home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:21:10 NOVY Klubsøgnin... Bayern München
I dag kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NOVY
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Last overtime - #7
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Last overtime - #7  (Læst 10284 gange)
AFC
Manager

Sv: Last overtime - #3
« Svar #15: 20 Feb 2009, 19:40 »

Okay. Her er mine kommentarer til update 2 og 3.

Hvor er det smukt skrevet. Billedet af det der hotel er bare super flot. Du har jo en sans for at lave flot grafik og det har du også gjort i denne omgang. Du skriver godt og jeg glæder mig til mere i Molde.

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #16: 20 Feb 2009, 19:46 »

Mange tak for det ACF - og jeg er virkelig glad for at du kan lide både det skriftlige og grafiske Smiley
Håber du vil følge med videre på bloggen Smiley

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #17: 20 Feb 2009, 23:58 »

Kan da kun sige, at jeg er enig med alle de andre.
Rigtigt flot skriftligt. Grafisk ikke meget dårligere.

KIU Smiley

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

Last overtime - #4
« Svar #18: 22 Feb 2009, 23:33 »

Februar 2009
Hov det føles godt! Eller...?

Det havde vært en god måned på mange måder, men på en anden så havde det ikke vært en sjov måned. Det hele havde startet godt. Jeg havde blevet meget godt modtaget i Molde og træningen havde gået meget godt.

Jeg havde kommet i god form og på træning havde jeg spillet rigtigt godt, og det havde resulteret i at våres målmænd måtte hente mange bolde ud fra målet. Siden jeg var spillende assistenttræner så brugte klubben mig til at træne op de unge spillerne. Specielt havde jeg fået i opgave at se efter to nye spillere.

Kjell havde vært hos to norske klubber og hentet to nye spillere til Molde. Han havde vært oppe i nord til Tromsø og hentet den meget talentfulde 20-åringen Ruben Yttergård Jenssen. En meget offensiv spiller, der er en meget god boldfordeler. Den anden spiller der er blevet hentet er Odds Fredrik Gulsvik. Fredrik er en spiller der kan bruges som opspilspunkt. Drengen der er 19-år gammel, rager 190 cm over bakken og vægten viser at han vejer 92 kg.

Det var sjovt at få ansvar for de to drenge, og jeg var glad for at kunne lære nogle af mine kunster videre til nogen andre. Mit comeback skabte selvfølgelig meget med opstyr i pressen og det var til tider helt sindssygt med journalister der ville snakke med mig. Jeg kunne ikke altid lide pressen, men jeg med årene så havde jeg lært mig at leve med det.

Træningen gik som sagt meget godt, og Kjell og de andre var meget godt tilfreds med min fremgang. Men så, den sidste fredag i januar gik det rigtigt galt. Vi var ved at træne smidighed og hurtighed, og vi var lige kommet til hurtigheds-delen af træningen og vi skulle træne sprinter. Vi sprintet to og to mod en anden, og jeg skulle springe mod Magne. Jeg kunne føle smerten gå igennem mit højre ben med en gang jeg havde startet at sprinte, og jeg gik ret i bakken og jeg råbte ud i smerte. Jeg forstod med en gang, at det var noget der var galt, og det var ikke bare lidt galt, det var meget galt.

Jeg blev transporteret til vår lege, Arild. Han undersøgte mig, og han klemte mit ben lidt og da råbte jeg ud i smerte. Efter fem minutter sagde han til mig: ”Vel Ole, det ser ikke noget godt ud. Då har fået en lyskeskade og jeg vil anslå at du vil være borte fra fodbolden i rundt to måneder.”

« Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 11:21 af Sykkelfan 1000 » Logged

Brodtgaard
Manager

Sv: Last overtime - #4
« Svar #19: 23 Feb 2009, 08:23 »

Nej hvor bittert med den skade... Jeg håber at Ole Gunnar kommer i gang igen.

Stadig en spændende blog Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #20: 23 Feb 2009, 08:39 »

Hehe, ja det er meget bittert at han fik den skaden, men sådan er jo livet. Håber at han er igang igen ikke så altfor længe efter starten af sæsonen Smiley

Håber du vil forsætte, at følge med Wink

Berendt
Manager

« Svar #21: 23 Feb 2009, 23:47 »

Ser jo rigtig godt ud!.. Smiley især de to indkøb er spændende.. Smiley Hm, må nok indrømme at der stadig er lidt fejl hist og her...

