home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Keirrison Et af de største talenter i FM 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er Keirrison en af de største talenter  (Afstemning slut: 11 Mar 2009, 14:39)
Nej !
- 32 (38,6%)
Ja !
- 22 (26,5%)
Ved ikke .
- 29 (34,9%)
Antal Stemmer: 83

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Keirrison Et af de største talenter i FM 09  (Læst 11498 gange)
Phrepsak
Ynglingespiller

Sv: Keirrison Et af de største talenter i FM 09
« Svar #15: 11 Feb 2009, 13:39 »

I 2009 til Catania for 80 mio Wink

Okay. Tak for det hurtige svar. Det vil nok gå lidt ud over den økonomiske situation i Aalborg Boldspilklub.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #16: 11 Feb 2009, 13:41 »

Nu skriver han også Uefa Cuppen Wink

Han har utvivlsomt ændret indlægget. Peace

... Hvis Yoggi gav 80 millioner for ham til Catania i 2009, er det rent transferbeløbsmæssi gt heller ikke sandsynligt at Brøndby vil kunne købe ham i de første sæsoner.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Shaft
Manager

« Svar #17: 11 Feb 2009, 13:46 »

... Hvis Yoggi gav 80 millioner for ham til Catania i 2009, er det rent transferbeløbsmæssi gt heller ikke sandsynligt at Brøndby vil kunne købe ham i de første sæsoner.

Nej han har ej.

Det kan også være at han har solgt alle sine spillere, for at kunne få råd til ham. Vi kan vel være bedøvende ligeglade med det.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18: 11 Feb 2009, 13:49 »

Det lyder ikke synderligt sandsynligt at han har vundet Champions League i første sæson med Brøndby. Og slet ikke når Brøndby er i UEFA Cup kvalen i første sæson. Jeg tror på dit første gæt, men fred være med det. Nu vil jeg læse resten af TT&F '09 - og så skal jeg have gang i et nyt spil.

Det er heller ikke for at dømme ham, på nogen måde!
Desuden var der nok ironi med i mit forrige indlæg.

Men lad os få tråden tilbage på sporet.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 11 Feb 2009, 16:22 »

Købte da ihvertfald for op til 80-90 mio. i første transfer vindue.. var bare ude og spørge om flere...

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #20: 12 Feb 2009, 02:35 »

Nej han har ej.

Det kan også være at han har solgt alle sine spillere, for at kunne få råd til ham. Vi kan vel være bedøvende ligeglade med det.

Eller også har han valgt at overføre dele af sit transferbudget over i sit lønbudget for at få plads til disse former for spillere.

Er det ikke ret ligegyldigt hvis han så endelig har snydt eller ej? Det betyder jo ikke noget jer - han ødelægger måske lidt spillet for sig selv, hvis det er at han har valgt at bruge en metode til at få penge, via enten en editor eller spiller salg.
Det kan også være at han har solgt en sikker landsholdsspiller til en klub og så sat et beløb på for én enkelt landskamp.

Men jeg synes bare at det er dumt at gå væk fra topic og begynde at diskutere hvorvidt om trådstarter har snydt eller ej.
- og ja, jeg er sgu lidt dobbeltmoralsk nu, i know, men shit happens  Djævel

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #21: 12 Feb 2009, 08:33 »

Eller også har han valgt at overføre dele af sit transferbudget over i sit lønbudget for at få plads til disse former for spillere.

Er det ikke ret ligegyldigt hvis han så endelig har snydt eller ej? Det betyder jo ikke noget jer - han ødelægger måske lidt spillet for sig selv, hvis det er at han har valgt at bruge en metode til at få penge, via enten en editor eller spiller salg.
Det kan også være at han har solgt en sikker landsholdsspiller til en klub og så sat et beløb på for én enkelt landskamp.

Men jeg synes bare at det er dumt at gå væk fra topic og begynde at diskutere hvorvidt om trådstarter har snydt eller ej.
- og ja, jeg er sgu lidt dobbeltmoralsk nu, i know, men shit happens  Djævel

Det var ikke for at vi skulle grave mere i det, at jeg skrev tråden skulle tilbage på sporet.

Desuden havde hverken Shaft eller jeg hensigt til at nedgøre ham for at have købt ham, uanset hvordan han havde gjort det. Jeg synes egentlig det er godt klaret at købe ham i første sæson.

