home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1083 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Underskrift indsamling mod internet censur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Underskrift indsamling mod internet censur  (Læst 8340 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Underskrift indsamling mod internet censur
« Svar #15: 03 Feb 2009, 22:02 »

Hvor er det dog logisk. I forsvarer jer med ytringsfriheden, men nu er ytringsfriheden immervæk også begrænset af, at den er under ansvar. Og juridisk, så er piratebay meget uansvarligt. Jeg kan sagtens forstå i er sure over ikke at kunne fortsætte jeres ulovligheder, men når alt kommer til alt er det meget naturligt, og jeg kan sku næsten blive sur når det bliver sammenlignet med Kina, det har ikke det mindste med det at gøre! I kina er der kraftedme censur, i tuder over ulovlige sider helt retfærdigt bliver lukket!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #16: 03 Feb 2009, 22:05 »

Forresten birkedahl.. Jeg downloader intet ulovligt selv (Ja bullshit tænker mange nok, men det er rigtig nok)

Jeg har Limewire ja, jeg bruger the pirate bay ja. Men jeg køber min musik, og jeg køber mine spil. Smiley
Indrømmet, det kunne godt læses som at jeg anklager dig for det. Men jeg har ikke direkte sagt at du gør det. (selv om det var tæt på)  Wink

Problemet er at det ikke er Danmarks politik at gøre sådan Smiley
Det er bare starten på noget lort Smiley
Lige præcis, og netop derfor tror jeg aldrig at vi får kinesiske tilstande herhjemme.

Veni, vidi, vici

Caspper
Manager

« Svar #17: 03 Feb 2009, 22:10 »

Du har ikke anklaget mig for noget som helst nej. Smiley Jeg skulle bare lige sørge for at få det sagt, istedet for at forklare det senere.. Så er det gjort Smiley

Du tror aldrig at vi får kinesiske tilstande, nej.. det er slet ikke det vi er på vej til Smiley host..

enged
Gæst

« Svar #18: 03 Feb 2009, 22:16 »

Du tror aldrig at vi får kinesiske tilstande, nej.. det er slet ikke det vi er på vej til Smiley host..

Vi er da trods alt et demokratisk land, så det bliver aldrig sådan så en side som youtube bliver blokeret her hjemme, fordi der er videoer som regeringen mener skader landet, så burde de jo have gjort det så snart der kom videoer hvor det danske flag bliver brændt. Der er meget langt til kinesiske tilstande i Danmark, eller jeg vil påstå det aldrig sker.

dida
Gæst

« Svar #19: 03 Feb 2009, 22:25 »

Vi er da trods alt et demokratisk land, så det bliver aldrig sådan så en side som youtube bliver blokeret her hjemme, fordi der er videoer som regeringen mener skader landet, så burde de jo have gjort det så snart der kom videoer hvor det danske flag bliver brændt. Der er meget langt til kinesiske tilstande i Danmark, eller jeg vil påstå det aldrig sker.
er fuldstændig ennig

ZhotLog
Gæst

« Svar #20: 03 Feb 2009, 22:29 »

Du har ikke anklaget mig for noget som helst nej. Smiley Jeg skulle bare lige sørge for at få det sagt, istedet for at forklare det senere.. Så er det gjort Smiley

Haha, lukningen af en side der videresender ulovlige filer kan da på ingen måder sammenlignes med cencuren og de generelle tilstande i kina. Ligesom El Kun synes jeg, at det nærmest er en fornærmelse imod de folk, der lider under det kinesiske styre.

Det betyder dog ikke nødvendigvis, at jeg er for lukningen af siden. Jeg er ikke helt inde i dommene (eller mangel på samme) i denne sag, men hvis siden ikke er dømt for noget, skal den da heller ikke lukkes.

tturbo1
Manager

« Svar #21: 03 Feb 2009, 22:34 »

Og hvorfor skulle youtube så ikke lukkes?Huh
75% af det der vises på siden er også ulovligt!!!!

Caspper
Manager

« Svar #22: 03 Feb 2009, 22:37 »

Selvfølgelig sker det aldrig, min pointe er bare at vi desværre er begyndt at få lidt af det.

Det betyder dog ikke nødvendigvis, at jeg er for lukningen af siden. Jeg er ikke helt inde i dommene (eller mangel på samme) i denne sag, men hvis siden ikke er dømt for noget, skal den da heller ikke lukkes.

Siden kan IKKE dømmes.
Jeg nævner det en gang til:
The Pirate Bay er en søgemaskine til torrents, de hoster ikke de ulovlige filer.. De er bare google for torrents.

Derfor kan The Pirate Bay ikke dømmes for host af ulovlige filer.. Og hvis den blev dømt for at linke til ulovlige filer, så ville søgemaskiner ikke længere eksistere.

Kan ikke huske hvem det var der sagde det med det danske flag osv.. Men der er heldigvis 2 slags censur Smiley Internet censur og .. ??censur

Hvad er ulovligt på youtube? Smiley
Hvis du tror at musikvideoerne er ulovlige, så er svaret nej.. Det er ikke ulovligt at hente filer - det er ulovligt at dele dem.

enged
Gæst

« Svar #23: 03 Feb 2009, 22:47 »

Nu snakkede jeg ikke om det ulovlige eller ikke ulovlige ved youtube, da det ikke er derfor man ikke kan åbne siden i Kina.
Det var et argument for hvorfor vi aldrig bliver et land med kinesiske tilstande.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #24: 03 Feb 2009, 22:47 »

Haha. Det vil sige, at jeg fuldt lovligt kan have 40.000 MP3-filer på min computer og 400 film, så længe jeg aldrig har delt dem? Nej vel?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

enged
Gæst

« Svar #25: 03 Feb 2009, 22:48 »

Hvis du har købt det hele selv KF Tunge

KF
Landsholdsspiller

« Svar #26: 03 Feb 2009, 22:48 »

Jeg hentyder tilfølgende citat: "Hvis du tror at musikvideoerne er ulovlige, så er svaret nej.. Det er ikke ulovligt at hente filer - det er ulovligt at dele dem"

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #27: 03 Feb 2009, 22:49 »

Men i hvert fald 50 % af de videoer som bliver uploadet har copyright på Youtube, hvorfor det også er ulovligt at at uploade disse (musik)videoer
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 22:52 af Njaourinho » Logged

Caspper
Manager

« Svar #28: 03 Feb 2009, 22:58 »

Haha. Det vil sige, at jeg fuldt lovligt kan have 40.000 MP3-filer på min computer og 400 film, så længe jeg aldrig har delt dem? Nej vel?

Det er lige præcis det du kan.. Folk ved det bare ikke..

Hør mester.. Modtager du et brev fra APG(Anti pirat gruppen) er det aldrig omkring download af ulovlige filer, nope, det er at du deler dem. Smiley

Nogen gange er lovene gode, andre gange er reglerne shit.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #29: 03 Feb 2009, 23:05 »

APG gider ikke bruge tid på folk der downloader fra youtube, men det er stadig ikke lovligt.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010