home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:38:54 OLanesag Baren Online manager spil
I dag kl. 09:30:07 EarnestGet Baren Fodbold Podcasts
I dag kl. 08:58:58 Lhanesag Baren FmFreaks NFL Fantasy 2022
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  1 Bruger, 875 Gæster Online.

Indlæg: 1133931 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ingen penge ved spillersalg?!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ingen penge ved spillersalg?!  (Læst 1050 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Ingen penge ved spillersalg?!
« : 20 Jan 2009, 18:13 »

Hey Freaks! Smiley

Spørger lige på vegne af min ven:
Han har et stort problem i sin karriere, hvor han er City i 2012/2013. Han spillede fem sæsoner i Shakhtar, hvorefter han skiftede til City. Citys økonomi stod som "rig", men i løbet af 8-9 måneder har det ændret sig til at det er blevet "usikker" mht. økonomi. Problemet er at når han sælger spillere, så kan det ikke ses på økonomien. Dvs. at pengene forsvinder ud i den blå luft.

City er i Coca-Cola Championship pt. i spillet, kan det have noget at gøre med økonomi-nedgangen?

På forhånd tak!
Logged


Arsenal Football Club


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge ved spillersalg?!
« Svar #1: 20 Jan 2009, 18:15 »

Kan det være noget, at klubben er i en meget slem økonomisk situation? Fx så den skal betale en masse penge eller sådan noget Smiley
Logged


Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge ved spillersalg?!
« Svar #2: 20 Jan 2009, 18:23 »

Hey Freaks! Smiley

Spørger lige på vegne af min ven:
Han har et stort problem i sin karriere, hvor han er City i 2012/2013. Han spillede fem sæsoner i Shakhtar, hvorefter han skiftede til City. Citys økonomi stod som "rig", men i løbet af 8-9 måneder har det ændret sig til at det er blevet "usikker" mht. økonomi. Problemet er at når han sælger spillere, så kan det ikke ses på økonomien. Dvs. at pengene forsvinder ud i den blå luft.

City er i Coca-Cola Championship pt. i spillet, kan det have noget at gøre med økonomi-nedgangen?

På forhånd tak!


Hvis lønnen bl.a. er alt for høj, så vil pengene hurtig smutter fra klubben, og man samtidig har en meget bred trup, hvilket City som regel altid har... Og ligger de i Coca-Cola championship, er det ikke mange penge at hente i sejre, tilskuere osv...
Pengene fra spillersalg vil ofte når økonomien er usikkert blive inddraget af klubben til at rette op på situationen...

Prøv at "studere" lidt nærmere i hans økonomi, så er jeg også sikker på, at i finder et logisk svar på, hvorfor det går så galt...

/Yakushin


Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge ved spillersalg?!
« Svar #3: 20 Jan 2009, 18:30 »

Tak for svarene, men hvordan kan han gå fra "rig" til "usikker" på så få måneder? Han solgte endda Gary O'Neil og Shaun Wright-Phillips for sammenlagt 185 mio. og sådan har der været flere..
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge ved spillersalg?!
« Svar #4: 20 Jan 2009, 20:38 »

Ingen der kan hjælpe? Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge ved spillersalg?!
« Svar #5: 20 Jan 2009, 20:46 »

Det kunne hjælpe hvis du postede et ss af din økonomi..
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

SoAP
Gæst
 
Sv: Ingen penge ved spillersalg?!
« Svar #6: 20 Jan 2009, 20:46 »

Prøv at komme med ss af de forskellige ting i Økonomien og så også den Information (der hvor der står alt muligt om klubben og hvor du ser dens trøjer)
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ingen penge ved spillersalg?!
« Svar #7: 20 Jan 2009, 20:54 »

Hvis man står i gæld tager de nogen af pengene og hvis han står i stor gæld tager de mange, og som sagt før det kan være på grund af lønnen eller noget
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010