home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2009
| | | | |-+  Succes?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Succes?  (Læst 16821 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #30: 14 Mar 2009, 13:35 »

Ja syns også det er rigtigt fedt... holder også et okay overskud som sagt.. meget hjulpet på vej af at have lønningerne på et lavt niveau og så været lidt heldig med okay salg og at have nået okay langt i diverse cups...

dog spiller jeg ikke helt efter llm reglerne eller ved ikke om det er meget imod reglerne, men køber ofte spillere som de store klubber har sat på fri... det har givet mig mange talenter...

Hvis dine scouts finder dem er det efter reglerne. Hvis du selv finder dem er det ikke Smiley

Jeg skal lige korrigere mig selv. Jeg gør faktisk brug af, at gå ind i Player Search ind i mellem og finde samtlige spillere i de lande man må scoute i, og så finde dem der er transfer listed, for det er sådan, i hvert fald i Danmark og England og de fleste europæiske lande, at det er offentlig kendt hvem der er transfer listed. Fek.s kan man gå på nettet og se listen i Danmark, http://www.spillerforeningen.dk/viewpage.jsp?id=218
Logged

zulusilver
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #31: 15 Mar 2009, 19:55 »

hmm.. finnes det regler for llm? Om det ikke er lov å plukke opp spillere de store klubber har satt på free. Hvorfor er ikke dette lov? Finnes da mange ungdommer som blir released fra storklubber og signerer langt ned i divisjonene.. Hvor er disse reglene for llm btw?
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #32: 15 Mar 2009, 20:46 »

Well, der er ikke specifikke regler der siger at du IKKE må skrive med spillere på Free Transfer, så ville spillet blive pænt svært Smiley Der er derimod en regel der hedder at den manuelle Player Search ikke er lovlig Smiley Du skal med andre ord bruge dine scouts, og det er sjældent de finder de spillere de store klubber sætter på fri transfer efter mine erfaringer Smiley
Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #33: 17 Mar 2009, 17:34 »

Hehe må indrømme at mine scouts der har top i vurdering af potential absolut ikke kan vurdere mit hold da de kun finder spillere der er meget dårligere end mine...

men altså må indrømme at jeg finder spillerne ved at gå ind på holdene og se hvem de har sat på fri... i virkeligheden kan man jo også se dette på klubbernes hjemmesider...

men ved ikke syns nok det er en grå zone men altså synes nu stadig det en stor udfordring at rykke op dernede fra og det er jo det der er det sjove... Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #34: 17 Mar 2009, 18:33 »

Du har ret i, at man kan se de spillere der bliver sat på fri transfer på klubbernes hjemmesider, spørgsmålet er dog om en manager i de lavere rækker har tid til det, eller om han bruger krudtet på meget andet end blot at finde spillere og træne klubben, eller om han bruger tiden på rigtig meget andet Smiley

Man kan sige at tiden også har ændret sig siden reglerne første gang blev formuleret, så det kan bestemt diskuteres om de bør ændres Smiley For mig handler LLM dog også om den ultimative udfordring i spillet, altså om at gøre det så svært som muligt, men stadig indenfor realistiske rammer Smiley
Logged

Del Pieros Diciple
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #35: 18 Mar 2009, 14:38 »

har sat mine scouts til at finde spillere med kontrakt udløb også finder de alt det gode:D
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #36: 01 Maj 2009, 09:59 »

Hej. Jeg spiller med Gateshead og er lige startet på min anden sæson, De spiller i Blue Square North. Første sæson blev en succes da jeg var seedet som nr.12, så jeg ville være ganske tilfreds med en midterplacering. Det blev istedet for, til en overlegen 1 plads og samtige vandt jeg også Conference LigaCup som er for Blue Square North, South og rækken over. Wink

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/1ll64698.png
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #37: 01 Maj 2009, 13:03 »

Tillykke:) Fik du købt godt ind, eller havde Gateshead i forvejen et godt hold? Synes at have set nogle steder at de er ret gode at starte med.
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #38: 01 Maj 2009, 17:45 »

« Seneste Redigering: 01 Maj 2009, 17:48 af Brøndby 1964 » Logged

marcusdyhr
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #39: 03 Maj 2009, 22:37 »

er kommet op i den næst bedste, men aldrig kommet til den bedste må jeg indrømme
Logged

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

lacop
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #40: 06 Maj 2009, 16:03 »

Jeg går mest op i det sportslige, det der med økonomi er ikke lige mig.. og jeg er sku heller ikke så god til at administre det jeg har svært ved at smide stjerne spillerne ud bare for at få et overskud, går den så går den og hvis klubben går helt økonomisk ned så skrider jeg sku også Wink hehe

Jeg kan godt forstå dem der går meget op i det der med at føre en lavt hold frem og blive et tophold.. jeg går nu bare mere op i at være en fuldstændig ukendt manager også komme frem og blive den nye Wenger Smiley

Haha men det er sku nemmere sagt en gjort, jeg startede i den Coca Cola 2 (4 bedste række i england) Jeg lagde ud med Bradford - de havde sikker økonomi og stort stadium, så det kunne vel ikke gå helt galt Smiley.. efter 1 sæson rykkede jeg direkte op efter en 3 plads = godkendt.. 2 sæson blev jeg fyret Skuffet efter en dårlig først halv sæson hvor jeg lå nr 20 ca.. efter fyrringen overtog jeg Bristol Rovers i Coca Cola 2 igen og rykkede fra en 14 til 7 plads på en halv sæson men missede oprykning i slutspillet.. 3 sæson rykkede jeg så op til coca cola 1 igen, bristol rovers har bare en lorte økonomi så ingen nye spillere til mig , jeg blev seedet som nr 23 :O men efter 14 kampe ligger jeg nr 4 Opstemt:D men tror sku jeg skrider efter denne sæson, klubben har ikke råd til at forlænge mine 4 nøgle spilleres kontrakter og gider fandme ikke rykke ned igen, nu vil jeg være fremme hvor det er sjovt Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010