Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
30 Okt 2024, 07:58
Kenitho
Challenges
The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
Antal Registrerede Brugere:
23444
0 Brugere, 758 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
keiraupton91
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Jeg hader din favorit.
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Forfatter
Emne: Jeg hader din favorit. (Læst 24541 gange)
Dagge
Reserveholdsspiller
Sv: Jeg hader din favorit.
«
Svar #60:
09 Feb 2009, 15:00 »
Citat af: Sej007 09 Feb 2009, 14:53
Så kom der lige en bayern fan på banen
Jeg elsker Bayern! Elsker deres fysiske spil og deres intensitet. Elsker Van Bommel, Toni og Lahm! Og så er det en vildt dejlig følelse at se de 3 point komme ind på kontoen i de sidste minutter. Jeg tror mange hader Bayern fordi de fleste er 04 fra Ebbe Sands tid, og Bayern har taget nogen trofæer fra Shcalke.
Jeg "hader" personligt selv Manchester Utd!
Hader hvorpå at de altid skal hive deres fortid frem heletiden, da Peter S og flere klasse spillere spillede der. Hader deres arrogance. Derudover bryder jeg mig ikke særlig meget om Forgusons måde at være på i pressen m.m.
Christiano Ronaldo har fuldstændig fordrejet manges hovede. Ja han kan drible, men fuck en tudefrans han er! Han vælter jo konstant! Verdens bedste spiller? Neej sig navnet Messi. Håber virkelig Ronaldo tager til Spanien så vi virkelig kan se hvad han kan
Indlæget er selvfølgelig til debat
Hvad mener du med, Hader hvorpå at de altid skal hive deres fortid frem heletiden, da Peter S og flere klasse spillere spillede der?
Ja verdens bedste fodboldspiller..C. Ronaldo
-->FCK<--
-->Man Utd<--
Dagge
Reserveholdsspiller
«
Svar #61:
09 Feb 2009, 15:04 »
Citat af: real ralle 09 Feb 2009, 14:58
Jeg mener at han aldrig har været omkring de 15-10 bedste i verden.
Det kan da godt være du mener det, men i 1999 og 2001 blev han kåret til den anden bedste i verden.
Hvorfor er det lige at folk tror at man SKAL kunne drible og score mål for at være god til fodbold?? I den tid han spillede i Man Utd var han verdens bedste til dødbolde, men dødbolde er jo ikke vigtigt i fodbold
-->FCK<--
-->Man Utd<--
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #62:
09 Feb 2009, 15:06 »
Citat af: Dagge 09 Feb 2009, 14:44
Hvilken klub snakker du om?
Manchester United!
Dagge
Reserveholdsspiller
«
Svar #63:
09 Feb 2009, 15:08 »
Citat af: Juller 09 Feb 2009, 15:06
Manchester United!
Sgu bare være sikker
-->FCK<--
-->Man Utd<--
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #64:
09 Feb 2009, 15:12 »
Citat af: Sej007 09 Feb 2009, 14:53
Så kom der lige en bayern fan på banen
Jeg elsker Bayern! Elsker deres fysiske spil og deres intensitet. Elsker Van Bommel, Toni og Lahm! Og så er det en vildt dejlig følelse at se de 3 point komme ind på kontoen i de sidste minutter. Jeg tror mange hader Bayern fordi de fleste er 04 fra Ebbe Sands tid, og Bayern har taget nogen trofæer fra Shcalke.
Jeg "hader" personligt selv Manchester Utd!
Hader hvorpå at de altid skal hive deres fortid frem heletiden, da Peter S og flere klasse spillere spillede der. Hader deres arrogance. Derudover bryder jeg mig ikke særlig meget om Forgusons måde at være på i pressen m.m.
Christiano Ronaldo har fuldstændig fordrejet manges hovede. Ja han kan drible, men fuck en tudefrans han er!
Han vælter jo konstant! Verdens bedste spiller? Neej sig navnet Messi. Håber virkelig Ronaldo tager til Spanien så vi virkelig kan se hvad han kan
Indlæget er selvfølgelig til debat
Det værste vrøvl jeg længe har hørt. Hvis manden kan slå i gennem i PL kan han også i Spanien. Holdene i Spanien har generelt for uorganiserede forsvar. Det er heller ikke for sjov skyld, at det i moderne fodbold ikke så tit er spanske hold der vinder CL.
