home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bosingwa og svineriet i FA
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Bosingwa og svineriet i FA  (Læst 7562 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Bosingwa og svineriet i FA
« Svar #15: 03 Feb 2009, 14:15 »

Haha, så lige en kommentar på LFCs danske forum..

Citat
Det er ikke så svært at gennemskue hvorfor "Mo" ikke så noget:

Muhammed Matadar, arabisk dommer.

+

Yossi Benayoun, israelsk spiller.

= ingen straf for at sparke i ryggen.
Opstemt

Reglen jeg før nævnte, virker umiddelbart ret dum, men som du nævner JKJ er det nok for, at undgå en underkendelse af en dom på banen. Det ville i hvert fald være, at vise mistillid til forbundets egne dommere.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 03 Feb 2009, 14:19 »

Det giver bare ingen mening...

Der var jo heller ingen indberetning ved Evra da han fik sin dom?

Derudover, så var kommentaren om at FA beskytter United mere end andre hold helt hen i vejret...Smiley Det er i hvert fald det sidste de gør Smiley

patrick J
Manager

« Svar #17: 03 Feb 2009, 14:21 »

Det er da fuldstændig uacceptabelt at lave den der svinestreg! Det er første gang jeg ser hvad der sker, og så at FA vælger at ignorere situationen er fuldstændig uacceptabelt. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #18: 03 Feb 2009, 14:23 »

Haha, så lige en kommentar på LFCs danske forum..
Opstemt

Reglen jeg før nævnte, virker umiddelbart ret dum, men som du nævner JKJ er det nok for, at undgå en underkendelse af en dom på banen. Det ville i hvert fald være, at vise mistillid til forbundets egne dommere.

Og det er jo totalt tåbeligt... Dommerne må gerne lave fejl, mens spillerne får karentæner for stort set ingenting!! Det holder jo ikke i længden...

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 03 Feb 2009, 14:25 »

Og det er jo totalt tåbeligt... Dommerne må gerne lave fejl, mens spillerne får karentæner for stort set ingenting!! Det holder jo ikke i længden...

Men det virker desværre alligevel til, at det er deres måde at gøre tingene på - det er bygget vanvittigt op generelt set med deres system. De vil have at klubberne skal respektere dommerne - det er deres nye ting i år - men når dommerne ikke en gang ser noget sådant, så er det jo nærmest umuligt...Bosingwa får jo Rooney til at ligne en sød lille skoledreng med bøger under armen og en slikpind i munden

ManUtd83
Manager

« Svar #20: 03 Feb 2009, 14:31 »

Hvor er det da også bare irriterende at skulle om de forbandende "Respekt"-kampagner, når dommerne SÅ dårlige. Det er de færreste dommere der fortjener respekt.

FCK88
Manager

« Svar #21: 03 Feb 2009, 14:37 »

Jeg fatter egentlig heller ikke i grunden hvorfor Hr. Matadar ikke lige underretter dommeren om forseelsen.. svinestregen er til direkte rødt kort og hvis den så skulle tages op i FA ville han mindst få ikke 4,5 dage men nok 6 eller 7 dage.. det er utroligt hvad spillerne i Premier League i dag kan slippe afsted med.. Buuuh FA..! ticked off

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Zone 43
Manager

« Svar #22: 03 Feb 2009, 14:39 »

Kort og godt: Lavpunktet er sat indenfor dommerstandarten.

Jeg er chokeret over, at Pool end ikke fik frispark i situtationen. Hvis FA ikke giver Bosingwa X antal dages karantæne, så aner jeg virkelig ikke om man skal grine eller græde over så inkompetente personer.

