home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 946 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Match4 - New Orleans Saints - Madden 09 #12
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Match4 - New Orleans Saints - Madden 09 #12  (Læst 15107 gange)
Missen93
Førsteholdsspiller

Sv: New Orleans Saints - Madden 09 #4
« Svar #30: 02 Feb 2009, 16:41 »

Tak for kommentaren Missen93!  Thumbs Up

Nej det aner jeg desværre ikke. Har ikke PS3 nemlig. Men har oplevet det til PS2 før, og det går over hvis man bare lader den stå lidt tid. Her taler jeg om 10-15 min Smiley

Det var da så lidt:) KUTGW  Thumbs Up

Ang. problemet bliver den så ved med at gøre det hver gang eller går det over med tiden? Hvor mange gange gjorde den det ved dig inden det gik væk? Smiley

Shaft
Manager

« Svar #31: 02 Feb 2009, 16:53 »

Sikke et layout! Fantastisk skrevet, du kan bare det her! Opstemt
Mange, mange tak for den ros. Er jeg glad for at høre  Thumbs Up Layout er nu madzeN92 fortjeneste. Stort tak til ham!

Det var da så lidt:) KUTGW  Thumbs Up

Ang. problemet bliver den så ved med at gøre det hver gang eller går det over med tiden? Hvor mange gange gjorde den det ved dig inden det gik væk? Smiley

Det skete sjældent hos mig. Og nå den havde gjort det en gang, gik der ofte et par uger før det skete igen.
Ellers må du lige hive fat i den butik hvor du har købt maskinen eller spillet og forklare dem problemet Smiley
« Seneste Redigering: 02 Feb 2009, 23:10 af Shaft » Logged

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 02 Feb 2009, 16:57 »

Okay. Tak prøver jeg så. Det underlige er bare at det ikke fryser på nogle af mine venners konsoller? Smiley

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 02 Feb 2009, 17:25 »

Det bliver da bestemt spændende at følge Dave Platt  Smiley Må jeg høre hans størrelse og sådan?

Desuden har jeg en mindre rettelse som jeg synes en del har en tendens til at lave. Din MLB hedder Vilma, ikke Wilma  Wink

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #34: 02 Feb 2009, 17:28 »

Det bliver da bestemt spændende at følge Dave Platt  Smiley Må jeg høre hans størrelse og sådan?

Desuden har jeg en mindre rettelse som jeg synes en del har en tendens til at lave. Din MLB hedder Vilma, ikke Wilma  Wink

Det er selvfølgelig en fejl med Vilma, og det er nu rettet. Joo kan godt skrive lidt om hans størelse om 2 updates, hvor jeg presentere mine draftet folk Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #35: 03 Feb 2009, 19:17 »

Fantastisk start, har netop fundet tid til at læse det hele. Grafikken er utrolig god og tilmed simpel, men der skal fokuseres på teksten, og den er virkelig sweet. Du skriver fangende, og da jeg havde læst første update måtte jeg bare læse de andre. Fedt at Drew Brees er væk, da man sjældent ser ham smutte fra Saints. Men som sagt; god start, kom endelig med mere!  Smiley

Shaft
Manager

« Svar #36: 04 Feb 2009, 00:17 »

Fantastisk start, har netop fundet tid til at læse det hele. Grafikken er utrolig god og tilmed simpel, men der skal fokuseres på teksten, og den er virkelig sweet. Du skriver fangende, og da jeg havde læst første update måtte jeg bare læse de andre. Fedt at Drew Brees er væk, da man sjældent ser ham smutte fra Saints. Men som sagt; god start, kom endelig med mere!  Smiley

Jamen tak for den fede kommentar (: Og endnu engang vil jeg takke MadzeN92 for det kæmpe arbejde han ligger i at lave det grafiske, opsætning osv. (:

Der kommer masser (: Bare rolig. Men som en logisk grund nå han MadzeN92 står for at færdige gøre updatesne nå jeg har leveret teksten, går der nogle gange lige et par dage mellem nogle updates, da vi jo også har et liv (:

Håber du forsætter med at følge Saints Wink

Shaft
Manager

« Svar #37: 05 Feb 2009, 19:14 »

New Orleans Saints
Reserverne og Special Team

Ethvert hold er sårbar hvis du ikke har gode reserver. Et NFL hold består af cirka 50 spillere, og sådan står det også til hos Saints. Derfor får du et hurtigt indblik i de vigtiste reserver, og deres stjerner på Special Team.

