home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #3 - Club Atlético de Madrid
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: #3 - Club Atlético de Madrid  (Læst 15754 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: Club Atlético de Madrid
« Svar #30: 22 Jan 2009, 15:22 »

MichaelHarlev: Jeg er sgu ked af det igår, og jeg har taget mig den tid at læse det igennem, og det er ekstremt spændende, så fortsæt endelig MESTER.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Club Atlético de Madrid
« Svar #31: 22 Jan 2009, 15:30 »

MichaelHarlev: Jeg er sgu ked af det igår, og jeg har taget mig den tid at læse det igennem, og det er ekstremt spændende, så fortsæt endelig MESTER.

Det er sgu stort af dig Yoggi, det er helt iorden  Thumbs Up
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #32: 22 Jan 2009, 17:27 »



Gang i svingdøren i Atletico



Atletico Madrid kunne idag præsentere nye forstærkninger til truppen.
De har købt 3 nye ansigter til klubben, og de 3 spillere er;


Rafinha, som man forventer skal gå direkte i startopstillingen. Rafinha er en teknisk stærk offensiv orienteret højreback, som kom fra tyske Schalke 04 for ca. 115 millioner kroner. Diego Goméz er rigtig glad for sit nye indkøb, og havde følgende kommentar til pressen;
"Jeg er rigtig tilfreds med købet af Rafinha. En kanon god back, som helt sikkert kommer til at spille en nøglerolle for os. Han er en hurtig, angrebsivrig back, som tit kommer med frem, og slår indlæg ind i boksen".



Neymar, et ungt brasiliansk talent, som dog først kommer til Atletico Madrid d. 2 juli 2010 pga. hans unge alder. Han skifter fra Santos i Brasilien, og koster omkring 2 millioner kroner. Neymar er en hurtig, teknisk stærk lille angriber, som bliver sammenlignet meget med Robinho, som han iøvrigt er rigtig gode venner med. Diego Goméz sagde til pressen;
"Neymar bliver en vigtig brik for os om nogle år når han er ved at være fuldt udviklet. En ung gut som elsker at spille fodbold, og virkelig kan noget ekstraordinært med en bold. Så jeg glæder mig utrolig meget til han kommer, og vi får hans kvaliteter at se".



Henry Rojas, en ung colombiansk back som man forventer meget af i Atletico;
"Jeg har fulgt Henry længe, og er virkelig glad for at have hentet ham til klubben. Han er en rigtig god ung back, som både er god i det defensive, men også kanon i det offensive". Henry Rojas er skiftet fra Chilenske Colo Colo, for ca. 12 millioner kroner., og man regner med at ham kommer til at spille et par kampe i denne sæson.



Atletico Madrid har også solgt ud i truppen, hvor 2 spillere har forladt klubben.
Det drejer sig om højrebacken, Giourkas Seitaridis, og den offensive midtbane José Manuel Jurado, som er skiftet til henholdsvigs Bolton og Recreativo.
Man forventer at man har fået omkring 28 millioner kroner. for Seitaridis, mens man har fået ca 18 millioner kroner. for Jurado.



Transfer ind:     
Rafinha, 115. mio fra Schalke 04
Neymar, 2. mio fra Santos (Kommer d. 2.7 2010)
Henry Rojas, 12 mio fra Colo Colo

Transfer ud:
Giourkas Seitaridis, 28 mio til Bolton
José Manuel Jurado, 18 mio til Recreativo                        
« Seneste Redigering: 22 Jan 2009, 17:30 af MichaelHarlev » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Club Atlético de Madrid
« Svar #33: 22 Jan 2009, 17:27 »

Der kommer en update om de første par kampe, senere i aften, eller imorgen eftermiddag Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #34: 22 Jan 2009, 18:30 »

Ingen kommentare? Skuffet
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #35: 22 Jan 2009, 18:50 »

Ingen kommentare? Skuffet
Jo Smiley Virkelig flot arbejde.. Fin stille og rolig grafik, kanont skriftligt og gode indkøb... Så må vi bare håbe at du får nogle gode sejre... Opstemt KIU Opstemt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #36: 22 Jan 2009, 18:52 »

Jo Smiley Virkelig flot arbejde.. Fin stille og rolig grafik, kanont skriftligt og gode indkøb... Så må vi bare håbe at du får nogle gode sejre... Opstemt KIU Opstemt

Mange tak Smiley Er også glad for mine indkøb. Synes specielt at Henry Rojas ser virkelig spændende ud.
- Ja, håber jeg vinder en masse kampe Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #37: 22 Jan 2009, 22:01 »

Dejlig update, med en masse gode indkøb som kommer til at gavne holdet, og især de unge som i det lange løb, bliver en kæmpe gevinst Opstemt

Super ! KIU!
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #38: 23 Jan 2009, 08:11 »

Dejlig update, med en masse gode indkøb som kommer til at gavne holdet, og især de unge som i det lange løb, bliver en kæmpe gevinst Opstemt

Super ! KIU!