Om Riley ser hvad der sker eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men linievogteren stod lige ved siden af og burde have sagt til Riley, som angiveligt ikke så situtationen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Andreas93
Gæst

« Svar #23: 03 Feb 2009, 14:40 »

Hvor blind kan linievogteren være  Shockeret han står lige ved siden af og ser det

JKJ
Gæst

« Svar #24: 03 Feb 2009, 18:02 »

I samme kamp fik Lampard jo et direkte kort, lidt hårdt selv med mine røde briller på. Han kommer med knopperne først men rammer altså bolden før Alonso plus hans fod ikke er strakt i vejret... Imo til et gult kort...

Det har FA nu omstødt så han ingen karentæne får... Jeg ville dog ønske at de som sagt gav ham et gult istedet, da en tackling med knopperne forest bør give et sådan...

http://www.bold.dk/nyt/Lampards-karantaene-annulleret

FCK88
Manager

« Svar #25: 03 Feb 2009, 18:08 »

Det er da UTROLIGT hvad CFC kan slippe afsted med.. Jesus Christ.. Han fik vist et rødt kort.. så tag dog karantænen som en mand og snup en kiks..

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

GudenEricsson
Gæst

« Svar #26: 03 Feb 2009, 18:51 »

Forstår det slet ikke.

FA vil ikke gøre noget mod Boswinga, fordi linjedommeren så det. Men alligevel underkender FA dommerens beslutning, og annullere Lampards røde kort.. Det giver ikke rigtig mening.
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 20:17 af GudenEricsson » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #27: 03 Feb 2009, 18:56 »

I samme kamp fik Lampard jo et direkte kort, lidt hårdt selv med mine røde briller på. Han kommer med knopperne først men rammer altså bolden før Alonso plus hans fod ikke er strakt i vejret... Imo til et gult kort...

Det har FA nu omstødt så han ingen karentæne får... Jeg ville dog ønske at de som sagt gav ham et gult istedet, da en tackling med knopperne forest bør give et sådan...

http://www.bold.dk/nyt/Lampards-karantaene-annulleret

Tja, jeg synes ikke tacklingen var slem. Han har godt nok knopperne forrest, men han er også klart først på bolden, og det er Alonso, der losser foden ind i Lampards knopper og ikke omvendt. Hvis Lampards straf skulle reduceres til gult, skulle de også gå ind og tildele Gerrard et gult kort. Han lavede en lignende tackling inden, der dog var en tand være (og så skød han også bolden i skridtet på Bosingwa og divede).

Hvad angår situationen, så er det naturligvis en skændsel, at man slipper ustraffet for sådan en svinestreg, men FA er jo bundet på hænder og fødder. De kan ikke gøre noget som helst, når linjedommeren så hændelsen. At han så ikke informerer Riley om, at Bosingwa skulle ud, er chokerende.

Forstår det slet ikke.

FA vil ikke gøre noget mod Boswinga, fordi linjedommeren så det. Men alligevel underkender FA dommerens beslutning, og annulere Lampards røde kort.. Det giver ikke rigtig mening.

Haha, ja, det har du så ret i Grin
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 18:58 af United-styrer » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #28: 03 Feb 2009, 19:19 »

Nu har jeg lige set klippet for første gang, og der er absolut ingen tvivl om at der skulle være direkte rødt og en lang karantæne til spilleren.

Men jeg undre mig lidt over dommerne i sagen. For hvad jeg kan se, så vifter linjedommeren helt vildt med flaget efter situationen, så han har jo set noget, og gør også dommeren opmærksom på det. At dommeren så ikke gør noget er mig en gåde...!

Nu har jeg kun det lille klip at gå ud fra, så kan ikke helt bedømme hele forløbet ud fra det klip, men efter hvad jeg kan se, så vælger dommeren at afvise linjedommeren uden at snakke med ham (ved selvfølgelig ikke om de har snakket over mikrofonerne)

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #29: 03 Feb 2009, 19:36 »

OMG... det er så vildt at der ikke blir dømt noget...

Fair nok at de fjerner Lampards karantæne, men så skal Bosingwa da ha 5 spilledages karantæne for det pis
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 19:37 af mortenbrenoe » Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010