QB. Desmond Harris (1) og Kenny Jones (R) - Saints draftede sidste år Desmond Harris i slutningen af tredje runde. Harris kommer fra Kentucky College, og fik kastet et enkel touchdown, men også tre interceptions i hans første sæson. I år valgte Saints overraskende at drafte Kenny Jones. Jones var regnet til at gå i Top 10, men var stadig tilbage da Saints skulle bruge det draft valg de fik af Bengals i starten af anden runde. Derfor benyttede Saints den store chance til at få et af de store talenter ind. Kenny Jones var quarterback for Virginia University.

RB. Bryce McComas (2) - Bryce blev hentet til Saints, for at erstatte Deuce McAllister tilbage i 2009. Manden der løb for UNLV blev allerede valgt som nummer 11 overall, og derfor er der et stort pres på ham, som han endnu ikke har indfriet. Han har igennem sine to sæsoner hos Saints løbet for 1727 yards på 497 forsøg til et gennemsnit på 3,4. Det er desuden også blevet til 17 touchdowns.

WR. Devery Henderson (7) Tom Jones (2) og Terrance Copper (7) - Backup recieverne er to erfarne mænd, hvor Henderson er tredje valget, og dermed får flest bolde. Henderson er et tidligere andenrunde valg, og har grebet 15 touchdowns i hans karriere. Tom Jones som blev draftet af Saints i fjerde runde, som det sidste valg spillede fast i hans første sæson, og greb 25 bolde og 6 touchdowns, men har siden ikke grebet en eneste bold. Copper, som er den sidste i rækken af reciever, har igennem hans år i NFL kun grebet 71 bolde, var de 10 af dem har været til touchdowns.

TE. James Lewis (1) - Lewis blev draftet som den sidste i sjette runde sidste år, men greb alligevel 17 bolde og to touchdowns, og er en glimrende backup tight end.

LT. LG. C. RG. RT. Corwin Jansen (1) og Brandon Gorin (9) - Brandon Gorin som agere backup til RT positionen har kun været inde en enkel sæson, i få kampe tilbage i 2008 for St. Louis Rams. Ellers har han været på bænke gennem de syv år han nu har været i ligaen. Den sidste sæson var for Saints. Corwin Jansen agere backup til alle de andre positioner på den offensive linje. Jansen har endnu ikke spillet en enkel kamp, selvom han blev valgt sidst af alle i anden runde sidste år. Jansen som spillede for Alabama University dækker bedst LG positionen.

DT. Ochuko Harrison (R) - Harrison er hentet ind som bakcup til Ellis og Schneidmiller. Harrison spillede for Winston Salem og blev draftet i tredje runde i år.

LOLB. Scott Shanle (8) - Shanle fungere oftest som special team player, men agere også backup til Fujita. På trods af sin plads som backup player, er det alligevel blevet til 22 tacklinger over de sidste tre år. Shanle spillede for Nebraska college.

MLB. Kelvin Holmes (1) - Holmes lærer af den bedste, nemlig Wilma. Derfor er planen også at Holmes, skal overtage position om et par år. Allerede sidste år var han inde i ny og næ, og leverede seks tacklinger. Holmes blev draftet som den sidste i femte runde af draften, selvom han spillede fast for Penn State University.

ROLB. Markus Burke (R) - Burke er forventet allerede næste år, at overtage for Dan Morgan. Burke spillede hele sin college karriere for Missouri, og blev draftet som den første i tredje runde.

CB. Jason David (7) - David var startende Cornerback for Saints tilbage i 2009, men blev sidste år fravristet den rolle af Tracy Porter. David er den super Cornerback, der ville starte for de fleste hold, men altså må acceptere kun at blive brugt, nå forsvaren kalder en nickel eller dime formation på banen.

FS. Norm Jackson (1) - Desværre for Jackson er hans konkurrent blandt den bedste i ligaen, og tilmeld kun et år ældre. Derfor må den tidligere Wisconsin spiller tage til takke på bænken. Jackson leverede ellers i hans første sæson syv tacklinger og et enkelt sack, og er spået en lovende fremtid.

SS. Tony Daniels (2) - Daniel lærer af den bedste safety i hele ligaen, og ville klart kunne starte hos mange hold. Hos Saints må han dog nøjes med at være special team player, og så få nogle få snaps nå Harper har brug for en pause. Indtil videre på hans to år, har han leveret 55 tacklinger og en interception.

K. John Thomas (1) - Sidste års rookie kicker, blev overraskende valgt til Pro Bowl, selvom det kun lykkedes ham at ramme på 84% af sine forsøg. Hans længeste var et 51 yard, og han lavede desuden to ud af to game winning field goal. Thomas sparker ikke kickoff, og blev draftet i tredje runde, som nummer 20. Manden sparkede sine spark for USC i college.

