgæves forsøge at skærme dem af, så det kan godt betale sig at evt at bede dem om ikke at skærme af så meget, hvilket jeg ikke har haft den store succes med endnu, derimod gør dit eget spil knap så bredt,

dette kan nemt ses ved lige at klikke på modstandernes statistik, for at se hvor mange boldberøinger de har :-)

SpUrS fOrEvEr,

McI
Ynglingespiller

« Svar #6: 07 Mar 2009, 21:54 »

@FCK88

Hold nu op..

Syns det er fint med er tråd omhandlende generel taktik plus diverse under forumet omklædningsrummet.. Hvis du ikke har noget at tilføje til dette forum, så burde du lade være med at skrive overhoved, og lade "forum mods'ne" om at håndtere det med at låse tråde..

Tilbage til emnet!
Nu spiller jeg for det meste LLM, og her har jeg det for det meste med at spille en 4-4-2, med en stærk og en hurtig mand på toppen.. Dernæst er det vigtigt at have en god defensiv midtbane, til at holde dine kæder sammen..

Hvis du spiller på et højere niveau, gælder det i højere grad om at finde en taktik, der passer på hver enkelt spiller i truppen

Kom så de hvii´!!

Yvstre
Juniorspiller
**

« Svar #7: 07 Mar 2009, 22:01 »

:-) stop nu det pjat frem og tilbage gutter, der er nogen højere magter, der allerede har fået overflyttet den til træningsbanen,
lad os istedet få noget konstruktivt herinde, del nogle erfaringer ud med os andre 

SpUrS fOrEvEr,

FCK88
Manager

« Svar #8: 07 Mar 2009, 22:04 »

Yes Yvstre, den er jeg med på.. (så fik jeg alligevel noget ud af mit arbejde) Peace ..

DavidMadsen
Manager

« Svar #9: 08 Mar 2009, 14:34 »

Yvstre: Kunne du så ikke gøre sådan her (i første indlæg, så man kan se forskellige råd):
At spille bredt.
Og når man så trykker på det, går den hen til det indlæg i tråden. Og dele det op i forskellige kategorier, så det giver et bedre overblik. Og så ændre trådens navn til Tips og Tricks, da det ikke kun er for newbies.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010