|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Ved i hva der erlir på terrarserne?!!? Piger når de er llækker scorede en idag hun kysser.. gæt selv (godt/skidttt mpn i véd det?!?!!  :=)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Gætter på skidt...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Ved i hva der erlir på terrarserne?!!? Piger når de er llækker scorede en idag hun kysser.. gæt selv (godt/skidttt mpn i véd det?!?!!  :=) Gætter på, du ikke skulle have drukket den sidste øl...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Gætter på, du ikke skulle have drukket den sidste øl...
Og måske heller ikke den anden sidste...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Jeg kan umuligt være den eneste der er træt af brøndy tifo?. De får aldrig for taget sig sammen til af uploade nogle billeder ? Så jeg har sku valgt af uploade nogle billeder / 1 video (ik god kval) håber der er nogle der syntes om det. Her er et link pakket i RAR fil http://www.megaupload.com/?d=8ZBMM9EADETTE ER FRA KAMPEN IGÅR MELLEM BRØNDBY OG FCK D 2 MARTS 2009
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 15:47 af g00n »
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Det kunne ikke have været postet i Brøndbytråden i stedet for at lave en ny tråd omkring dette?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Nope fordi ville være fedt vis andre ville gøre det samme næste gang de ser tifo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Personligt syntes jeg selv det er en rigtig god idé! Kunne da være fedt hvis "Brøndby tifo" havde sin helt egen tråd til at vise de smukke tifoer som Brøndby tifo laver. 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Nemerlig patrick j 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Det ville så betyde at samlige hold også skulle have en tifotråd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|