home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Laursens afløser?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver Martins afløser på landsholdet?
Simon Kjær
Michael Gravgaard
Ulrik Laursen
Anders Møller Christensen
Mathias 'Zanka' Jørgensen
Michael Jakobsen
Per Krøldrup
Kenneth Emil Petersen
Anden

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Laursens afløser?  (Læst 2836 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Sv: Laursens afløser?
« Svar #15: 31 Jan 2009, 12:41 »

Jeg syntes klart, at det er Gravgaard som skal afløse Laursen, da vi på den front ikke vil miste noget i luftrummet! Efter et eventuelt VM i Sydafrika, kan man påbegynde et generationsskifte i forsvaret, og her ser jeg klart Simon Kjær som den bedste blandt de unge stjernefrø.

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #16: 31 Jan 2009, 12:47 »

Tror det bliver Krøldrup eller Leon Andreansen... Smiley

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 31 Jan 2009, 12:47 »

Hvorfor er Kristian Bak ikke med i afstemningen?

Vinokourov
Manager

« Svar #18: 31 Jan 2009, 12:50 »

Håber, at Simon Kjær afløser ham. Kunne være et godt forsvar, Danmark kunne få bygget op til om et par år med Agger og Kjær.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #19: 31 Jan 2009, 12:52 »

Simon Kjær bliver jo nok et stortalent om nogle par år...

fc-hansen
Manager

« Svar #20: 31 Jan 2009, 13:30 »

Simon Kjær bliver jo nok et stortalent om nogle par år...
han er et stortalent

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #21: 31 Jan 2009, 13:32 »

Jeg er 90% sikker på det bliver Krøldrup..
Jeg ville ikke kunne forestille mig at Morten Olsen valgte en ung Kjær eller Zanka som afløser før den mere rutinerede Krøldrup.
Personligt ville jeg helst selv havde set Kjær som erstatning eller MJ Thumbs Up

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Shaft
Manager

« Svar #22: 31 Jan 2009, 13:45 »

Simon Kjær og Daniel Agger i midterforsvaret mod hold som Portugal og Sverige? Nej tak. Dertil mangler Kjær stadig rutinen. Han er fremtidens mand, men at gøre ham fast på landsholdet, før han overhoved har været udtaget er helt ude i hegnet. Vi skal også lige huske på, at der er forskel på FM og virkelighedens verden. I FM kunne det måske lade sig gøre, men i virkelighedens verden betyder erfaring så meget. Og laver Kjær nogle fejl i de store kampe, kan det blive et psykisk knæk for sådan en ung gut.

Leon skal fungere på midtbanen, det er der man klart får mest ud af ham.
Gravgaard er snart "Over the hill". Spiller sjældent for Nantes og er for langsom til at spille på topniveau. Derfor er der kun Per Krøldrup som spiller fast for Fiorentina, en italiensk topklub. Desuden vil det hellere ikke gøre det store i luftspillet, hvor Krøldrup jo også er bedre end de fleste.

Så var der snak om Kure, Emil Petersen osv. De er laaaaangt fra landsholdsklasse. De kan i yderst tilfælde gå ind og være backup, lidt ligesom Anders Møller Christensen. At de så er yngre er noget andet, men de mangler at bevise sig på højre niveau. Altså Emil Petersen spiller for et hold der ligger til nedrykning i den danske sas liga, og så kan det godt være Morten Olsen var begejstret over ham under liga landsholdets tur. Men igen, der er forskel på Thailand og Sverige/Portugal.

United-styrer
Gæst

« Svar #23: 31 Jan 2009, 15:27 »

Vi er midt i en åben VM-kvalifikation, og det skal med i overvejelserne. Eftersom Gravgaard ikke spiller i Nantes, er Krøldrup og Simon Kjær de oplagte valg, da de får regelmæssig spilletid på højt plan. Simon Kjær er uden tvivl den mest spændende af de to, og hans tid kommer, men netop fordi vi er midt i en VM-kvalifikation, skal vi spille det sikre kort. Krøldrup har prøvet det før, han kender flere af landsholdsspillerne, og efter mange år som fast mand i Italien er det ved at være hans tur.

Zulue
Manager

« Svar #24: 31 Jan 2009, 15:33 »

Njaah, det skal sgu ikke være Kjær. Han er da sikkert ganske dygtigt, så ham aldrig spille en super-kamp, men når man kan spille fast i Palermo, er man ikke helt skidt. Han skal på omkring VM 2010, hvor han er blevet endnu dygtigere. Tror Krøldrup ville være bedre nu - faktisk ville jeg sætte Jakobsen foran Kjær, hvis det gjaldt det. Michael Jakobsen er voldsomt undervurderet .. han er altså rigtig dygtig.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 31 Jan 2009, 15:44 »

Anden
1 (2%)

Godt nok er Anden en fantastisk komiker der også er god i teater/film verdenen, men jeg tror altså ik på ham som fodboldspiller Opstemt

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 31 Jan 2009, 15:57 »

Krøldrup, han er bedre end de andre og har mere erfaring på landsholdet

-LFC-
Manager

« Svar #27: 31 Jan 2009, 16:12 »

Klart Per Krøldrup. Eftersigende fast mand på et af de bedre hold i Serie A. Men Kjær skal også have debut snart imo. Gravgaard vil jeg først se på landsholdet, når han er fast mand i Nantes igen.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 31 Jan 2009, 16:14 »

Simon Kjær er et friskt bud, men også alt for risikabelt. Der er ingen grundt til at smide ham for løverne så tidligt i hans karierre, når han formentligt ikke vil have niveauet og vi spiller altså i en gruppe hvor det ikke bare lige er sådan at gå videre. Krøldrup har den nødvendige erfaring, spiller de fleste kampe i Serie A for en af de bedre klubber og er en god mand at have ved siden af en Agger der er langt mere spillende og flyvsk som type.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010