P. Dusty Sparks (2) - Sparks har de sidste to år, været punteren som Saints har stolet på. Det blev også belønnet med en plads hos NFCs Pro Bowl hold efter sæsonen. Da John Thomas mangler lidt længden i hans spark, har Sparks været inde og sparke alle kickoff sidste sæson. Sparks som puntede for N. Illinois blev draftet som nummer syv i tredje runde.

Returner. Reggie Bush (5) Manden leverede tilbage i 2008 to kickoff return, og i 2009 blev det også til et enkelt i playoff, siden har det været småt med returns for den hurtige runningback, men han har uden tvivl kvaliterne til at lave de helt store spil.

Tallene i parantes er hvor mange år de har været i ligaen

MichaelHarlev
Gæst

Sv: New Orleans Saints - Madden 09 #5
« Svar #38: 05 Feb 2009, 19:22 »

Rigtig rigtig lækker grafik! Sindsygt flot grafik du har.
Godt skriftligt, og lækkert sat op.
Men især din grafik er fremragende!
KIU O=

Shaft
Manager

Sv: New Orleans Saints - Madden 09 #5
« Svar #39: 05 Feb 2009, 22:00 »

Rigtig rigtig lækker grafik! Sindsygt flot grafik du har.
Godt skriftligt, og lækkert sat op.
Men især din grafik er fremragende!
KIU O=

Jeg smider alt rosen videre til MadzeN92 som levere det grafiske og design (:

Shaft
Manager

Sv: New Orleans Saints - Madden 09 #6
« Svar #40: 08 Feb 2009, 16:57 »

New Orleans Saints
Draften - Fremtidens stjerner

Hvert år bliver den såkaldte draft holdt i NFL. Draften er måden nye college spillere kommer ind i ligaen på. Det foregår sådan at det hold der sluttede sidst, får lov til at vælge først, og det hold der vandt Super Bowl vælger sidst. Sådan foregår det i syv runder. Det er blandt andet derfor NFL og amerikansk sport generalt er så uforudsigelige. Her kommer en kort beskrivelse, af de spillere som Saints draftede. Det er værd at bemærke man havde det første valg i de tre første runder, som en del af handlen der sendte Drew Brees til Bengals. Desuden havde man også Panthers tredje runde valg, som man modtog for Robert Meachem.

C. Dexter Edwards. College: California, 6´3 høj, 295 vægt. Draftet: 6 runde, 190 overall  - Edwards kommer fra California University og skal fungere som backup, og måske i fremtiden kunne kæmpe sig til en plads. Ellers ligner karrieren en reserve tjans for de fleste NFL hold.

LT. Kurt Wilder. College: Miami University, 6´6 høj, 317 vægt. Draftet: 5 runde, 158 overall - Tyske Kurt Wilder kommer fra Miami University hvor han var startende tackle. Wilders klogskab, gør dog at man ikke forventer han er smart nok til at kunne spille i NFL, og må derfor nok regne med at være bænke varmer for det meste.

RB. Jonas Waters. College: Washington, 5´11 høj, 217 vægt. Draftet: 4 runde, 126 overall - Waters som løb for Washington University skal være backup for de to stjerner, Reggie Bush og Bryce McCommas. Waters er nærmest en tro kopi af Bush. Han er hurtig, men bryder ikke så mange tacklinger, og så bare lige et niveau lavere.

CB. Jermaine Locker. College: Notre Dame, 5´10 høj, 184 vægt. Draftet: 3 runde, 94 overall - Locker kommer fra det populære college, Notre Dame, hvor han løb rundt som anden Cornerback. Locker store styrke er hans hurtighed, men mangler både lidt i højden og muskler på kroppen for at komme helt til tops.

RE. Hugh Irwin. College: East. Michigan, 6´2 høj, 265 vægt. Draftet: 3 runde, 87 overall - Den kun 21 årige forsvarsspiller kommer fra East Michigan University, og lavede 9 sacks i hans sidste college sæson, inden han tiltrådte i NFL. Her brugte New Orleans Saints deres draft pick fra Panthers på den stærke forsvarer. Han svaghed, er at han mangler speed, for at kunne gøre sig gældende i NFL.

DT. Ochuko Harrison. College: Winston Salem, 6´3 høj, 292 vægt. Draftet: 3 runde, 77 overall - Harrison som kommer fra Winston Salem var forventet at ryge i anden runde, men hans manglende speed, gjorde han ikke røg før midt i tredje runde, hvor Saints hentede ham. Harrison skal agere som backup til Ellis og den anden rookie Schneidmiller.