Ja lige pt er Messi bedre end Ronaldo, men sidste sæson var der ingen overhovedet som var i nærheden af Ronaldo. 43 mål af en midtbanespiller slår ingen, og at det er i verdens bedste liga, hvor alle forsvar for det meste er godt organiseret er fantastisk i sig selv.
wabner
Lilleputspiller
«
Svar #65:
09 Feb 2009, 15:12 »
Hvorfor er det i hader at de køber de bedste spillere, og jeg mener alle klubber i snakker om?
??
er enige med dem der siger at Beckham var en klasse spiller, alle de sukker-bolde han lagde til Nistelrooy, det var sgu da fantastisk.
I dag er det jo penge man skal have for at blive den bedste! JEg synes det er fedt at en klub som hoffenheim kan gå fra at være dårlig klub til atvære en god. faktisk har de jo ikke købt de største stjerner, men fundet gode afrikanske! fatter jer virkelig ikke, ikke fordi de er mit yndlingshold, det er TOTTENHAM
Krellz
Landsholdsspiller
«
Svar #66:
09 Feb 2009, 16:12 »
Citat af: GudenEricsson 08 Feb 2009, 23:29
Verdenskrig er banned fra denne side.
Men så skal jeg vel modargumentere hvorfor du hader Brøndby. Brøndbys fans er ikke arrogante. I hvert fal ikke flertallet. Kan du ikke komme med nogle eksempler på arrogancen, for jeg kan ikke komme i tanke om noget.
Der er vidst noget du har misforstået. Kasi Group har IKKE overtaget Brøndby. Ved ikke hvor du får den information fra. Kasi er blot blevet hovedsponser, næsten ligesom Carlsberg er hovedsponser i OB/FCK.
Synes især jeg har oplevet en del arrogance her inde. Selvfølgelig også i virkeligheden, hvor jeg også har oplevet det en del. Arrogancen her inde kan være at i alle holder sammen, mod lille OB fan mig, og det er jo også lidt svært at der måske er 5 OB fans her inde og 50 BIF fans, så bliver alle ens argumenter bare skudt ned med det samme. Og så er i heller ikke for langsomme til at prale.
Mente ikke at Kasi Group har overtaget BIF, mente dog at de skyder en masse penge ind i klubben, som man på en måde også kan sige at den der Abdullah Group gør i Manchester City :-)
JKJ
Gæst
«
Svar #67:
09 Feb 2009, 16:27 »
Citat af: Krellz 09 Feb 2009, 16:12
Synes især jeg har oplevet en del arrogance her inde. Selvfølgelig også i virkeligheden, hvor jeg også har oplevet det en del. Arrogancen her inde kan være at i alle holder sammen, mod lille OB fan mig, og det er jo også lidt svært at der måske er 5 OB fans her inde og 50 BIF fans, så bliver alle ens argumenter bare skudt ned med det samme. Og så er i heller ikke for langsomme til at prale.
Mente ikke at Kasi Group har overtaget BIF, mente dog at de skyder en masse penge ind i klubben, som man på en måde også kan sige at den der Abdullah Group gør i Manchester City :-)
Abdullah Group har købt Man C og har dermed netop ovetaget klubben og er ikke kun en sponsor...
plutonium
Manager
«
Svar #68:
09 Feb 2009, 16:31 »
Og så skal Brøndby fans holde op med deres 'FCK er ikke en rigtig fodboldklub. Det er en forretning'. Ja, det er sandt nok. Men Brøndby er sgu ikke meget bedre. De har bare en længere historie og en anden tradition for at bringe talenter frem. Der render drenge rundt i alle aldre, der har holdt med Brøndby siden de var små drenge. I FCK er det først nu der er drenge der er vokset op med FCK for alvor. Giv det 10 år, så er der ikke den store forskel på BIF og FCK på den led. Brøndby er jo mig bekendt også et aktieselskab, hvor pengene skal hænge sammen, hvis de vil noget i fremtiden.
Forskellen ligger i, at FCK blev en fusioneret klub med fokus på forretningen og det internationale image mod Brøndby der (dengang) suppede rundt og var Danmarks ubestridt bedste fodboldklub. Ambitionerne manglede i mine øjne dengang. De er kommet nu, og det er skønt at se, at der er flere hold der i dag kan begå sig i Europa fra dansk fodbold.
