home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Angribere vælger de forkerte afslutninger.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Angribere vælger de forkerte afslutninger.  (Læst 1071 gange)
Killigan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Angribere vælger de forkerte afslutninger.
« : 26 Jan 2009, 22:00 »

Hejsa.

Så har jeg ENDELIG fået taktikken til at køre med AaB = vinder hjemmekampe, holder modstanderne fra store chancer, lukker få mål ind generelt og spillerne får gode karakterer, men... Hvorfor hulen vil mine angribere ikke score? Det er sådan set kun Mota der scorer (når han ikke bliver overhalet af en forsvarsspiller - den snegl!), ellers scorer mine midtbanespillere eller en forsvarer (Michael J.) på hjørnespark.

Spørgsmål: Skal angribere have stor eller lille kreativ frihed? Og hvad med mentaliteten? Hvis man spiller efter RoO, så giver mentaliteten jo sig selv, eller hva'? De har sådan set en pæn del afslutninger, men som regel lige på målmanden, og så bliver der jo ikke mål... Vel...

Tak på forhånd!
Logged

Ledetvede
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Angribere vælger de forkerte afslutninger.
« Svar #1: 27 Jan 2009, 12:56 »

Angående den kreative frihed så er det et spørgsmål om hvorvidt dine angribere har de mentale og tekniske stats til at kunne håndtere den.
Jeg mener at der et sted på siden her er en guide til dit spørgsmål ellers er det bare at vente på at de når til angriberene i den serie der i øjeblikket kører på siden.
Hvis de bliver ved med afslutte lige på målmanden kan du jo sætte dem til at træne i at placere bolden, hvis de er gode til at afslutte eller at runde målmanden hvis de er gode til at drible og er meget koldblodige.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Angribere vælger de forkerte afslutninger.
« Svar #2: 27 Jan 2009, 13:31 »

Nu ved jeg ikke om du har købt nogle angribere, men hvis jeg var dig, ville jeg hente en stor og stærk spiller til oppe foran. Han skal figurere som den forreste mand på dit hold, og altid blive fremme. Han må gerne kunne mere end bare være stor, gerne en perfekt angriber, så som Prica og Berisha eksempelvis. Store, stærke, men samtidig kyndige på jorden.

Jeppe Curth skal så bruges som den mest defensive af dine to angribere, så dit hold kan udnytte hullet mellem deres midtbane og forsvar. Han skal have muligheder for at næsten kunne gøre hvad han vil, og derfor skal han have en stor del i kreativitet. Om din store angriber skal have det, er helt op til dig, men jeg vil naturligvis give ham en smule, for at han ikke er fastsat i et system..

Nu kender jeg ikke indstillingenerne for dit hold, men en stærk spiller kan måske have 14 tryk mod højre fra bunden, mens Jeppe Curth kan have 12. Det vil give dit hold en fantastisk balance, og du vil måske få flere åbne chancer som dit hold bare sparker i kassen.

Men det ligner jo egentlig ikke så meget, at chancer er dit problem, nærmere at udnytte dem til punkt og prikke. Derfor vil jeg tage at fortælle spillerne individuelt hvad de skal træne med som Ledetvede siger. Fx kan man nævne overfor dem, at de skal træne i at placere bolden, hvilket dine angribere nok har brug for. Det er sjovt at se sådanne udviklinger på sit hold, og jeg gør næsten altid sådanne ting, da man på den måde får holdet til at spille som man vil have.

Begiv dig ud i det store univers og prøv forskellige ting, derved skal dine angribere nok få lavet en masse mål...
Logged

Bonde1992
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Angribere vælger de forkerte afslutninger.
« Svar #3: 27 Jan 2009, 18:03 »

Angående den kreative frihed så er det et spørgsmål om hvorvidt dine angribere har de mentale og tekniske stats til at kunne håndtere den.
Jeg mener at der et sted på siden her er en guide til dit spørgsmål ellers er det bare at vente på at de når til angriberene i den serie der i øjeblikket kører på siden.
Hvis de bliver ved med afslutte lige på målmanden kan du jo sætte dem til at træne i at placere bolden, hvis de er gode til at afslutte eller at runde målmanden hvis de er gode til at drible og er meget koldblodige.

måske spørger jeg dumt nu, men hvilken serie er det? og hvor finder jeg den?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010