home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2009
| | | | |-+  Succes?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Succes?  (Læst 16846 gange)
Del Pieros Diciple
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #15: 10 Mar 2009, 16:12 »

Jeg er kun kommet i pl med wimbledon ved at sælge ud og hente på free eneste måde at få det til at løbe rundt på, 4-5 mand ud for en 6-8 mill £ om året. også nye ind på free. du vil så nok skulle skaffe mere da du har et mindre stadion end jeg havde i the championship.

ja solgte i januar for 10 mio. kr.. så du er jeg sikker på overskud i denne sæson.. men kan da helt klart anbefale at spille "enormt" mange venskabskampe.. tjener ca. 15 mio. kr. på det hvert år..
Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #16: 12 Mar 2009, 16:24 »

Må indrømme at jeg faktisk kan få det til at løbe okay rundt uden brug af at arrangere vilde træningskampe... har virkelig holdt et lavt løn budget og så solgt en smule... derudover har mine cup eventyr været utroligt givtige...
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #17: 12 Mar 2009, 16:30 »

Jeg har personligt heller ikke overplastret med store træningskampe for at få penge i kassen.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #18: 12 Mar 2009, 17:33 »

det er jo heller ikke LLM hvis man spiller "enormt" mange venskabskampe - husk at det skal holdes realistisk Smiley
Logged

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #19: 12 Mar 2009, 21:09 »

I mit Ashford spil blev klubbens saldo blevet over 3 dobbelet på et par måneder på grund af at jeg mødste de svageste hold i FA-cuppen og fik nogle penge for at være med Opstemt
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #20: 12 Mar 2009, 21:32 »

det er jo heller ikke LLM hvis man spiller "enormt" mange venskabskampe - husk at det skal holdes realistisk Smiley

Vil egentligt heller ikke kalde det LLM overhovedet at spille træningskampe mod Premier League hold, med mindre man har haft et unikt talent som man har solgt videre og i prisen er der indgået en aftale om træningskamp.

Ligesom jeg heller ikke vil kalde det LLM at sælge ud hver sæson og hente spillere på fri transfer. Eller jo, selvfølgelig er det teoretisk LLM, men med min erfaring sker det aldrig, at din scout finder så mange free transfer-spillere, så de kan erstatte dem du sælger.

Jeg spiller pt. med Solihull Moors, og kørte også med underskud de første tre sæsoner, hvorefter jeg siden har kørt med overskud (pånær sidste sæson, hvor mit tilskuersnit faldt til det halve på sær vis sjovt nok lgie efter installering af den seneste patch). Jeg har simpelthen gjort det, at jeg har sat tæring efter næring, og kun vil have en trup med to spillere til hver position. Så låner jeg fire spillere for hele sæsonen, så jeg reelt kun har tyve spillere på kontrakt.

Det har gjort, at jeg har brugt £1k under et lønbudget der lå i underkanten af £4,5k. Det har i to af de sidste tre sæsoner hver givet et overskud på omkring £150k (self inkl. diverse præmiepenge fra cups), hvilket er yderst respektabel når man kun befinder sig i Blue Square Premier. Og det er da sikkert også årsagen til, at jeg befinder mig netop der stadigvæk, så man skal self også have noget tålmodighed Smiley
Logged

zulusilver
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #21: 13 Mar 2009, 09:37 »

Så sjovt ( prøver meg på dansk) at noen har startet med ett av få lag som er dårligere enn Vauxhall Motors på fm09:) Jeg er som sagt i min 4 sesong med Vauxhall og er nu på en 4.plass i Blue square premier med ca 30 kamper spilt. satser på opprykk til league 2 nu:) Jeg kjørte og første to sesonger med underskudd.. Fikk ikke mer enn ca 300 tilskuere i snitt. Men to siste sesnger har jeg gått i pluss takket være at jag har kommet langt i cup og nå er oppe i rundt 1200 tilskuere i snitt:) LLM ruler:)
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #22: 13 Mar 2009, 12:03 »

Jeg giver mig ikke i kast med norsk, for det ville være skidt i forhold til dit danske hehe Smiley

Det er faktisk rigtig fedt, at det kan lade sig gøre i 09. I de tidligere versioner synes jeg ikke de har kunnet lade sig gøre at køre med overskud på realistisk vis, så det er faktisk endnu et argument for LLM at det kan lade sig gøre i 09 Smiley
Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #23: 13 Mar 2009, 13:20 »

Ja syns også det er rigtigt fedt... holder også et okay overskud som sagt.. meget hjulpet på vej af at have lønningerne på et lavt niveau og så været lidt heldig med okay salg og at have nået okay langt i diverse cups...

dog spiller jeg ikke helt efter llm reglerne eller ved ikke om det er meget imod reglerne, men køber ofte spillere som de store klubber har sat på fri... det har givet mig mange talenter...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Succes?
« Svar #24: 13 Mar 2009, 14:25 »

Mit bedste FM spil nogensinde var med Swansea... Tror det var 07 udgaven?
Startede i 3.Division, og på 4 sæsoner befandt jeg mig i Premier League hvor jeg i første sæson kom med i Toto Cuppen...
Takket være Derek Asamoah der blev lejet i Northampton, der ligeledes var i 3 division. I første sæson sendte han 41 kasser ind i 46 kampen. Efter sæsonen kunne Northampton stadig ikke bruge ham, hvilket virkede fuldstændig absurd! Så jeg lejede ham igen, og han sendte mig op i 1 division. Dér var han dog ikke god nok og røg retur.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #25: 13 Mar 2009, 14:37 »

Ja syns også det er rigtigt fedt... holder også et okay overskud som sagt.. meget hjulpet på vej af at have lønningerne på et lavt niveau og så været lidt heldig med okay salg og at have nået okay langt i diverse cups...

dog spiller jeg ikke helt efter llm reglerne eller ved ikke om det er meget imod reglerne, men køber ofte spillere som de store klubber har sat på fri... det har givet mig mange talenter...

Hvis dine scouts finder dem er det efter reglerne. Hvis du selv finder dem er det ikke Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #26: 13 Mar 2009, 14:47 »

Er i gang med et spil med tranmere rovers fra den tredje bedste række , og efter oprykkning til coca cola, lykkes det mig at tiltrække Kevin Doyle..?!
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #27: 13 Mar 2009, 14:53 »

Er han god?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Succes?
« Svar #28: 13 Mar 2009, 14:57 »

Kevin Doyle . det er ham fra Reading
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Succes?
« Svar #29: 14 Mar 2009, 13:33 »

Yeah I know, men derfor kan han jo godt være anderledes end IRL Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010