home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1257 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Guide til stats i fm!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Guide til stats i fm!!  (Læst 2612 gange)
kfuglsang
Førsteholdsspiller

Guide til stats i fm!!
« : 23 Jan 2009, 11:06 »

Jeg synes lige at jeg ville ligge en guide ud omkring hvilke egenskaber der er de vigtigste hos de forskellige positioner:

Målmand:   

Reflexes
Handling
Communication
Jumping
Positioning

Back:   

Positioning
Tackling
Pace
Anticipation

Wing-Back:  

Positioning
Tackling
Stamina
Pace
Acceleration

Forsvar:   

Tackling
Jumping
Positioning
Heading
Strength
Marking
Bravery
Teamwork

Def. Midt:   

Tackling
Work rate
Stamina
Positioning.

Wing:   

Pace
Dribbling
Passing
Off the ball
Creativity
Stamina
Crossing

Off. Midt:   

Passing
Off the ball
Creativity
Technique
Dribbling
Stamina

Hurtig angriber:

Pace
Acceleration
Dribbling
Technique
Finishing
Off the ball

Target Man:

Jumping
Heading
Strength
Off the ball

superpew
Landsholdsspiller

Sv: Guide til stats i fm!!
« Svar #1: 23 Jan 2009, 11:10 »

Super fedt du ligger det op, men.. Der er så mange forskellige måder man kan bruge sine spillere på. Fx er det vigtigt at min Def. Midt har høj i passing, da han konstant er i boldbesiddelse, og det er ikke markeret hos dig. Pace er også vigtigt for en Def. Midt da han konstant Close Down. Jo højere pace, jo mere løb. Smiley

Derfor vil det altid være svært at beskrive lige præcis hvad der er vigtigst, men som udgangspunkt har du ret. Thumbs Up

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 23 Jan 2009, 11:14 »

Super fedt du ligger det op, men.. Der er så mange forskellige måder man kan bruge sine spillere på. Fx er det vigtigt at min Def. Midt har høj i passing, da han konstant er i boldbesiddelse, og det er ikke markeret hos dig. Pace er også vigtigt for en Def. Midt da han konstant Close Down. Jo højere pace, jo mere løb. Smiley

Derfor vil det altid være svært at beskrive lige præcis hvad der er vigtigst, men som udgangspunkt har du ret. Thumbs Up
Selvfølgelig... man kan jo altid "personligøre" sine spillere  Tunge

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #3: 23 Jan 2009, 11:15 »

Selvfølgelig... man kan jo altid "personligøre" sine spillere  Tunge

Præcis.  Cool

enged
Gæst

« Svar #4: 23 Jan 2009, 11:20 »

Ikke for at underminere dit arbejde, men plutonium har og er i gang med guides, hvor der er en meget mere præcis guide til, hvad der er godt hos hver enkelt spiller. Som jeg kan se det er det eneste du har skrevet ned, de ting som kommer op en gang i mellem som tip i FM Smiley Måske er der lidt mere her, men det er ikke meget. Desvære dude.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 23 Jan 2009, 11:25 »

Ikke for at underminere dit arbejde, men plutonium har og er i gang med guides, hvor der er en meget mere præcis guide til, hvad der er godt hos hver enkelt spiller. Som jeg kan se det er det eneste du har skrevet ned, de ting som kommer op en gang i mellem som tip i FM Smiley Måske er der lidt mere her, men det er ikke meget. Desvære dude.
Okay, jeg er da glad for at høre at i laver noget som er så meget bedre... glæder jeg mig da til!!!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6: 23 Jan 2009, 11:29 »

Jeg synes det er fint. Om plutonium laver en guide, eller om han ikke gør, er helt urrelevant. Godt arbejde, og vil da helt sikkert bruge det til noget.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 23 Jan 2009, 11:30 »

Jeg synes det er fint. Om plutonium laver en guide, eller om han ikke gør, er helt urrelevant. Godt arbejde, og vil da helt sikkert bruge det til noget.
Nemlig, og tak!!!

enged
Gæst

« Svar #8: 23 Jan 2009, 11:34 »

Det var nu ikke for at være arrogant jeg skrev det, og halvdelen af plutoniums guides er da her på siden.
Jeg skrev netop at det ikke var for at underminere dit arbejde, men at eftersom han har lavet en guide så kan din godt virke overflødig. Men der er sikkert folk som enten ikke gider eller bare ikke har tid, til at sætte sig helt ind i tingene, også er det du har skrevet godt. De folk der så har tid vil bare vælge plutoniums fordi den er meget mere præcis omkring hvad man skal bruge.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 23 Jan 2009, 11:36 »

Det var nu ikke for at være arrogant jeg skrev det, og halvdelen af plutoniums guides er da her på siden.
Jeg skrev netop at det ikke var for at underminere dit arbejde, men at eftersom han har lavet en guide så kan din godt virke overflødig. Men der er sikkert folk som enten ikke gider eller bare ikke har tid, til at sætte sig helt ind i tingene, også er det du har skrevet godt. De folk der så har tid vil bare vælge plutoniums fordi den er meget mere præcis omkring hvad man skal bruge.
Ja okay... misforstod dig bare før... kan godt følge dig  Thumbs Up

enged
Gæst

« Svar #10: 23 Jan 2009, 11:43 »

Jeg var måske også lidt hårdere i den første post, end det var nødvendigt, fordi din guide kan jo som jeg skrev før godt bruges, hvis man er i tidsnød eller lige er begyndt på manager og ikke gider læse så meget Smiley

LazDad
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 23 Jan 2009, 13:14 »

Hvad er pace ?, jeg bruger manager som dansk Smiley

plutonium
Manager

« Svar #12: 23 Jan 2009, 13:16 »

Der er flere der har sukket efter en kortere beskrivelse af de vigtige stats, end de beskrivelser der i mine guides. Det kan jeg dog ikke forstå, for hvis folk kiggede i bunden af hver guide, så er de vigtige stats listet op. Men nok om det:

til de mennesker der ikke gider bruge tid på at læse en lang guide der dækker de forskellige positioner på banen, så er din (kfuglsang) tråd da god! Personligt har jeg altid været mere til en større mængde tekst, hvor der er mange beskrivende ord, men der er folk jo så forskellige!

Men ikke desto mindre, er det et godt initiativ, Kfuglsang

og til Lazdad:
tempo/hurtighed
« Seneste Redigering: 23 Jan 2009, 21:24 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010