Tusind tak Yoggi, glad for du kan lide det  Thumbs Up

Regner med en update senere idag, om de første kampe :b
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #39: 25 Jan 2009, 22:37 »

Nogle rigtig gode indkøb! Du skriver fint og layoutet er også godt! Fantastisk Opstemt KIU
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #40: 25 Jan 2009, 23:51 »

Beklager manglen på updates de seneste par dage, men har fået mit 09 til at virke igen,så skulle lige spille det.
Men regner med en update imorgen eller tirsdag Smiley

Mange tak Patrick Smiley Glad for du kan lide det Thumbs Up
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #41: 26 Jan 2009, 16:05 »

Regner med en update lidt senere i eftermiddag, evt i aften Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #42: 26 Jan 2009, 17:41 »



Blandet start for Atlético


Atlético har fået en blandet start med den nye manager Diego Goméz ved roret.
Kampene har ikke været helt optimale, men det skal der nok blive lavet om på.

Atletico Madrid 2:2 NK Zagreb - EURO Vase Cup 3.runde, første kamp
En kedelig kamp fra begge holds side, men med en smule held fik Atlético hevet en uafgjort i hus.
Spillet bølgede frem, dog havde Zagreb bolden en del mere end Atlético, men ingen af holdene formåede at lave det store ud af sine chancer. Målscorerne for Atlético blev Raúl Garcia(58) og José Antonio Reyes(71)


NK Zagreb 1:2 Atlético Madrid - EURO Vase Cup 3. runde, første kamp
Igen en kedelig kamp fra begge hold, men heldigvis fik Atlético skrabet en 2:1 sejr hjem, via god fight.
Zagreb havde ligesom i den omvendte kamp, lidt mere boldbesiddelse end Atlético havde, og heller ikke det store fik de ud af deres chancer. 2 meget ens kampe vi spillede mod Zagreb, men Atlético Madrid går videre med en samlet 4-3 sejt. Målscorerne for Atlético var Raúl Garcia(20) og Sergio Agüero(48)

Lillestrøm 0:0 Atlético Madrid - EURO Cup 2. kvalrunde, første kamp
Atlético ser ud til ikke helt at have styr på kampene ude i Europa, ihvertfald blev det til uafgjort mod undertippede Lillestrøm.
En kamp, som Lillestrøm dominerede kraftigt, og Atlético kun fik omkring 6 chancer.
Spillet skal forbedres gevaldigt, hvis Diego Goméz' tropper skal komme langt i Europa.

FC Barcelona 3:1 Atlético Madrid - 1. Division
Forfærdelig kamp af Atlético Madrid. Mere er der ikke at sige.
Selvom vi havde et lille overtag i boldbesiddelse, kunne vi simpelthen ikke hamle op med et fantastisk spillende Barca hold, som stort set aldrig mistede bolden. Det var ikke den bedste start i den spanske 1. Division for Diego Goméz og Atlético som i øjeblikket ligger på en skidt 16. plads i ligaen, men det var kun én ud af 38 kampe, så mon ikke de kommer tilbage på sporet. Målscoreren for Atlético var Diego Forlán(68)

Atlético Madrid 4:0 Lillestrøm - EURO Cup 2. kvalrunde, anden kamp
Fantastisk kamp fra Atlético's side. Selvom Lillestrøm havde klart mest boldbesiddelse, scorede vi 4 mål hvilket er kanon godt. Alle spillerne spillede en pragtkamp, og vi kørte generelt bare super godt rundt på banen. Det er sådan noget spil vi skal se i ligaen. Målscorerne for Atlético var Maxi Rodríguez(14)(40), Diego Forlán(22) og til sidst Mista(90)

Månedens spiller; Raúl Garcia - Raúl har spillet kanon godt. Scorede et par mål, og generelt bare spillet fremragende.



Samtidig solgte man Luis Garcia til Real Betis for ca. 22 millioner kroner, og Rubén Ramos skiftede på en fri transfer til Recreativo. Man sikrede sig derimod den serbiske keeper Pavle Velimirovic, som skifter d. 2.1 2009 fra Partizan.

« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 17:59 af MichaelHarlev » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #43: 26 Jan 2009, 17:42 »

Der kommer sandsynligvis en trupgennemgang imorgen.Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: #3 - Club Atlético de Madrid
« Svar #44: 26 Jan 2009, 19:21 »

Ingen der vil kommentere? Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010