home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Den nye Laudrup ? :)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Den nye Laudrup ? :)  (Læst 9149 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #15: 12 Feb 2009, 23:20 »

Jeg bliver mere fristet til at kalde ham den nye Rommedahl. For han er hurtigt. Men det eneste han kan er at tage et træk rundt om modspilleren og så løbe forbi ham. Han scorer jo ikke engang på de fleste chancer.
Logged


Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #16: 14 Feb 2009, 22:54 »

Har set ham der i virkeligheden til en ungdomsturnering da jeg var på ferie på Tenerife, mange af klippene er også derfra. Han er da god, men mange fra b.la. det camerounske ungdomlandshold der også deltog var mere iøjnefaldende. God var han dog, og også den en af de bedste på det hold og blandt de fire-fem bedste ved turneringen.

Ham den store Yaya Toure lignende spiller ved 1:00 lagde jeg langt mere mærke til.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2009, 22:57 af Xavi_Hernandez » Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

enged
Gæst
 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #17: 14 Feb 2009, 23:01 »

Han er bestemt ikke noget specielt, og hvis man bare skal kunne de samme ting som ham, for at komme på Barcelonas ungdomshold, så pakker jeg tasken omgående. Han er hurtigere end mig, men jeg kan sgu' de samme ting. Det er nok hans hurtighed som gør ham til en talentfuldspiller, for han er intet specielt..

Så smut dog afsted? Tunge

Men altså, når han er 14 år, så kan han da ikke være på nogen form for kontrakt? Altså han kunne da ligeså godt spille i Almeria, eller hvad han nu ellers har lyst til, han betaler da sikkert stadig for at spille der.
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #18: 14 Feb 2009, 23:09 »

Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #19: 14 Feb 2009, 23:20 »

Der kan man snakke om et talent! Wow, hvis han er 14 ligesom ham den anden er han godt nok kæmpe! Opstemt Utroligt sådan en stor spiller kan have så god teknik. Det navn vil jeg prøve og huske Wink
Logged


Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #20: 14 Feb 2009, 23:25 »

Der kan man snakke om et talent! Wow, hvis han er 14 ligesom ham den anden er han godt nok kæmpe! Opstemt Utroligt sådan en stor spiller kan have så god teknik. Det navn vil jeg prøve og huske Wink
Han var 14 da jeg så ham sidste år, så 15 nu og ja, samme alder som ham den anden.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #21: 14 Feb 2009, 23:27 »

Der er mange kommentarer om, at han ikker er noget særligt og sådan noget på youtube, men jeg synes da han er syg!
Tror han bliver en klasse-spiller, når han engang kommer til at spille fuldtid!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #22: 14 Feb 2009, 23:30 »

Jeg synes han ser rigtig god ud. Det er rigtigt han ikke spurter af sted, han har en mere "kælen" omgang med bolden.

Måske skulle jeg prøve ham i FM09  Wink
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #23: 14 Feb 2009, 23:32 »

Jeg synes han ser rigtig god ud. Det er rigtigt han ikke spurter af sted, han har en mere "kælen" omgang med bolden.

Måske skulle jeg prøve ham i FM09  Wink
Kan ikke forestille mig han er med som 14-15 årig.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #24: 14 Feb 2009, 23:35 »

Ham Olivier Moussima er da virkelig god!
Og han er satmer stor i forhold til de andre Shockeret
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #25: 14 Feb 2009, 23:49 »

Kæft, denne tråd er da fyldt med latterlige kommentarer. Deulofeu ser da helt vild ud for en 12 årig (Som han er i den video) at være og lyser klart igennem.
Nu er han sikkert endnu bedre og det er vel derfor alle storklubberne vil ha fat i knægten. (Jeg beder dog til, at han ikke skrider ligesom Fábregas)

Det der pis med at i selv kunne pakke tasken og tage derned og gøre det bedre er noget vrøvl, for i skal vel lige tænke på at modstanderne er klart bedre dernede. Tempoet er også klart hurtigere dernede og derfor er det svært at sammenligne det med vores lille land heroppe. Laudrup er jo den seneste dansker, der har fået succes i Spanien og det er snart 12 år siden.

Jeg er dog enig i at Moussima ser en smule bedre ud og det bliver sikkert en fornøjelse at tage til Barca om 10 år får at se ham, Deulofeu og vores 3. upcoming man, Mauro Icardi som har scoret flere ungdomsmål end Bojan og flest i Spanien  Thumbs Up Vi hem ham i land foran Real i sommers.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2009, 23:57 af Rooland » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #26: 14 Feb 2009, 23:54 »

Kæft, denne tråd er da fyldt med latterlige kommentarer. Deulofeu ser da helt vild ud for en 12 årig (Som han er i den video) at være og lyser klart igennem.
Nu er han sikkert endnu bedre og det er vel derfor alle storklubberne vil ha fat i knægten. (Jeg beder dog til, at han ikke skrider ligesom Fábregas)

Det der pis med at i selv kunne pakke tasken og tage derned og gøre det bedre er noget vrøvl, for i skal vel lige tænke på at modstanderne er klart bedre dernede. Tempoet er også klart hurtigere dernede og derfor er det svært at sammenligne det med vores lille land heroppe. Laudrup er jo den seneste mand der har fået succes i Spanien og det er snart 15 år siden.

Jeg er dog enig i at Moussima ser en smule bedre ud og det bliver sikkert en fornøjelse at tage til Barca om 10 år får at se ham, Deulofeu og vores 3. upcoming man, Mauro Icardi som har scoret flere ungdomsmål end Bojan og flest i Spanien  Thumbs Up Vi hem ham i land foran Real i sommers.

Fuldstændig enig, om end jeg nok havde udtrykt mig i lidt skarpere vendinger mht dem der tror de spiller professionel fodbold på højeste niveau inden for de næste par år -  Grin Nå ja, måske det der med en fornøjelse at se Barcelona - der er jeg nok lidt uenig Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #27: 14 Feb 2009, 23:56 »

Hvor mange mål har Icardi scoret Rooland? Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #28: 15 Feb 2009, 00:00 »

Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den nye Laudrup ? :)
« Svar #29: 15 Feb 2009, 00:07 »

Hvor mange mål har Icardi scoret Rooland? Smiley

Jeg retter lige mig selv - Han har "kun" scoret ca. 500 mål og Bojan ligger vidst på 978. Det er så også over et halvt år siden jeg læste artiklen, så der var vel derfor jeg ikke kunne huske det, men jeg erkender selvfølgelig min fejl  Peace - Selvom den ikke omhandler diskussionen Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010