Men skal jeg tilbage til trådens formål, så vil jeg gerne sige, at jeg ikke hader Brøndby. Tvært imod. Jeg synes det er en fed modstander i ligaen, som jeg sådan set bare glæder mig til at se mod løverne. Jeg hader i bund og grund ikke nogen klubber, men den jeg har mindst til overs for i den danske liga er FC Midtjylland. Kan ikke sige hvorfor, men jeg har bare ét eller andet imod dem. Det er den største fryd for mig, når FCK vinder over dem. En langt større fryd, end når FCK slår BIF. Det giver ikke mening i de flestes øjne, men sådan har jeg det nu engang
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
JKJ
Gæst
«
Svar #69:
09 Feb 2009, 16:43 »
Brøndby IF er jo også en sammelægning af 2 klubber, Brøndbyøster Idrætsforening og Brøndbyvester Idrætsforening...
Det er der bare unge mennesker der ikke kan huske da de ikke var kommet tilverden på det tidspunkt... Mens de fleste godt kan huske KB og B1903 sammenlægning...
Men begge klubber er jo i samme båd når det kommer tilstykket, de er begge sammenlægnings klubber
GudenEricsson
Gæst
«
Svar #70:
14 Feb 2009, 12:06 »
Grunden til at du biver skudt ned, kan også være manglende argumentation fra din side. I øvrigt - hvad mener du med at vi alle holder sammen? Det er da tit at jeg er uenig med flere Brøndbyfans. Det med praleriet må vel være på fansiden du mener? Men ja, kan godt være vi praler en smule af Brøndbys gode fans, men hey - det er der jo også en grund til
Som JKJ også siger, så har Abdullah Group har købt City. Kasi Group er kun Brøndbys hovedsposnser.. Der er stor forskel.
Krellz
Landsholdsspiller
«
Svar #71:
14 Feb 2009, 12:29 »
Citat af: GudenEricsson 14 Feb 2009, 12:06
Grunden til at du biver skudt ned, kan også være manglende argumentation fra din side. I øvrigt - hvad mener du med at vi alle holder sammen? Det er da tit at jeg er uenig med flere Brøndbyfans. Det med praleriet må vel være på fansiden du mener? Men ja, kan godt være vi praler en smule af Brøndbys gode fans, men hey - det er der jo også en grund til
Som JKJ også siger, så har Abdullah Group har købt City. Kasi Group er kun Brøndbys hovedsposnser.. Der er stor forskel.
I er da altid mod OB fans
.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #72:
14 Feb 2009, 12:31 »
Det du skriver der har ikke noget med om de har arrogance at gøre. Kun det med at de praler. Jeg tror at grunden til at dine argumenter bliver skudt ned, er fordi de ikke er gode nok, og dermed lette at skyde ned. Det tror jeg ganske simpelt er det.
Citat af: GudenEricsson 14 Feb 2009, 12:06
Arh, det er da slet ikke kun fansene i praler med. Det er da i den grad også jeres hold, som i klart mener er Danmarks bedste. Det kan jo sagtens være rigtigt, da i ligger nummer et, men folk kan godt opfatte det arrogant tror jeg
«
Seneste Redigering: 14 Feb 2009, 12:34 af Ghertesteas
»
Krellz
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
14 Feb 2009, 12:33 »
Citat af: Ghertesteas 14 Feb 2009, 12:31
Det du skriver der har ikke noget med om de har arrogance at gøre. Kun det med at de praler. Jeg tror at grunden til at dine argumenter bliver skudt ned, er fordi de ikke er gode nok, og dermed lette at skyde ned. Det tror jeg ganske simpelt er det.
Kan godt se hvad du mener, men vi/jeg bliver altså også nogle gange skudt ned selv om vi har nogle udmærkede argumenter. Men så er vi jo bare whiners.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #74:
14 Feb 2009, 12:39 »
Citat af: Krellz 14 Feb 2009, 12:33
Kan godt se hvad du mener, men vi/jeg bliver altså også nogle gange skudt ned selv om vi har nogle udmærkede argumenter. Men så er vi jo bare whiners.
Så må du lige uddtbe 'skudt ned' for mig, for jeg ved ikke helt hvad du mener. Kan sagtens se hvis du bliver irriteret, hvis du kommer med et godt argument, og en så bare svarer "Jajajaja men vi er bedre end jer!!!", og der så er en masse der skriver enig, men hvis det du/i bliver skudt ned af, er gode argumenter, så er det vel det, og det er fair!
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »