home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  FM er blevet overdrevet svært...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: FM er blevet overdrevet svært...  (Læst 15703 gange)
Marc2705
Landsholdsspiller

Sv: FM er blevet overdrevet svært...
« Svar #60: 10 Mar 2009, 20:05 »

som mange andre folk siger herinde.. kan man jo ikke som i de gamle spil gå ud og vinde hver en kamp med 4-4-2 taktiken...

nu skal man ligger mere i det.. før kunne man sidde og spille spillet halvt og stadig vinde kampene med flere mål, og man vandt altid alle turneringer...

Næh det kan man ikke mere, nu skal man følge 100 % med i spillet og bruge tid på at finde den ordentlige taktik, og måde at spille på hurtigt direkte spil eller langsomt med lange afleveringer... i mine øjne er spillet blevet mere realistisk... der er ingen hold i verden der går ud og vinder kampe uge efter uge som man kunne i de gamle spil.. man kan dog stadig vinde, men man taber dog flere kampe i løbet af en sæson end i F.eks. 08'eren hvor man kunne vinde alle kampe i en sæson... så i mine øjne er det HELT klart blevet mere realistisk... Smiley

Lavet Af GadeFM

Quite
Lilleputspiller
*

« Svar #61: 10 Mar 2009, 21:28 »

Selvfølgelig er tweaks nødvendige i en taktik, men de fleste hold holder normalt fast i én opstilling gennem en sæson!? Det der med at spille 4-4-2 i den ene kamp og 3-4-3 i den næste er mildest talt ualmindeligt. Så rykker man snarere kæderne lidt, eller noget lignende Smiley

plutonium
Manager

« Svar #62: 10 Mar 2009, 21:35 »

Det ENESTE jeg har at udsætte på FM på stående fod er faktisk forskellen på hjemme- og udebane. På hjemmebane kan man spille som man har lyst, og få rimelige resultater nærmest ligegyldigt hvad. Men på udebane er modstanderen meget, meget stærkere. Selvom hjemmeholdet har en fordel igennem fansene, så er det urealistisk at FCK kan have massive problemer mod Vejle HVER gang de besøger dem i 'skoven'. Det samme gælder AC Milan og den engelske klub Rochdale. Det er de tre hold jeg har kørt med i FM, og det er samme problem hvert sted.

Jeg synes spillet er super realistisk, hvilket er godt, hvis man ser bort fra hvor svært det at vinde på udebane i forhold til hjemmebane.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dicki
Gæst

« Svar #63: 12 Mar 2009, 14:40 »

Jeg synes hellere ikke det er blevet sværere. Jeg synes nærmest det er blevet lettere har nemlig lige vundet Uefa Cuppen med Panthinaikos

ZhotLog
Gæst

« Svar #64: 12 Mar 2009, 14:52 »

Plutonium: Helt enig, jeg har haft præcis de samme problemer. Som oprykker slog jeg hjemme flere af ligaens tophold, og jeg har ikke tabt 21 hjemmekampe i træk på eget græs. Tilgengæld gik der 7 udekampe, før jeg fik min første udesejr. Så stor forskel gør en flok hujende fans heller ikke Wink

plutonium
Manager

« Svar #65: 12 Mar 2009, 15:28 »

Lige nøjagtig, ZhotLog

Men det er til gengæld det eneste minus ved FM09

Hvis man er villig til at bruge et par uger til at finpudse sin taktik, så er spillet altså perle! Til forskel fra tidligere spil så skal man jo faktisk tænke når man lægger taktik Grin

Kan stadig ikke glemme, at en af mine venner kunne vinde sine kampe med middel i ALLE slidebars under taktik. Det var FM07

Elsker den udvikling det har taget, og jeg har bare lavet en sygt god taktik til FCK. Har prøvet at implementere den til fx AC Milan og Rochdale, men uden helt samme succes. Det er endnu en fed ting vil FM. Samme taktik passe ikke til alle hold! De forskellige spillere har deres forcer i de forskellige taktikker! I lllllllike it! crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

sindsygt
Gæst

« Svar #66: 12 Mar 2009, 15:31 »

Lige nøjagtig, ZhotLog

Men det er til gengæld det eneste minus ved FM09

Hvis man er villig til at bruge et par uger til at finpudse sin taktik, så er spillet altså perle! Til forskel fra tidligere spil så skal man jo faktisk tænke når man lægger taktik Grin

Kan stadig ikke glemme, at en af mine venner kunne vinde sine kampe med middel i ALLE slidebars under taktik. Det var FM07

Elsker den udvikling det har taget, og jeg har bare lavet en sygt god taktik til FCK. Har prøvet at implementere den til fx AC Milan og Rochdale, men uden helt samme succes. Det er endnu en fed ting vil FM. Samme taktik passe ikke til alle hold! De forskellige spillere har deres forcer i de forskellige taktikker! I lllllllike it! crazy
Som taget ud fra min mund Opstemt

Kunne du måske ligge den taktik ud/ ss ? Smiley

plutonium
Manager

« Svar #67: 12 Mar 2009, 15:47 »

Næste gang jeg starter mit spil op, så kan jeg da godt lige tage et ss  crazy

For at undgå at denne her tråd bliver kørt af sporet, så lægger jeg taktikken ind i Klubsøgnings-tråden for FC København. Den kommer op så snart jeg spiller FM igen!  Thumbs Up

Donald Duck
Ynglingespiller

« Svar #68: 14 Mar 2009, 21:35 »

det med udebane forskellen, er da godt nok noget der går mig på, har tabt alle mine kampe på udebane med Drengene fra vestegnen Smiley

hvorimod de har gjort det fortrinligt på hjemmebane Smiley

skal lige siges jeg kun har spillet 9 kampe Smiley
« Seneste Redigering: 15 Mar 2009, 12:39 af Donald Duck » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010