ROLB. Markus Burke. College: Missouri, 6´6 høj, 275 vægt. Draftet 3 runde, 65 overall - Markus Burke var højt overraskende tilbage i starten af tredje runde i draften, og her brugte Saints deres draft picks fra Bengals på at hente den unge linebacker ind på holdet. Mange regner allerede med han kan spille fast næste år, da der er et stort potientale i knægten fra Missouri.

FB. Kareem Bennett. College: Florida, 6´1 høj, 249 vægt. Draftet: 2 runde, 62 overall - Bennett var den Fullback som var forventet at ryge først, og i anden eller tredje runde. Saints tog ham i slutningen af anden runde, og skal derfor erstatte Mike Karney til at blokere for Bush og McComas. Bennett blokerede for runningbacksne i Florida under hans college tid.

QB. Kenny Jones. College: Virgina, 6´0 høj, 207 vægt. Draftet: 2 runde, 33 overall - Kenny Jones havde først Virginia til en næsten fejlfri sæson, da man kan tabte en enkelt kamp. Jones var derfor regnet for at ryge i top 10, men overraskende nok var han ikke blevet draftet i starten af anden runde inden Saints benyttede muligheden til at hente den stærke quarterback til holdet.

DT. Quincy Schneidmiller. College: Penn State, 6´5 høj, 346 vægt. Draftet: 1 runde, 30 overall - Manden som skal danne par i forsvaret med Sedrik Ellis kommer fra en succesfuld college tid på det traditions rige hold, Penn State. Schneidmiller mangler lidt i hurtigheden på de første meter for at havde været blevet draftet helt i top, men potientalet er der helt sikkert i den kun 22 årige amerikanere, med det lange navn.

RE. Dave Platt. College: Nebraska, 6´6 høj, 322 vægt. Draftet: 1 runde, 1 overall - Platt havde aldrig endt hos New Orleans Saints, hvis man havde beholdt den stærke quarterback Drew Brees. Til det var hans evner simpelthen for store. Platt der var regnet til at ryge i top fem har haft en af de bedste sæsoner for en defensiv end i nyere tids college football. Derfor var det også en glad mand som kunne forlade Nebraska University, vel vidende om han havde gjort sit bedste, og kunne nu se frem til en, forhåbentlig succesfuld tid i NFL.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 08 Feb 2009, 17:20 »

Man kan godt nok ikke beskylde dig for at drafte for små spillere, er du gal nogle freakish spillere du har anskaffet dig der  Opstemt

En OLB på 275 pund er uhørt, næsten også i 3-4, men især i 4-3 forsvar! Derudover  en DT på 346 og en end på 322. Scheiss der er da skaffet fysik der  Wink

Hidtil har jeg selv kun draftet 2 gange i madden for at se hvordan det var, og jeg har godt nok haft nogle sløje picks. Jeg draftede en DT som #10 der havde sølle 76 ovr

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #42: 08 Feb 2009, 21:59 »

Man kan godt nok ikke beskylde dig for at drafte for små spillere, er du gal nogle freakish spillere du har anskaffet dig der  Opstemt

En OLB på 275 pund er uhørt, næsten også i 3-4, men især i 4-3 forsvar! Derudover  en DT på 346 og en end på 322. Scheiss der er da skaffet fysik der  Wink

Hidtil har jeg selv kun draftet 2 gange i madden for at se hvordan det var, og jeg har godt nok haft nogle sløje picks. Jeg draftede en DT som #10 der havde sølle 76 ovr

Hehe, jeg tror på råstyrke er bedre end hurtighed (: Det kan man også se på mine drafts (:

Jeg har selv nogle lidt svære draft nogle gange, men i år har jeg ramt en næsten perfekt draft synes jeg selv. Smiley

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 08 Feb 2009, 22:36 »

Er det mig der misforstår overall systemet? Smiley

For syns du roser de nederste drafts, med lavere overall, mere end du roser de øverste som er klart bedre i overall egenskab?

Waaah

Shaft
Manager

« Svar #44: 08 Feb 2009, 22:44 »

Er det mig der misforstår overall systemet? Smiley

For syns du roser de nederste drafts, med lavere overall, mere end du roser de øverste som er klart bedre i overall egenskab?

Hehe må være dig der misforstår det Smiley

Det gælder om at blive draftet først overall. For ikke at fra starten af, fortælle hvem jeg brugte mit 1 og bedste pick på, fortæller jeg først om dem jeg valgte sidst Smiley Så David Platt er ham der er blevet draftet først, overall.

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010