home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1072 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Aktivering af original FM2009 (mangler produktnøgle)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Aktivering af original FM2009 (mangler produktnøgle)  (Læst 2122 gange)
atomic
Lilleputspiller
*

Aktivering af original FM2009 (mangler produktnøgle)
« : 21 Feb 2009, 15:28 »

Jeg købte spillet i december og eftersom den påvirkede min arbejdsindsats m.m. besluttede jeg at give den til en der bedre kan styre det :-) Problemmet er at jeg ikke kan finde det lille hæfte hvorpå produktnøglen stod. Jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan henvende mig og synes det er pisse irriterende at man ikke kan installere et originalt spil og spillet sidder i PC'en. Anyway er der nogen som kan hjælpe? På forhånd tak.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Aktivering af original FM2009 (mangler produktnøgle)
« Svar #1: 21 Feb 2009, 15:29 »

well er næppe andet at gøre end at købe spillet, eftersom du selv har foræret din lovligt købte kopivæk.

atomic
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 21 Feb 2009, 15:46 »

Det er meget fint af dig at svare, men næste gang må du meget gerne læse indlægget først. Jeg har købt spillet, jeg har installeret den på min computer. Jeg har spillet i over 1 måned. Så gav jeg spillet til min nevø. Dvs. nu er han ejeren af spillet (jeg spiller ikke selv da jeg brugte alt for meget tid på det og det gik ud over forholdet, arbejdet m.m. men sådan er det altid), men jeg kan ikke finde den forbandede manual med produktnøglen så han kan installere det. Er der nogen som har haft et lignende problem???

enged
Gæst

« Svar #3: 21 Feb 2009, 15:51 »

Super smart at starte op på en ny side, og det første du gør er at give ejeren en reprimande Tunge

Hvis du har installeret det via steam, kan du vidst nok bare logge på med din konto på hans computer, også vil jeg da tro at du kan installere spillet den vej. Hvis dette ikke er tilfældet så kontakt SIgames.

atomic
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 21 Feb 2009, 16:01 »

Er temmelig frustreret over at jeg ikke kan installere spillet når jeg nu har givet ham den i gave ticked off Jeg har indtil videre ikke fundet et tlf. nr. i DK. Jeg har også læst flere steder at der skulle være 'Phone Activation' (ved ikke om det virker eller om det kan lade sig gøre uden nøglen men et forsøg værd), men jeg kan ikke finde nr. Nogen som kender deres nr. ?
btw. er det rigtigt at man kan installere og spille spillet på 5 forskellige maskiner??!! Det er langt ude at man lige pludselig kan spille i maskiner hvori der ikke er CD  Rullende Øjne

enged
Gæst

« Svar #5: 21 Feb 2009, 16:09 »

Nu kan du jo prøve at se om det virker den måde som jeg beskrev Wink
Men ja, du behøver ikke cd'en for at spille spillet. Jeg ved ikke om du kan installere det 5 gange, men det er da klart man ikke kun kan gøre det på en enkelt Wink

atomic
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 21 Feb 2009, 16:25 »

Tak for det hurtige svar. Jeg brugte ikke Steam men Unilock. Indtastede produktnøgle og så virkede spillet. Er der et nr. til SIGames i DK?

enged
Gæst

« Svar #7: 21 Feb 2009, 16:36 »

Jeg kiggede lige hurtigt i min manual, men jeg kan ikke finde noget, jeg tror heller ikke de arbejder om lørdagen Wink

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8: 21 Feb 2009, 23:10 »

Telefon aktivering er naturligvis kun til folk der har en kode at aktivere, med du er ikke i besiddelse af en og derfor kan de ikke hjælpe dig.

mit bedste bud er at du må sende en mail til segas customer service, men tvivler på de kan hjælpe dig.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010