Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Bevares, men har så også ventet seks sæsoner eller sådan noget på det.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Den 22 Oktober 2022 har jeg langt om længe kunne spille første kamp på det nye "stor" stadion med plads til 16952 tilskurer. Der var til lejligheden mødt 16948 op for at se et ringe spillende AFC Wimbledon mandskab, slå et uimponeret Norwich mandskab 1-0. Som i kan se har jeg fået en stille og rolig start i the championship.
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
hvis du kalder 10 sejre i 10 kampe for en stille og rolig start så er du satme sjov.. .. "stille og rolig"... men tillykke med din gode start og dit nye stadion sunbao
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
At stadion så bare skal udvides igen hurtigst muligt er jo så en anden sag heh. Ja ja 10 sejr i 10 forsøg er da stille og roligt ;
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
hehe.. jeg spiller selv med Redditch lige pt.. har spillet 3 kampe i BSP og har spillet dem alle uafgjort hvilket indtil videre har placeret os på en 18.plads, 2 point fra en nedrykningsplads.. så jeg tror at jeg virkelig får min sag for her i år..
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|
Del Pieros Diciple
Lilleputspiller
|
|
ja kæmper selv i championship.. men har lige solgt et par spillere og det indbragte klubben ca 40 mio.kr.. så nu er der penge i kassen igen.. håber på i løbet af de næste 3-4 sæsoner at kunne spille mig op i PL..
|
|
|
|
|
|
|
|
Bovski
|
|
Er altid rart at høre fra andre der også spiller dernede... Spiller selv i league one, min første sæson var en okay succes men et nederlag i sidste kamp gjorde at jeg røg væk fra en playoff plads.. men 3 oprykninger på 3 år havde nu også været for godt til at være sandt... men håber på at jeg kan nå playoff i år... har samme stadion problem... det er squ irriterende de ikke kan tage sig sammen til at udvide det lort før man er i pl... især i betragtning af at Braintree i virkeligheden bygger nyt stadion..
|
|
|
|
|
|
|
|
MSS
|
|
Sunbao:
Husker du bare reglerne i hovedt for LLM?
Eller
Har du skrevet nogle regler ned et sted? Hvis ja vil du så ikke smide dem op?
Eller
Har du en side du sidder og læser reglerne på? Hvis ja vil du så ikke smide et link op?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jamen jeg kan nok de fleste regler i hovedet, nu hvor jeg er så langt oppe slækker jeg måske nok lidt på krav med scouting etc men har jeg på ingen måde gjort i de lavere rækker. Pepe har skrevet en glimrende guide som du kan finde som først eller anden tråd her på forumet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Hvis man starter i Blue Square North/South, hvor mange år skal man min bruge på at ryge i PL? Altså hvor mange rækker er der ialt i England (spilbare)?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
6/7.. For Blue Square er delt op i en North og South under Blue Square Premier.. .. så hvis du , i teorien, rykker op hvert år så tager det altså "kun" 6 år.. Tvivler dog på at det nogensinde kommer til at ske
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Hvis man starter i Blue Square North/South, hvor mange år skal man min bruge på at ryge i PL? Altså hvor mange rækker er der ialt i England (spilbare)?
Du skal nok afsætte ca. 10 år til det
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Men der går en del længere tid før at du kan være fast inventar i Premier League
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
yes.. det er ikk engang løgn.. det sucks virkelig når man endelig har brugt tid på at komme op og så rykker direkte ned igen.. men det er det der gør hele LLM-konceptet VILDT godt..
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Men der går en del længere tid før at du kan være fast inventar i Premier League Jah jeg håber dog personligt at bide mig fast her til sommer når jeg forventer at rykke direkte op igen, hvilket sker i form af forstærkninger til holdet.
|
|
|
|
|
|
|
|