home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  CM01/02 - freewareversion tilgængelig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint
Forfatter Emne: CM01/02 - freewareversion tilgængelig  (Læst 76152 gange)
nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #225: 09 Dec 2011, 15:51 »

Der er nok linket mange gange til det link, men har ikke tid til at lede, så ville være glad hvis der var en der lige kunne komme med det link, så den opdatere spillet og fortælle hvordan den skal udpakkes, så jeg kan spille med de gode gamle spillere. For så kan jeg rigtig gå igang i morgen når jeg har tid til at spille Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #226: 22 Sep 2012, 02:42 »

Er der en, der lige gider hjælpe mig lidt?

Jeg har hentet spillet, udpakket det, mountet det med Daemon Tools, installeret spillet og oprettet en genvej på skrivebordet. Når jeg prøver at åbne spillet, kommer der bare en fejlmeddelelse op få sekunder efter - hver gang.

Nu er det jo et gammelt spil, og der fandtes vel ikke små notebooks dengang, men er det virkelig derfor? Kører med XP på en ca. 10 tommer computer pt., er det helt umuligt at spille det så? Eller har I nogen løsninger?

Edit: Jeg fandt svaret kort tid efter.

Højre klikkede bare på filen og ændrede det, så det kørte i Windows 98 eller noget. Så virkede det. Peace
« Seneste Redigering: 22 Sep 2012, 02:51 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Taktikeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #227: 12 Jul 2013, 22:59 »

Lad os få lidt gang i denne tråd igen! Opstemt
Har netop lige fået spillet igang, og downloadet det. Det er første gang jeg prøver det, men har læst at det spil skulle være LEGEN - WAIT FOR IT - DARY. Så er startet med Malmö IF. Uden nogen form for forstand på taktik, træning, scouting etc. Så har prøvet mig frem. Har et lorte hold, og ingen gider til min klub. Spiller uden opdatering, hvilket vil sige at alle de store legender er med, og også regen spillere såsom Tsigalko og To Madeira

Help me! Med alt! Opstemt
Logged

Malmö FF

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #228: 12 Jul 2013, 23:44 »

Lad os få lidt gang i denne tråd igen! Opstemt
Har netop lige fået spillet igang, og downloadet det. Det er første gang jeg prøver det, men har læst at det spil skulle være LEGEN - WAIT FOR IT - DARY. Så er startet med Malmö IF. Uden nogen form for forstand på taktik, træning, scouting etc. Så har prøvet mig frem. Har et lorte hold, og ingen gider til min klub. Spiller uden opdatering, hvilket vil sige at alle de store legender er med, og også regen spillere såsom Tsigalko og To Madeira

Help me! Med alt! Opstemt

Taktikmæssigt behøver du kun her.
http://gratisupload.dk/vis/57152
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #229: 13 Jul 2013, 21:01 »

det er sgu et dejligt spil... fandt det lige på et loppemarked i dag... og så endda til en sølle 10'er
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #230: 13 Jul 2013, 23:09 »

Har også splilet 00/01 en del på det sidste, som vel mere eller mindre er identisk med 01/02. Det er et fantastisk spil, især når man spiller med Juventus  Grin
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #231: 14 Jul 2013, 00:54 »

hahaha har lige startet en sæson med Man Utd vandt de 3 første kampe med 3-1
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #232: 14 Jul 2013, 02:14 »

Lad os få lidt gang i denne tråd igen! Opstemt
Har netop lige fået spillet igang, og downloadet det. Det er første gang jeg prøver det, men har læst at det spil skulle være LEGEN - WAIT FOR IT - DARY. Så er startet med Malmö IF. Uden nogen form for forstand på taktik, træning, scouting etc. Så har prøvet mig frem. Har et lorte hold, og ingen gider til min klub. Spiller uden opdatering, hvilket vil sige at alle de store legender er med, og også regen spillere såsom Tsigalko og To Madeira

Help me! Med alt! Opstemt

Er dette den version af CM, hvor man scorede rigtig mange mål med sine angribere, når de var indstillet til at mandsopdække målmanden? :-D
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #233: 14 Jul 2013, 02:58 »

Er dette den version af CM, hvor man scorede rigtig mange mål med sine angribere, når de var indstillet til at mandsopdække målmanden? :-D

Ja det er det
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #234: 14 Jul 2013, 11:32 »

Alle kan huske dette legendariske spil. Jeg plejede altid at spille med Roma, der havde et legendarisk hold! Er der nogen, der ved, hvordan man kan hente det her til Mac?
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #235: 14 Jul 2013, 11:40 »

Alle kan huske dette legendariske spil. Jeg plejede altid at spille med Roma, der havde et legendarisk hold! Er der nogen, der ved, hvordan man kan hente det her til Mac?

Der findes en version til Mac men har ikke kunne finde den nogen steder...
Men den kan ikke downloades gratis (ihf ikke lovligt) nogen steder på nettet endnu... men har hørt rygter og at det kan ske inden for kort tid
« Seneste Redigering: 14 Jul 2013, 11:42 af PEAST » Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

denjo17
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #236: 13 Sep 2013, 02:39 »

ÅÅÅHH, du ved ikke hvor længe jeg har søgt efter det spil.

TAK
Logged

Spil gratis managerspil på http://transferfury.com/en/ i flere sportsgrene.

Vinzent
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #237: 03 Apr 2019, 14:11 »

Har vi nogen herinde der stadig spiller gode gamle 01/02?  Smiley

Må indrømme at jeg selv tit ender med at finde det frem igen. Har et gaaaaaaaammelt spil kørende med Chesham United. Bevares, det er super simpelt sammenlignet med de nyere versioner, men synes på en eller anden måde, at der er større underholdninsværdi i det. Frem for alt er det rart at man kan spille en kamp på mindre en en time  funny
Logged

Favorit CM/FM version: CM 01/02
Favorit hold: Stalybridge Celtic (CON - PL)

Arsenal F. C.   -   Forever the champions!

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #238: 03 Apr 2019, 20:45 »

Har vi nogen herinde der stadig spiller gode gamle 01/02?  Smiley

Må indrømme at jeg selv tit ender med at finde det frem igen. Har et gaaaaaaaammelt spil kørende med Chesham United. Bevares, det er super simpelt sammenlignet med de nyere versioner, men synes på en eller anden måde, at der er større underholdninsværdi i det. Frem for alt er det rart at man kan spille en kamp på mindre en en time  funny

Haha, jeg spiller mine kampe med kun kommentarer og med højeste hastighed, så kampene er det der er hurtigst overstået hos mig i FM19 Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: CM01/02 - freewareversion tilgængelig
« Svar #239: 04 Apr 2019, 14:46 »

Haha, jeg spiller mine kampe med kun kommentarer og med højeste hastighed, så kampene er det der er hurtigst overstået hos mig i FM19 Tunge

Okay, er det noget ved?

Men alt det andet uden om tager også utroligt lang tid i FM 19 synes jeg.

Men er selv begyndt at hygge lidt med CM 01/02 igen, mangler bare en ordentligt taktik til mit juve hold.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010