home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Penge i løbet af 24 måneder
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Penge i løbet af 24 måneder  (Læst 2129 gange)
Kreilo
Lilleputspiller
*

Penge i løbet af 24 måneder
« : 22 Jan 2009, 23:19 »

Jeg har fået et bud på 48 millioner på en spiller + 20 % videresalg.

Det eneste problem er at jeg kun får 10 millioner lige nu og så 38 miillioner i løbet af 24 måneder....

Betyder det at jeg får ca. 1 mil extra i transferbudget de næste 2 år ?

molle
Landsholdsspiller

Sv: Penge i løbet af 24 måneder
« Svar #1: 22 Jan 2009, 23:25 »

Det betyder at der går 38/24 mill ind på din konto hver månede

Kreilo
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 22 Jan 2009, 23:25 »

Det er meget mere end hans værdi.... jeg købte ham for en sæson siden... til 24 millioner... måske man skulle slå til....?? lyder det rimeligt ?

Mini-Bertel
Juniorspiller
**

« Svar #3: 08 Feb 2009, 19:41 »

Det betyder at der går 38/24 mill ind på din konto hver månede
Thumbs Up

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #4: 08 Feb 2009, 19:52 »

Thumbs Up

Jeg kan ikk rigtig se hva det indlæg skulle gøre godt for  Forlegen

vesperGT
Manager

« Svar #5: 08 Feb 2009, 19:53 »

Til gengæld får du pengene af bruge med det samme! Hver gang jeg sælger en spiller for et beløb der først er færdig betalt 24 måneder senere, får jeg flere penge til transferbudgettet med det samme!

Cesc
Gæst

« Svar #6: 08 Feb 2009, 20:10 »

Jeg sælger faktisk altid mine spillere over måneder, da man med sikkerhed kan tjene mere på spilleren. Jeg spiller ikke ret meget med klubber, der er i pengenød, så at sælge en spiller over måneder kan give kæmpe overskud på den lange bane. De købende klubber mere villige til at byde med enorme beløb, når man sælger over måneder, da de bedre kan betale det. Man kan hver eneste gang tjene overpris på sine spillere ved at gøre sådan, så nu hvor du ved, hvad der sker, så skal du bare gøre det hver gang.

Kommer lige med lidt eksempler på, hvad jeg har fået ud af denne mulighed:

WILLIAM GALLAS
Den franske midtstopper er, som de fleste ved på kontrakt i Arsenal fra start af, men da jeg ikke følte ham god nok til mit hold, var jeg ude på at sælge ham. Han var vurderet til 70 millioner, men da jeg tilbød ham til andre klubber for 120 millioner over 12 måneder, var der sgu mange klubber som slog til. Tottenham, City og Juventus var med på idéen - og Juventus løb med den franske landsholdsspiller. Jeg tjente jo 50 millioner mere end det han var værd, og da jeg er Arsenal, mangler jeg ikke penge her og nu.

GILBERTO MACENA

Jeg har naturligvis spillet med Horsens, og i den første sæson havde Gil været fænomenal. Han var her, der og alle vegne, så interessen for ham var meget stor i det andet transfervindue. Tilbuddene haglede ind, og Hoffenheim kom med et spændende tilbud. Det lød på 12 millioner direkte, men jeg viste at han kunne sælges for mere. Derfor tilbød jeg 25 millioner over 6 måneder - og den var Hoffenheim enige med mig i. Derved kunne jeg hente en kompetent afløser, og en god venstrefløj oven i hatten.

NIKO KRANJCAR

Jeg har spillet med Portsmouth, og i januarvinduet i førstesæson var Niko vurderet til 120 millioner, og han havde været holdets allerbedste spiller. Men da jeg var Portsmouth, er det jo svært at holde på stjernerne, så jeg indså at jeg måtte sælge ham. Det fik jeg til gengæld også gjort, for 200 millioner over 24 måneder. Det er 80 millioner mere end det han var værd - så en super handel!

