home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Transfer tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Transfer tråden  (Læst 64435 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Sv: Transfer tråden
« Svar #90: 14 Jun 2006, 21:43 »

Gudjohnsen fra Chelsea til Barca

Hvad fan' tænker manden på ?!?  ticked off

Er han skiftet???
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #91: 14 Jun 2006, 21:46 »

Er han skiftet???

Ja, se ttv og bold.dk. Der så jeg det
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #92: 14 Jun 2006, 21:53 »

Berglund til FCK på en fireårig kontrakt
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #93: 14 Jun 2006, 22:08 »

Anders Clausen fra Silkeborg IF til SønderjyskE på en 2-årig kontrakt.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #94: 15 Jun 2006, 19:05 »

J. Spector fra Man Utd til West Ham Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #95: 16 Jun 2006, 14:32 »

Mr. Rafael Benitez, du er sgu et geni  hvordan det er lykkedes os at få Marseille, til at tage Cisse på lån nu (inkl. løn), hvor han er ude de næste 4-4½ måned, er simpelthen mig en gåde - men godt arbejde!

Au revoir Djibbers og tak for din tid i Liverpool og de vigtige mål du scorede  Thumbs Up
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #96: 16 Jun 2006, 14:34 »

Mr. Rafael Benitez, du er sgu et geni  hvordan det er lykkedes os at få Marseille, til at tage Cisse på lån nu (inkl. løn), hvor han er ude de næste 4-4½ måned, er simpelthen mig en gåde - men godt arbejde!

Au revoir Djibbers og tak for din tid i Liverpool og de vigtige mål du scorede  Thumbs Up

Ja det er godt lavet Rafa, men mon ikke den klausul så også er rimelig lav, så vi ikke får særlig meget for ham når han bliver solgt Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #97: 16 Jun 2006, 14:36 »

Mr. Rafael Benitez, du er sgu et geni  hvordan det er lykkedes os at få Marseille, til at tage Cisse på lån nu (inkl. løn), hvor han er ude de næste 4-4½ måned, er simpelthen mig en gåde - men godt arbejde!

Au revoir Djibbers og tak for din tid i Liverpool og de vigtige mål du scorede  Thumbs Up

Når han kommer tilbage efter sin skade, bliver han vel en målmaskine Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #98: 16 Jun 2006, 15:16 »

Ja det er godt lavet Rafa, men mon ikke den klausul så også er rimelig lav, så vi ikke får særlig meget for ham når han bliver solgt Smiley

Det kan godt være, at der er lavet en aftale om et transferloft for marseilles, for det virker da mærkeligt, at de tager ham med løn, når nu han har en rimelig alvorlig skade.  Huh
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #99: 18 Jun 2006, 20:01 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #100: 18 Jun 2006, 23:08 »

Gudjohnsen fra Chelsea til Barca

Hvad fan' tænker manden på ?!?  ticked off

Dejligt at få ham væk fra Chelsea... Har aldrig ritgtigt kunne lide den mand... Hvad skal vi med ham når vi har Drogba og Shevchenko i front?
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Transfer tråden
« Svar #101: 19 Jun 2006, 07:50 »

Dejligt at få ham væk fra Chelsea... Har aldrig ritgtigt kunne lide den mand... Hvad skal vi med ham når vi har Drogba og Shevchenko i front?

Han kan både spille midtbane og angriber, han kan meget mere end Drogba, og han accepterer en plads på bænken. Jeg forstår ikke, hvorfor Mourinho vil sælge ham, men et rigtig godt køb af Barcelona.
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Transfer tråden
« Svar #102: 19 Jun 2006, 09:15 »

Han kan både spille midtbane og angriber, han kan meget mere end Drogba, og han accepterer en plads på bænken. Jeg forstår ikke, hvorfor Mourinho vil sælge ham, men et rigtig godt køb af Barcelona.

Hold nu op... der er mere end rigeligt med midtbanespillere, så ham kan vi godt undværre. Drogba er da til hver en tid en bedere spiller end ham! Han er lidt ligesom Miti var det for OB...
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Transfer tråden
« Svar #103: 19 Jun 2006, 09:34 »

Hold nu op... der er mere end rigeligt med midtbanespillere, så ham kan vi godt undværre. Drogba er da til hver en tid en bedere spiller end ham! Han er lidt ligesom Miti var det for OB...

Du spørger, hvad I skal med ham, når I har Drogba og Sheva i front, og jeg giver min mening, at Gudjohnsen i mine øjne er bedre end Drogba, og det synes jeg, han er, mens han oven i købet kan agere backup til midtbanen. Man må gå ud fra, at Chelsea i næste sæson bruger Makélélé som defensiv midtbanespiller, Ballack og Lampard som mere fremadrettede midtbanespillere og så to fløje, formentlig Robben og Cole, mens Sheva vil være helt forrest. Dermed er det altså som backupspiller, Gudjohnsen/Drogba skal fungere, og her er Gudjohnsen i mine øjne at foretrække, netop fordi han kan mere end Drogba og samtidig kan spille på midtbanen.

Sikke et kringlet indlæg Peace
« Seneste Redigering: 19 Jun 2006, 09:35 af United-styrer » Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Transfer tråden
« Svar #104: 19 Jun 2006, 10:29 »

Det kan være de ændrer formation. Mourinho har før meddelt at han vil bruge Drogba og Sheva sammen.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010