home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2009
| | | | |-+  LLM regler og regler for forum
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: LLM regler og regler for forum  (Læst 4487 gange)
MrMaar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
LLM regler og regler for forum
« : 25 Feb 2009, 21:18 »

Nu har flere skrevet iflg "LLM reglerne" eller "rigtige LLM regler".

Hvad er det? Er det dem de bruger på SI's forum for LLM?

Hvem bestemmer regelændringer og tilføjelser?

Hvis man ikke har gang i en LLM challenge eller et spil for flere deltagere, så er det efter min mening op til folk selv hvad de ligger i LLM, lige som det op til folk selv om de reloade efter de har tabt en kamp i et hvert andet FM save.

Dog mener jeg der bør laves nogle guidelines for hvad man kan skrive om i LLM delen af dette forum og evt. nogle regler for LLM challenges og spil som bliver skabt i dette forum.
Jeg ved ikke helt hvordan vi skal gøre dette, men der bør være nogle admins fra FMF som går ind og definere hvad LLM er i FMF regi evt. i samarbejde med nogle af os LLM fans her på sitet.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #1: 04 Mar 2009, 20:35 »

Må man godt i følge reglerne tage til prøvetræningsdagen ?
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #2: 04 Mar 2009, 20:38 »

Læs Pepes guide... Der står de mest grundlæggende regler.
Og ellers så er det meget op til gameren selv at bestemme reglerne Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #3: 04 Mar 2009, 20:38 »

Pepe er lige nu i gang med hans guideserie, hvor han forklarer LLM og alt, hvad du kan ønske dig at vide omkring LLM Smiley
Del 1
Del 2
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #4: 04 Mar 2009, 20:39 »

okay tak
Logged

Haps
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #5: 01 Apr 2009, 21:58 »

Hey, hvis jeg nu gerne vil være Fc United som man ikke kan vælge i første sæson, hvordan kan jeg så komme til at vælge dem  Peace
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #6: 01 Apr 2009, 22:06 »

Hey, hvis jeg nu gerne vil være Fc United som man ikke kan vælge i første sæson, hvordan kan jeg så komme til at vælge dem  Peace

De er med i spillet, men de ligger ikke i en valgbar liga. Dvs. du enten skal gå på ferie og vente på de rykker op - eller du kan rykke dem op med editor.
Logged

Haps
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #7: 01 Apr 2009, 22:11 »

arh, tak Peace
Logged

Dr. Hook
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #8: 09 Maj 2009, 16:13 »

Hvor langt ned går LLM? Jeg vil starte et spil i england, men ved ikke hvilken klub jeg skal spille med. Er det okay de kun er semiproffer eller skal de være amatører hele lortet?
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #9: 11 Maj 2009, 15:16 »

Jeg er i gang med et LLM-spil, hvor jeg går meget op i at følge de strammeste regler indenfor spilkonceptet. Dog er der en ting, som jeg er i tvivl om.

Jeg ved, at det kun er tilladt at hente spillere, som ens scout har kigget på, men det er jo lidt let, at finde en spiller man gerne vil anskaffe sig, få en talentspejderrappor t på ham, for derefter at købe ham? Denne metode har jeg ikke gjort brug af, men jeg ville lige høre, om hvad de helt rigtige LLM-regler siger til det?
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #10: 11 Maj 2009, 15:51 »

Jeg er i gang med et LLM-spil, hvor jeg går meget op i at følge de strammeste regler indenfor spilkonceptet. Dog er der en ting, som jeg er i tvivl om.

Jeg ved, at det kun er tilladt at hente spillere, som ens scout har kigget på, men det er jo lidt let, at finde en spiller man gerne vil anskaffe sig, få en talentspejderrappor t på ham, for derefter at købe ham? Denne metode har jeg ikke gjort brug af, men jeg ville lige høre, om hvad de helt rigtige LLM-regler siger til det?

Du maa naturligvis ikke soege paa "To Madeira", og saa smide din spejder efter ham. Du maa sende dine spejdere ud i forskellige regioner (eksempelvis "England"), og paa baggrund af disse rapporter maa du koebe spillere.

Kort sagt er LLM jo bare for at holde det saa realistisk som overhovedet muligt. Derfor maa du fx heller ikke ansaette staff, der ikke kan tale det sprog, du spiller i etc.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

N_E_J
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: LLM regler og regler for forum
« Svar #11: 11 Maj 2009, 18:07 »

Hvor langt ned går LLM? Jeg vil starte et spil i england, men ved ikke hvilken klub jeg skal spille med. Er det okay de kun er semiproffer eller skal de være amatører hele lortet?

Jeg tror reglerne siger: den laveste liga i det pågældende land. Så hvis en klub er semiprof i den laveste række, kan du da godt være dem. Wink
Logged

BARCA FOREVER!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010