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 08 Feb 2009, 20:24 »

Cesc har ret, men stadig.. Det er hvad du er til.
Personligt vil jeg ikke sælge min stjerne for 80 millioner mere, og så undvære ham i 6 måneder.
Men det er fuldstændig op til dig.
Mit råd:
Sælg kun spiller over flere måneder, hvis du allerede HAR en afløser

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Guldbrand
Gæst

« Svar #8: 08 Feb 2009, 20:57 »

Jeg sælger faktisk altid mine spillere over måneder, da man med sikkerhed kan tjene mere på spilleren. Jeg spiller ikke ret meget med klubber, der er i pengenød, så at sælge en spiller over måneder kan give kæmpe overskud på den lange bane. De købende klubber mere villige til at byde med enorme beløb, når man sælger over måneder, da de bedre kan betale det. Man kan hver eneste gang tjene overpris på sine spillere ved at gøre sådan, så nu hvor du ved, hvad der sker, så skal du bare gøre det hver gang.

Kommer lige med lidt eksempler på, hvad jeg har fået ud af denne mulighed:

WILLIAM GALLAS
Den franske midtstopper er, som de fleste ved på kontrakt i Arsenal fra start af, men da jeg ikke følte ham god nok til mit hold, var jeg ude på at sælge ham. Han var vurderet til 70 millioner, men da jeg tilbød ham til andre klubber for 120 millioner over 12 måneder, var der sgu mange klubber som slog til. Tottenham, City og Juventus var med på idéen - og Juventus løb med den franske landsholdsspiller. Jeg tjente jo 50 millioner mere end det han var værd, og da jeg er Arsenal, mangler jeg ikke penge her og nu.

GILBERTO MACENA

Jeg har naturligvis spillet med Horsens, og i den første sæson havde Gil været fænomenal. Han var her, der og alle vegne, så interessen for ham var meget stor i det andet transfervindue. Tilbuddene haglede ind, og Hoffenheim kom med et spændende tilbud. Det lød på 12 millioner direkte, men jeg viste at han kunne sælges for mere. Derfor tilbød jeg 25 millioner over 6 måneder - og den var Hoffenheim enige med mig i. Derved kunne jeg hente en kompetent afløser, og en god venstrefløj oven i hatten.

NIKO KRANJCAR

Jeg har spillet med Portsmouth, og i januarvinduet i førstesæson var Niko vurderet til 120 millioner, og han havde været holdets allerbedste spiller. Men da jeg var Portsmouth, er det jo svært at holde på stjernerne, så jeg indså at jeg måtte sælge ham. Det fik jeg til gengæld også gjort, for 200 millioner over 24 måneder. Det er 80 millioner mere end det han var værd - så en super handel!

Tja, det er selvfølgelig en gode måde at tjene mange penge på, men helt ærligt så er det ikke en salgmetode jeg bryder mig om. Det er selvfølgelig helt op til en selv hvordan man spiller FM, men da jeg er meget interesseret i at holde spillet realistisk, så syntes jeg ikke om at man ved at sælge over et vis antal måneder kan få en overpris for ens spiller.

Selv har jeg den regel at jeg ikke sælger en spiller over et vis antal måneder medmindre klubben selv byder. Og skulle klubben byde, så må jeg ikke ændre på størrelsen af beløbet over de antal måneder som klubben har valgt, men må kun ændre på det kontante beløb.

På den måde får man ikke som du selv siger, overpris for ens spillere, og ødelægger derfor ikke realismen i spillet.

Cesc
Gæst

« Svar #9: 08 Feb 2009, 21:03 »

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke tænker så meget over realismen i mine salg. Jeg sælger for så meget som muligt, hvilket alle klubber i virkeligheden forhåbentlig også vil gøre. Ellers er de hvert fald ikke særlig ambitiøse.

Det er let tjente penge - og ja, jeg er jo en grisk mand, når jeg får managertøjet på. I virkeligheden regner jeg også med, at de fleste handler er som mine, og ikke direkte. Det får vi som nydere bare intet at vide om, fordi det andet virker federe.

Men det er lige meget, du gør dit, jeg gør mit. Og begge former skal respekteres, hvilket de helt sikkert også bliver.

Erzael
Manager

« Svar #10: 08 Feb 2009, 21:06 »

Tror jeg vil afprøve dine metoder Cesc, i næste transfervindue jeg kommer til Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #11: 09 Feb 2009, 17:38 »

Tror jeg vil afprøve dine metoder Cesc, i næste transfervindue jeg kommer til Smiley

Den tror jeg også lige jeg vil have kigget lidt på, ikke fordi jeg er i pengenød, men er nok også lidt grisk som Cesc  Djævel

borum
Ynglingespiller

« Svar #12: 09 Feb 2009, 18:45 »

Lol at sælge Gallas for 120mil er helt væk Peace solgte ham selv da jeg var arsenal for 200

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010