Seller95
|
|
Prøv at slet al den grafik, du har downloadet.
Det virkede heller ikke
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Har du slettet spillet TOTALT??? Altså: 1. Uninstall via Kontrolpanel. 2. Slettet FM mappen under programmer helt... 3. Slettet (eller flyttet hvis der er noget du vil gemme) FM mappen under Dokumenter. 4. Installer forfra.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hvad er det man gør, når ens bestemt crasher på en bestemt dato? Eller er der ikke nogen løsning på det?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
prøv at gå på ferie Rooland
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|
Seller95
|
|
Har du slettet spillet TOTALT??? Altså: 1. Uninstall via Kontrolpanel. 2. Slettet FM mappen under programmer helt... 3. Slettet (eller flyttet hvis der er noget du vil gemme) FM mappen under Dokumenter. 4. Installer forfra. [/quote/] Har slettet alt og installeret det igen ! Det virker stadig ikke
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Seller95
|
|
Slet ingen der gider hjælpe !?!?! ER FRUSTRERET
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Seller95
|
|
Slet ingen der er så flinke at tage sig fri fra alt det andet og hjælpe lidt her, det ville være kanon hvis en eller flere kunne hjælpe med at få det til at virke !!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Jamen er det hver gang du bare går ind i FM eller er det i det samme save?
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?
|
|
|
|
Seller95
|
|
det er hver gang jeg prøver at save et spil, eller bare prøver at loade et gemt spil !
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Hmm ved godt det er blevet foreslået før men prøv at slet alt det grafik du har downloadet. Hvis det ikke hjælper så prøv at afinstaller helt så der OVERHOVEDET ikke ligger noget fm 09 tilbage på din pc. Installer så igen. Ellers kan det være fordi du har slukket pc'en mens du har været inde i fm, det ved jeg dog ikke om man kan gøre noget ved
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Jeg har ikke slukket min PC mens jeg har haft FM igang, Har prøvet at slette alt så jeg ikke selv kan finde noget overhovedt
Men hvertfald tak for hjælpen , og tak fordi du tog dig tid som en af de eneste !
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
-RVM-
|
|
Hej allesammen, håber der er nogle der kan hjælpe mig med det her:
Nu har jeg siddet i dag og brugt rigtig lang tid på at lave en ny database inde i editoren, og da jeg så ville starte et nyt spil kom den op med beskeden at der var fundet en fejl i Crash Dumps. Jeg prøve at slette mappen og startede et nyt spil igen og det samme skete.. nu har jeg så prøvet et par gange og det samme sker hver gang. Ved godt i siger at man kan slette grafikken men kan det evt. måske være en fejl i den database jeg har lavet? og hvis det kan nogle der ved hvad man så kan gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
Bobogol
|
|
Har du prøvet at starte et spil fra "standard" databasen? I så fald kan du i hvert fald finde ud af om det er din egen database der er problemet..
|
|
|
|
|
|
|
|
-RVM-
|
|
lyder som en meget god ide! har jeg slet ikke tænkt på.. prøver det lige
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Ellers kan det være hvis du har fx lavet dig eget og og sæt det i en liga uden at bytte det med et hold. Fx kan der ikke være 13 hold i sas ligaen
|
|
|
|
|
|
|
|