home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gyser Film
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Gyser Film  (Læst 64521 gange)
Yessir
Manager

Sv: Gyser Film
« Svar #180: 30 Jun 2009, 17:45 »

Nå nu er det vidst på tide at få den her tråd op/frem til hvor at den hører til!...
Jeg vil høre om der er nogen der har set Black Cristmas og hvad de/i synes om den?
Af hvad jeg har hørt skulle den være en klassiker og the mother of all slasher movies.
Jeg snakker om og tænker på den originale udgave/version fra 1974!...
Jeg har gået i nogle dage og villet se den, men har ikke fået det gjort, men får det nok inden/i løbet for/af de næste dages tid !...

Vh.Blackstone

Black Christmas er superfed! Den burde jeg snart få gravet frem igen.
Dog skal man holde sig langt væk fra den der blev lavet for et par år siden... Den var godt nok dårlig *Big surprise*

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #181: 30 Jun 2009, 17:47 »

også vil jeg sq os anefale Stephen Kings IT rigtig fed gyser måske ikke så uhyggelig men den er fucking spændene hele vejen igennem. den handler om (it) det onde der er en ting der vågner være 30 år. hvor der er nogen børn der tror de dræbte den. men 30 efter hvor de er voksne er den vågnet igen og begår en masse mord.

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #182: 30 Jun 2009, 18:00 »

Fedt at høre ang. Black Christmas at den er fed, den ligger ved siden af mig og jeg skal bar finde et tidspunkt at se den på.
Jeg håber bare ikke at jeg har for høje forventninger og at den ikke lever op til dem og at jeg bliver skuffet, men jeg ser frem til at se den.
Fedt at du måske vil grave den frem og dejligt at fået gang i den her tråd igen!...

Ang. IT ja så er den superfed eller det husker jeg den som!...

Lad os få ordentligt gang i den her tråd igen, for der er ikke meget bedre end en ordentlig og fed gyserfilm/splatterfilm.
Jo det er der selvfølgelig, men ikke meget...

Er der nogen/nogle af jer, som har set Andreas Schnaas Violent shit trilogi? og kan fortælle hvor dårlig de egentlig er?
eller som har set andre(dårlige)tyske film(gyser/splatterfilm), men de er som regel svære at skaffe!!!

Vh.Blackstone

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 30 Jun 2009, 18:03 »

Så vil jeg sq os Anbefale  HOSTEL. Super fed film hvor de er på rygsæks rejse, de rejser til Ukraine tror jeg det er efter piger. Men det ender så med at de bliver fanget i en fælle og en masse psykopater nakker dem med pistoler til flammekastere

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #184: 30 Jun 2009, 18:10 »

Ja den er udmærket...
Det syntes jeg ikke første gang at jeg så den, men efter at ha set den igen, vil jeg sige at den er udmærket og godt kan ses igen...

Vh.Blackstone

Cesc
Gæst

« Svar #185: 30 Jun 2009, 18:11 »

Jeg er blevet helt vild med gyserfilm, og jeg køber film på film nede i byens Stereo Studie. Det er superfedt, og de er fucking spændende allesammen! Stephen Kings IT har jeg købt, og må sige, at den skuffede mig en smule. Den har en fed nok, har en fed historie og Pennywise er da cool, men den slutter underligt med at han lige pludselig lægger i badet og der står "IT" på væggen....

Den bedste jeg har købt/set må være REC - er i sindssyg den er vild. Fanget i en lejlighed, og en sygdom spreder sig.. Virkelig vild.

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #186: 30 Jun 2009, 18:16 »

du skal næsten os købe The boogeyman du kan jo bare sende pb til mig hvis du vil høre om den Smiley

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #187: 30 Jun 2009, 18:44 »

Ja for helvede det er bare med at få set nogle gode/fede gyser/splatterfilm Cesc og jer andre, for der er nemlig mange af dem og  det er bare med at komme i gang og det kan ikke gå hurtigt nok!!!...
men REC har jeg desværre ikke set! hvad gav du for den Cesc og jeg skal også ha købt Børnehjemmet og en del andre, så bare kom med jeres bud på andre film, som skal ses og købes!!!...
for jeg er klar på lidt af hvert af film!..

Vh.Blackstone

Cesc
Gæst

« Svar #188: 30 Jun 2009, 18:47 »

Børnehjemmet skal jeg også have købt. Gyserfilm med spansk-tale er virkelig fedt, da det giver lidt andet end engelsk.. Jeg gav en 50'er i Stereo Studio, og det synes jeg helt sikkert er betalt godt ud. Den film er virkelig skræmmende, og den måde den er filmet på, er egentlig det som gør det så suveræn. Pablo og Angela gør filmen ubeskrivelig skøn - ment positiv, ved at det gør den uhyggelig. Suverænt skuespil fra alle medvirkende, og jeg synes virkelig den er et køb værd. Det er ikke så meget handlingen der er skræmmende, men mere den måde de har lavet det hele på. Effekter og det hele er perfekte.

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #189: 30 Jun 2009, 18:51 »

The boogey man for satan, Jeepers creepers 2 ikke 1'eren, Silent hill, Black water, The Chainsaw Masacre texaz.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #190: 30 Jun 2009, 19:29 »

Ja den  lyder helt sikkert lovende Cesc og vil da også tilføje den på min liste af gyserfilm, som skal købes sammen med Børnehjemmet.
Jeg vil også give the boogey man en chance, men ved ikke med de andre, men jeg har selvfølgelig The Chainsaw Massacre og vidst også efterfølgeren eller 3eren.
Film som at man skal ha set(synes/mener jeg)er:
House on the edge of the Park
Maniac
og flere følger.

På min liste over film, som at jeg skal ha købt er:
(nogen/nogle som har set nogen/nogle af filmene og har noget at sige/fortælle om dem)

Zombie Massakren (Zombie Holocaust) eller Zombie Collection(hvor at den er der i altså Zombie Massakren), Rædslernes blodige by
New york Reaper
Stagefright
Modelmordene
Obssession
Murder Set Pieces
Graig
Night of the hunted
Dværgen
Murder Party
Terror
KVINDEFÆNGSLET I BAMBUSHELVEDET(med Birthe Tove)

Det var vist dem indtil videre og hvis at i/du har set nogen/nogle af dem, så fortæl gerne, hvad i synes!...

Vh.Blackstone

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #191: 30 Jun 2009, 19:35 »

Jeg er blevet helt vild med gyserfilm, og jeg køber film på film nede i byens Stereo Studie. Det er superfedt, og de er fucking spændende allesammen! Stephen Kings IT har jeg købt, og må sige, at den skuffede mig en smule. Den har en fed nok, har en fed historie og Pennywise er da cool, men den slutter underligt med at han lige pludselig lægger i badet og der står "IT" på væggen....

Den bedste jeg har købt/set må være REC - er i sindssyg den er vild. Fanget i en lejlighed, og en sygdom spreder sig.. Virkelig vild.

Du ved godt at der er en to´er af IT?

Cesc
Gæst

« Svar #192: 30 Jun 2009, 19:36 »

Du ved godt at der er en to´er af IT?

Nej?

Hvad hedder den? Må have fingrene i den...

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #193: 30 Jun 2009, 19:39 »

Nej?

Hvad hedder den? Må have fingrene i den...

Tror bare den hedder IT 2(på den dvd jeg så IT på skulle man vende dvd´en om og så spiller den toeren(hvordan fanden skal man vide det))

Cesc
Gæst

« Svar #194: 30 Jun 2009, 19:41 »

Må jeg lige eksperimentere med...

Mange tak i hvert fald!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010