Men efter at havde tænkt over det, synes jeg faktisk det er fedt... faktisk ville jeg gerne have lidt mere norsk i den, da det ville give en bedre virkning.. Den foregår trods alt i Norge... Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #22: 23 Feb 2009, 23:58 »

Jeg synes den er genial, denne blog. Elsker idéen med Ole Gunnar og grafikken er jo fabelagtig Smiley

Synes det er fedt at det dansk og norsk i en lille blanding. Det giver bloggen noget charme, når man lige studser over et af de norske udtryk. Er tosset med det her Thumbs Up

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

Last overtime - #5
« Svar #23: 24 Feb 2009, 00:39 »

Mars 2009
Nervøs opstart

”På søndag starter Tippeligaen 2009 hvor Molde møder Sandefjord, men man kan ikke sige at Molde har ikke haft nogen god start sæsonen. Først blev deres nye tilføjelse til holdet, tidligere Manchester United-spiller Ole Gunnar Solskjær skadet, derefter fulgte nogle rigtig dårlige kampe før det endelig løsnet lidt for Molde. Men så, lige når de havde fundet rytmen blev holdets playmaker og måske bedste spiller, Magne Hoseth skadet, noget deres Senegalesiske angriber Mame Biram Diouf også blev. Deres manager, Kjell Jonevret, har også fået en del kritik hos norske fodboldeksperter der siger hans måde at bruge sine spillere på er helt fejl.”

Jeg slog af fjernsynet. Jeg gad ikke høre på TV2’s skod. Jeg sad mig ned foran computeren og bestemt mig for, at forsætte mit spil med mit barndomshold Clausenengen på FM09. Når man ikke kan spille fodbold selv, så må man finde andre måder, at spille på.

Det havde vært en travl og slidsom måned. Først og fremmest havde vi vært meget plaget af skader og dårlige præstationer ude på fodboldbanen og Kjell havde haft det rigtig dårligt med sig selv. Han havde blevet meget dårligt behandlet af pressen og norske fodboldeksperter da vi havde lavet nogen rigtig pinlige tab.

Efter hvert så havde jeg og Kjell fået orden på taktikken og spillestilen og de to sidste pre-season kampe havde gået rigtigt godt. Men i den sidste kamp blev både Magne og Mame skadet. To meget vigtige spillere: Magne som vår playmaker og Mame som en vigtig brik i vores angreb og han havde scoret fem mål på de fem pre-season kampe vi havde spillet.

Selv om vi havde haft en dårlig måned hang ikke spillerne med hovedet. Vi var faktisk meget motiveret. Jeg tror dog mange vil have det lidt i baghovedet de næste dage før kampen, at vores playmaker Magne vil være ude med skade i omtrent fire måneder.

Syrianska FC - 0-3Hønefoss - 1-0Alta - 2-0PS Kemi - 0-9Kristiansund BK - 0-2
« Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 15:04 af Sykkelfan 1000 » Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller

Sv: Last overtime - #5
« Svar #24: 24 Feb 2009, 11:23 »

Det er surt med alle de skader, der er opstået indenfor det sidste stykke tid. Det er ikke nemt at styre et hold på fornuftig vis så Smiley
Men ser frem til at høre om kampen imod Sandefjord, og hvad der videre sker i sæsonen.

Rigtig flot skrevet og grafikken er som altid helt i top Wink

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #25: 24 Feb 2009, 14:44 »

Ser jo rigtig godt ud!.. Smiley især de to indkøb er spændende.. Smiley Hm, må nok indrømme at der stadig er lidt fejl hist og her...

Men efter at havde tænkt over det, synes jeg faktisk det er fedt... faktisk ville jeg gerne have lidt mere norsk i den, da det ville give en bedre virkning.. Den foregår trods alt i Norge... Smiley
Mange tak Nicolaj! Ja, det er meget spændende inkøb Smiley Gleder mig til at se hvordan de gør det når Tippeligaen starter. Hehe, jo det bliver jo selvfølgelig nogle fejl. Vi får se om jeg putter ind lidt norsk, men det kommer jo også lidt automatisk da, og ved ikke om alle kan lide at jeg skriver lidt norsk også Peace

Jeg synes den er genial, denne blog. Elsker idéen med Ole Gunnar og grafikken er jo fabelagtig Smiley

Synes det er fedt at det dansk og norsk i en lille blanding. Det giver bloggen noget charme, når man lige studser over et af de norske udtryk. Er tosset med det her Thumbs Up
Mange tak! Glad for at du kan lide min blog Smiley

Det er surt med alle de skader, der er opstået indenfor det sidste stykke tid. Det er ikke nemt at styre et hold på fornuftig vis så Smiley
Men ser frem til at høre om kampen imod Sandefjord, og hvad der videre sker i sæsonen.

Rigtig flot skrevet og grafikken er som altid helt i top Wink
Jaeh... Det var virkelig nedern med de skader, men jeg skal da prøve, at få det til at køre Wink

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #26: 24 Feb 2009, 14:52 »

Virkelig kvalitets blog. Det hele er så lækkert og læse. Glæder mig til mere ;-)

[Min signatur er for stor]

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #27: 24 Feb 2009, 15:29 »

Mange tak for det holmo. Det betyder meget at du kan lide bloggen min så godt! Smiley

Har lagt ind resultater fra Marts i den forrige updaten nu Wink

AFC
Manager

Sv: Last overtime - #6
« Svar #28: 25 Feb 2009, 18:01 »

Satan det er spændende at læse. Rigtig surt med Ole Gunnar Solskjærs skade. Håber han kommer tilbage. Du skriver rigtig godt og grafikken er også rigtig god.
Glæder mig til mere Thumbs Up

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

Last overtime - #6
« Svar #29: 25 Feb 2009, 18:28 »

Jeg entret banen foran de 19323 der havde mødt op på Brann stadion. Vi havde så langt spillet fantastisk og selv om vi bare havde spillet 45 minutter, så havde vi spillet vår bedste kamp i årets Tippeliga. Men Ruben havde blevet skadet, og det så ikke godt ud for ham. Hans erstatter, Daniel, takket for tilliden og scoret et nydelig mål fra 20-meter lige før halvtimen var spillet. Men vi havde ikke klaret, at holde Brann fra vores mål mod enden af første halvdel af kampen, og Eirik Bakke udlignet i det 39’minutt.

Vi havde hovederne vores meget højt hevet da vi entret banen. Jeg skulle erstatte en halvskadet Mame og skulle gøre mit andet comeback fra skade denne sæsonen. Min puls var meget høj og jeg var rigtig spændt på hvordan det ville gå. Jeg kunne kende, at mit hjerte dunket meget hurtigt. Jeg var ikke så klar til kampen som jeg kunne være og jeg kunne godt kende at mine ben ikke var fult restitueret.

Kampen gik ikke så godt for min del og jeg havde det rigtig tungt. Jeg tog næsten ikke del i spillet og Kristjan Örn Sigurdsson gjorde et rigtig godt arbejde med, at sætte mig ud af spillet. Det kunne til tider se ud til at vi bare spillede med ti spillere, men drengene gjorde det fantastisk og de holdt Brann godt tilbage og det så ud til, at kampen skulle ende med 1-1. Men da tavlen viste at vi var tre minutter på overtid blev bolden spillet ind i vores felt, og vores back Knut Olav Rindarøy var lidt for uopmærksom, smed Eirik Bakke sig ind foran ham og sendte bolden i mål til 2-1.

* * * * *

Jeg gik og vandret langs en af Bergens største turistattraktioner: Bryggen. Der var Brann-supportere overalt. For det meste var de på natklubber og pubs, men man mødte dem også på gaden. 16. maj er den største fodbold-begivenheden i Norge. Hvert år spiller man denne runden på 16. maj som en slag start på festen der kommer dagen efter, vår nationaldag.

Jeg gik ind på en café og bestilte en kop med kaffe af serveringspigen. Jeg sad længe der for mig selv og så ud over Bryggen. Selv med det gode resultatet var jeg meget urolig men tanke på de næste kampe. Vi havde bare vundet to kampe siden Tippeligaen havde startet, og en af dem var i Pokalen. Vi var forfulgt af skader, og nu havde vi fået flere. Ruben, Vegard og Mame var blevet skadet i kampen og de vil være ude i lang tid. Mareridtet forsætter...

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010