Men som du selv siger ..  Back to topic!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #22: 12 Feb 2009, 21:05 »

Det var ikke for at vi skulle grave mere i det, at jeg skrev tråden skulle tilbage på sporet.

Desuden havde hverken Shaft eller jeg hensigt til at nedgøre ham for at have købt ham, uanset hvordan han havde gjort det. Jeg synes egentlig det er godt klaret at købe ham i første sæson.

Men som du selv siger ..  Back to topic!

Ja, selvfølgelig, men jeg føler bare at det er let at finde det som en nedgørelse. Det at snyde - eller sige nogle snyder - har jo aldrig rigtig haft noget positivt på sig. Det er somregel noget negativt.

Ja, lad os det.

Jeg tror ikke Keirrison er det største talent. Jeg prøvede for sjov at oprette det er Genie scout eller hvad det nu hedder for at se på hvem der havde det største mulige potentiale (læs: her så jeg dog kun på regenspillere som er oprettet fra start af). Her kom en lille fin 15-årig på brasilien frem med et potentiale på 199. Han hed Roni, spillede i Gama (ikke Vasco da Gama, men derimod et hold i 2. div) og spillede som ML.
Men disse regenspillere er forskellige fra spil til spil, så vil ham her jo f.eks. nok ikke troppe op i andres spil (chancen er der, men om potentialet er det samme er jo langtfra sikkert).

Men om Keirrison så er det største - eller et af dem - talent i spillet kan jeg ikke sige. Det er jo heller ikke sikkert om han har samme pot. i samme spil. Det kan da være at i alle spil er han -9 eller -10, men derfor for han ikke det samme pot. (af hvad jeg vil tro af?)

Men jeg kan naturligvis tage fejl.

Sorry et lidt langt indlæg, som så nok også er noget så forvirrende, jeg kan knap nok selv fatte det.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #23: 12 Feb 2009, 23:12 »

Kan jeg ikke lige få et SS af ham fra en af jer der har købt ham? Har nemlig ingen erfaring med ham, og jeg vil gerne se hvor god han bliver..

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #24: 12 Feb 2009, 23:13 »

Marquinhos er efter min mening et langt større talent..

Caspper
Manager

« Svar #25: 13 Feb 2009, 00:04 »

Bojan bliver bedre. Federico Laurito bliver bedre. Marquinhos bliver bedre. Tiago Luis og Victor Irineu ligeså gode.
Franco Zuculini har et større potentiale.
Keirrison har 177 i potentiale efter editoren.

Selv Acquafresca, Freddy Adu og Sofiane Feghouli har større potentiale.

Han er langt fra det største talent.

btw, carlos vela har 198 i potentiale. han bliver av av Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #26: 13 Feb 2009, 00:05 »

Bojan bliver bedre. Federico Laurito bliver bedre. Marquinhos bliver bedre. Tiago Luis og Victor Irineu ligeså gode.
Franco Zuculini har et større potentiale.
Keirrison har 177 i potentiale efter editoren.

Selv Acquafresca, Freddy Adu og Sofiane Feghouli har større potentiale.

Han er langt fra det største talent.

btw, carlos vela har 198 i potentiale. han bliver av av Smiley
Så må det være din egen database.. Hvis du kigger den rigtige editor, så er jeg ret sikker på Vela har -10 i PA...

Caspper
Manager

« Svar #27: 13 Feb 2009, 00:11 »

Så må det være din egen database.. Hvis du kigger den rigtige editor, så er jeg ret sikker på Vela har -10 i PA...

Ja, det er rigtig nok at han har -10 i Data editoren. Men ifølge Genie Scout og real-time editor, så har han 198, det højeste potentiale af alle spillere.

søgaard
Gæst

« Svar #28: 13 Feb 2009, 00:21 »

Ja, det er rigtig nok at han har -10 i Data editoren. Men ifølge Genie Scout og real-time editor, så har han 198, det højeste potentiale af alle spillere.
Når hans PA er på -10 i data editoren, så afgører spillet jo selv, hvad hans PA skal være i det givne spil mellem 180 og 200, så vidt jeg husker.. Så derfor kan han i næste spil kun have 180 og derfor ikke være meget bedre end de andre spiller, som du nævner..

Kimmimuz
Ynglingespiller

« Svar #29: 13 Feb 2009, 01:14 »

Ja Smiley
Alle spillere har ikke samme potentiale i alle spil eller saves, så man kan ikke helt regne med hvad andre siger, men det giver da et godt fingerpeg Opstemt

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010