|
Caspper
|
|
Jeg er kommet ud for en utrolig irriterende fejl..
Efter jeg installerede patch 9.3.0, er kampene begyndt at starte i TV-Mode.. Er der nogen der ved hvordan jeg kan slå det fra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mb82
|
|
Jeg ved desværre ikke hvordan man slår det fra. Men jeg oplever selv samme fejl :-(
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør Jeg er Brøndby til jeg dør Jeg har sagt det før Jeg er skide skør Jeg er Brøndby til jeg dør!
Èn gang Brøndby altid Brøndby !!
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Jeg tror ikke det er en fejl, det har min gjort altid, også uden den nye patch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mb82
|
|
Hos mig er det først kommet efter at jeg har startet et nyt spil op med den nye patch
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør Jeg er Brøndby til jeg dør Jeg har sagt det før Jeg er skide skør Jeg er Brøndby til jeg dør!
Èn gang Brøndby altid Brøndby !!
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Hos mig er det først kommet efter at jeg har startet et nyt spil op med den nye patch
Også her, havde ingen problemmer ved de foregående patch... Og jeg er ret træt af det hvis jeg skal være helt ærlig men det så også det eneste problem jeg indtil nu har haft med FM09 i det hele taget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Har også problemet, men har vendet mig bare til at trykke oppe i højre hjørne hver gang kampen går igang..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Med patch 9.2.0 startede den kampen op i klassisk visning - ligesom den skulle. Men efter patch 9.3.0 er den begyndt på at starte i TV mode, pisse irriterende.  Måske skulle man lige prøve at resette indstillingerne..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Med patch 9.2.0 startede den kampen op i klassisk visning - ligesom den skulle. Men efter patch 9.3.0 er den begyndt på at starte i TV mode, pisse irriterende.  Måske skulle man lige prøve at resette indstillingerne.. Fandt du ud af noget?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Hvad er problemet i, at den starter i TV-mode?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Man kan fx ikke se Ligatabellen samtigdig med.. Det plejer jeg at gøre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temp
|
|
Efter man har sat sit hold inden en kamp, og hvor man kan se de to holds opstillinger, kan man da rette om man vil se kampen i tv-vinkel eller klassisk...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Problemer er at det er pisse irriterende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Efter man har sat sit hold inden en kamp, og hvor man kan se de to holds opstillinger, kan man da rette om man vil se kampen i tv-vinkel eller klassisk...
Tag lige et billede af det. Jeg kan ikke se det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Problemer er at det er pisse irriterende.
Fandt du ud af noget, Cassper?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|