home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Guily til Liverpool?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Guily til Liverpool?  (Læst 1587 gange)
Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Guily til Liverpool?
« : 21 Maj 2006, 12:19 »

Kan det passe, at Liverpool skal hente denne karismatiske franske fløj? Smiley

Det mener The Mirror ihvertfald, at de gør.. Smiley

Desuden skulle Luque være på vej til Sevilla; muligvis som erstatning for Adriano, som nok er på vej væk ifølge The Sun..

Til sidst meldes Nistelrooy nu også til Newcastle, hvilket ikke lyder videre sandsynligt efter min mening, men det er da nævnt flere steder.. Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #1: 21 Maj 2006, 12:21 »

Håber godt nok ikke at Liverpool henter Giuly....  Ubeslutsom Han har ikke imponeret mig i sin tid i Barca...  Sur
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #2: 21 Maj 2006, 12:22 »

Kan det passe, at Liverpool skal hente denne karismatiske franske fløj? Smiley

Det mener The Mirror ihvertfald, at de gør.. Smiley

Desuden skulle Luque være på vej til Sevilla; muligvis som erstatning for Adriano, som nok er på vej væk ifølge The Sun..

Til sidst meldes Nistelrooy nu også til Newcastle, hvilket ikke lyder videre sandsynligt efter min mening, men det er da nævnt flere steder.. Smiley

ifølge bold.dk er Ruud på vej på CFC.

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #3: 21 Maj 2006, 12:24 »

Giuly har lige forlænget sin kontrakt med barca så tror ikke han kommer til liverpool. Specielt ikke efter at Henry besluttede sig for at blive i Arsenal
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #4: 21 Maj 2006, 12:26 »

Giuly bliver hos Barça i en sæson yderligere (11. maj)

 

Ludovic Giuly fortsætter hos FC Barcelona frem til 2008, hævder Sport. Ifølge avisens oplysninger, nåede franskmanden og hans repræsentant Alain Migliaccio i går til enighed med sportsdirektør Txiki Begiristain.

 

Den franske landsholdsspillers nuværende kontrakt med de blårøde udløber 30. juni 2007. Da der kun mangler en sæson hertil, har klubben besluttet at forlænge for yderligere en sæson. Hvis ikke dette blev accepteret af Giuly, ville Barças taktik derimod være at sælge ham, så man undgår at han til sidst bliver transferfri.

 

Frank Rijkaard er tilfreds med franskmanden der scorede det udslagsgivende mål i Champions League semifinalen på San Siro. Træneren fik trumfet igennem, at han ikke skulle have forladt klubben i januar. Rijkaard betragter Giuly som den eneste angriber som løber på fløjen, da de andre foretrækker at trække mere centralt ned. Barça tilbyder ham således en kontrakt til juni 2008 med nogle betingelser der ligner de nuværende.

 

Med et tilbud fra Liverpool for to sæsoner, et fra Galatasaray, samt fra Lyon og Monaco, virker det ikke til at Ludovic Giuly vil forlade FC Barcelona. En klub hvor han måske ikke får fuld spilletid, men hvor han derimod kan vinde titler.

 

Som 29årig virker Giuly også som en af nøglefigurerne på fremtidens Barça mandskab. Sandsynligvis vil han også få funktion af at være guide for Thierry Henry i landsmandens første tid på Camp Nou.

 

Man regner med at Ludovic Giulys nye kontrakt kan underskrives efter Champions League finalen.

Kilde: Elbarca.
Så det tror jeg nu ikke på.




Forlan, Chivu og Gallas meldes også alle på vej til Barca, mens Dani Alves ikke længere skulle være så attraktiv :-)
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #5: 21 Maj 2006, 12:29 »

ifølge bold.dk er Ruud på vej på CFC.



Ruud er på vej til mange steder, men det eneste sikre er nok, at han formentlig forlader United Smiley
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #6: 21 Maj 2006, 12:29 »

Forlan, Chivu og Gallas meldes også alle på vej til Barca, mens Dani Alves ikke længere skulle være så attraktiv :-)

Forlan kan jeg ikke forstå efter en elendig sæson...

Chivu er da en sjov idé, men Gio er jo ved at være gammel..

Gallas synes jeg ikke om, men hva fan'..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #7: 21 Maj 2006, 12:33 »

Forlan kan jeg ikke forstå efter en elendig sæson...

Chivu er da en sjov idé, men Gio er jo ved at være gammel..

Gallas synes jeg ikke om, men hva fan'..

Forlan er en spiller, der passer perfekt ind i systemet. Meningen med ham, er at han formentligt skal være backup for Eto'o, og da han kan spille venstre, højre og centralt, og dermed passer han jo lige ind i systemet.

Vi får nok næppe både Gallas & Chivu. Kun den ene af dem tror jeg.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #8: 21 Maj 2006, 12:33 »

Ruud er på vej til mange steder, men det eneste sikre er nok, at han formentlig forlader United Smiley

Han er vidst også ved at være i den alder, hvor niveauet falder pludseligt, så ok for United at skille sig af med ham nu, hvis de har en yngre, der kan overtage pladsen.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #9: 21 Maj 2006, 12:38 »

Han er vidst også ved at være i den alder, hvor niveauet falder pludseligt, så ok for United at skille sig af med ham nu, hvis de har en yngre, der kan overtage pladsen.

Ja, jeg er helt enig, og med Ruuds opførsel for tiden er han vist også mere til skade end gavn.
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #10: 21 Maj 2006, 12:39 »

Forlan er en spiller, der passer perfekt ind i systemet. Meningen med ham, er at han formentligt skal være backup for Eto'o, og da han kan spille venstre, højre og centralt, og dermed passer han jo lige ind i systemet.

Vi får nok næppe både Gallas & Chivu. Kun den ene af dem tror jeg.

Jep, men nu er jeg Villarreal fan, så han må gerne blive hvor han hører hjemme.. Wink
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #11: 21 Maj 2006, 13:59 »

Til sidst meldes Nistelrooy nu også til Newcastle, hvilket ikke lyder videre sandsynligt efter min mening, men det er da nævnt flere steder.. Smiley

Ruud "Hesten" van Nistelrooy skifte til Newcastle er sket forlæng siden....

Her er et billede af ham i Newcastle trøjen http://www.ave-it.net/ruud.JPG  funny Grin funny Grin funny
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #12: 21 Maj 2006, 14:06 »

\o/ Kimu, det er humor det der ?  Opstemt
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Guily til Liverpool?
« Svar #13: 22 Maj 2006, 08:40 »

Ruud "Hesten" van Nistelrooy skifte til Newcastle er sket forlæng siden....

Her er et billede af ham i Newcastle trøjen http://www.ave-it.net/ruud.JPG  funny Grin funny Grin funny

Haha! Sry min fejl.. Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010