home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Paris-Nice 2009
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Paris-Nice 2009?
Alberto Contador
- 16 (40%)
Frank Schleck
- 3 (7,5%)
Cadel Evans
- 2 (5%)
Roman Kreuziger
- 1 (2,5%)
Samuel Sanchez
- 4 (10%)
En anden...
- 14 (35%)
Antal Stemmer: 40

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Paris-Nice 2009  (Læst 15049 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #30: 14 Mar 2009, 21:59 »

En skam at Contador skal hades for at være en super god cykelrytter.

Jeg hader ham bestemt ikke, men i cykelsport kan jeg ikke lide "uovervindelige" ryttere. Altså Armstrong tiden var da lidt små kedelig, selvom jeg ikke havde noget i mod ham.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #31: 14 Mar 2009, 22:04 »

Helt enig, njao. Jeg er personlig helt vild med Contador, så ikke dagens etape, dum som jeg er, men han er en utrolig dejlig rytter at se på. Dog er det Lance Armstrong der skal køres for under Touren! Wink

De vælger nok ikke at køre netop lige for ham, men derimod vil de nok satse på flere heste Smiley
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #32: 14 Mar 2009, 22:11 »

De vælger nok ikke at køre netop lige for ham, men derimod vil de nok satse på flere heste Smiley

Det kan jo ikke undgås i sidste ende, at der skal satses på enten den ene eller den anden. Det så vi også hos csc i sidste års tour. Der var Frank ikke helt tilfreds - og det bliver Lance eller Contador heller ikke.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #33: 14 Mar 2009, 22:15 »

Hvis der er et gran af sandhed i Lance Armstrongs påstand om, at han gør comeback for at promovere kampen mod cancer, så burde han vel slå sig til tåls med en rolle som løjtnant og en masse mediebevågenhed, såfremt Alberto Contador viser sig at være den stærkeste, hvad meget tyder på i øjeblikket. Det er en skam, at Armstrong ikke har fundet et andet hold end Astana, så vi kunne få den direkte duel mellem ham og Contador.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #34: 14 Mar 2009, 22:21 »

US, det nægter jeg alle dage at tro på, Lance ikke gør. Lance Armstrong er ikke manden, der stiller op for at blive nummer 2, han skal blive nummer 1, ellers vil jeg vædde med, at han ikke er tilfreds med sig selv - det strider imod hans principper, ikke at vinde, eller i hvert fald gøre alt hvad han kan for at vinde.

Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #35: 14 Mar 2009, 22:30 »

US, det nægter jeg alle dage at tro på, Lance ikke gør. Lance Armstrong er ikke manden, der stiller op for at blive nummer 2, han skal blive nummer 1, ellers vil jeg vædde med, at han ikke er tilfreds med sig selv - det strider imod hans principper, ikke at vinde, eller i hvert fald gøre alt hvad han kan for at vinde.

Jeg kan heller ikke selv forestille sig, at han uden videre affinder sig med en rolle som vicekaptajn, men det burde han reelt gøre, hvis han skulle holde ord i forhold til de udtalelser, han kom med, da han annoncerede sit comeback. Det har altid handlet om Lance Armstrong. Hans cancersag er et påskud, og der har ikke været en promille så meget fokus på hans kamp mod cancer, som der har været på Lance Armstrong.
Logged

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #36: 14 Mar 2009, 22:33 »

Jeg tror bestemt ikke Astana stiller op i dette års tour de france og kun kører for Lance Amstrong. Dette vil da fuldstændig være at skyde sig selv i foden?, jeg tror ikke engang han kan komme i top 10 .. men han har da også udtalt sig med at han vil være tilfreds med at være hjælperytter.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #37: 14 Mar 2009, 22:45 »

Hvorfor skulle han ikke kunne komme i top ti? Lance Armstrong er for ærekær til at vende tilbage og tilsmudse sit renommé ved at være en skygge af sig selv. I mine øjne er han blandt de tre tungeste favoritter, ja, jeg kan faktisk ikke forestille mig, at han ender uden for top tre, medmindre han skal lave et stort slæbearbejde for Contador.
« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 22:51 af United-styrer » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #38: 15 Mar 2009, 20:51 »

Hvornår slutter Paris Nice egentlig?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #39: 15 Mar 2009, 20:51 »

i dag
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #40: 15 Mar 2009, 20:56 »

 Shockeret det vidste jeg sku ikke. Var først begyndt at følge med igår hvor Contador gik kold der. Hvem vandt så i dag og hvem vinder samlet?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #41: 15 Mar 2009, 20:58 »

Leon Sanchez vinder samlet, og Colom vinder i dag. Smiley Schleck bliver - vist - nummer 2, Chavanel 3 og Contador 4 skulle jeg mene.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #42: 15 Mar 2009, 20:59 »

Okay. Jeg havde ellers Frank Schleck som favorit til at vinde løbet, men ham Leon Sanchez kender jeg ikke lige, men var det ikke ham der vandt etapen igår?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #43: 15 Mar 2009, 21:14 »

Flot kørt af Leon Sanchez i denne sæsons Paris-Nice.
Tror vi ser meget mere til ham under Touren i år. Synes det var lidt synd for Chavanel i dag da hans kæde røg af og mistede derved sin 2. plads mener jeg?
Schleck kørte også et flot løb i dag og kunne selvfølgelig ikke vinde etapen da han og Contador var oppe i mod Colom som vel er en bedre sprinter end de to andre.

Ser meget frem til dette års Tour de France da der er mange kandidater til at tage den gule trøje i år. Har personligt en af Schleck brødrene som favorit men tror dog ikke at dette er året hvor de kan vinde det hele, hvorfor jeg også ser Contador som stor favorit.
Armstrong bliver spændende at se tilbage på cyklen og også spændende om han skal agere hjælpe rytter for Contador eller selv kan kører for at vinde. På de flade etaper plejer Cancellara virkelig at kunne kører stærkt! Glemmer virkelig aldrig da han under OL bare kørte i siddende position, fra feltet og op som nummer 3 i den endelige stilling i løbet til OL. Mener også at han gjorde det under Touren sidste år. Han er virkelig bare et lyntog der kan sætte farten på det flade men samtidig også sidde med i bjergene. En tour-vinder bliver han dog aldrig.
Men dette års Tour de France glæder jeg mig meget til!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris-Nice 2009
« Svar #44: 15 Mar 2009, 21:16 »

Jeg så også etapen idag og syntes også det var synd for Chavanel at kæden røg. Så han holdt mærkeligt på cyklen. Har det været sådan et hjælpestyr han har fået på? Men var Paris Nice her det sidste løb inden Tour De France?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010