home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68589 gange)
Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #270: 25 Jan 2009, 22:08 »

OK OK jeg tager mine ord i mig igen.. LAEN go home.. magen til lorte spiller de sidste par kampe har jeg sQ godt nok aldrig set.. og idag var bare total nedtur for ham
Med det spil vi viste idag tror jeg sagtens vi kan vinde over tyskland og håbe på at vi kommer til at møde kroatien i semi-finalen for dem tror jeg vi har en lidt bedre chance imod i en semi end frankrig
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #271: 25 Jan 2009, 22:25 »

Skidegodt! Thumbs Up

God start, knap så god slutning på 1. halvleg og også en dårlig start på 2. halvleg. Herefter tager hele holdet fra med Kasper Hvidt i spidsen og hiver en sikker sikker 32-24 sejr hjem. Der er store muligheder for at slå Tyskland tirsdag i og med Michael Krauss og måske også Pascal Henz er ude med skader! Thumbs Up

SEMIFINALEN SKAL HJEM! Thumbs Up
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #272: 25 Jan 2009, 22:32 »

Ja... Jeg er så lidt spillet omkring semifinalen. Hvis jeg skal vælge mellem Kroatien og Frankrig er det meget svært. Kroatien ville være de nemmeste at møde rent spillemæssigt, men med den ENORME opbakning de har på hjemmebane, tror jeg også at det bliver meget svært. Frankrig vil være meget svære, selvom de dog ikke så alt for overbevisende ud i dagens kamp..

EDIT: har ikke lige styr på om vi kan møde andre:)
Logged

Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #273: 25 Jan 2009, 22:38 »

Vi kan ikke komme til at møde andre nu.. nu er det kun FR og KR som kan gå videre.. de skal spille mod hinanden på tirsdag om hvem der bliver nr 1 Smiley
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #274: 25 Jan 2009, 22:52 »

Kroatien skal vi for alt i verden møde. Frankrig er simpelthen for stærke Skuffet
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #275: 25 Jan 2009, 22:58 »

Ja... Jeg er så lidt spillet omkring semifinalen. Hvis jeg skal vælge mellem Kroatien og Frankrig er det meget svært. Kroatien ville være de nemmeste at møde rent spillemæssigt, men med den ENORME opbakning de har på hjemmebane, tror jeg også at det bliver meget svært. Frankrig vil være meget svære, selvom de dog ikke så alt for overbevisende ud i dagens kamp..

EDIT: har ikke lige styr på om vi kan møde andre:)
Vi kan ikke møde andre. Wink


Frankrig så svage ud grundet en lettere arrogant tilgang til kampen, men alligevel vinder de over det hold der slog Spanien ud, med 9 mål. De er stærke og jeg vil 10.000 X hellere møde Kroatien i semi'en trods hjemmebanefordel til dem.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #276: 25 Jan 2009, 23:00 »

Præcis LFC.

Klavs Bruun og Laen, RAUS!
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #277: 26 Jan 2009, 00:23 »

Præcis LFC.

Klavs Bruun og Laen, RAUS!

Så du slet ikke kampen? Klavs Bruun tilføjede en hel ny dimension i det danske spil, qua det tempo han lagde for dagen.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #278: 26 Jan 2009, 00:28 »

Enig med Inferno, lækkert med en højreback med lidt speed i, som kan lægge en back-back aflevering og tør gå ind og tage nogle tæsk.

Ikke fordi jeg tror Klavs Bruun kan gå hen og vinde VM for os, men vi mangler en venstrehåndet spiller som kan sætte de andre bedre op end det lykkedes for Søndergaard.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #279: 26 Jan 2009, 00:33 »

Men han laver - ligesom de tidligere slutrunder - alt for mange uprovokerede fejl. Starter med at tyre bolden ud på tilskuerpladserne. Han overraskede mig lidt - positivt. Fik sat fint tempo på, men det var jo ikke fordi vi gik i stå i angrebet når han ikke var inde. Men Laen skulle i hvert fald aldrig have været med. Nødde skuffer tit men spiller dog stadig niveauer bedre end Laen.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #280: 26 Jan 2009, 00:40 »

Men han laver - ligesom de tidligere slutrunder - alt for mange uprovokerede fejl. Starter med at tyre bolden ud på tilskuerpladserne. Han overraskede mig lidt - positivt. Fik sat fint tempo på, men det var jo ikke fordi vi gik i stå i angrebet når han ikke var inde. Men Laen skulle i hvert fald aldrig have været med. Nødde skuffer tit men spiller dog stadig niveauer bedre end Laen.

Det har du ret i, men spillere som Spellerberg og Mikkel Hansen spiller jo også med høj risiko, og de har jo virkelig været gode for danskerne i angrebet. Det er en del af det danske spil, at vores kreatører spiller med høj risiko. (:
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #281: 26 Jan 2009, 00:48 »

Det siger vel alt om Bent Nyegaards inkompetence, at han giver Bo Spellerberg en karakter der ikke engang eksistere.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #282: 26 Jan 2009, 00:56 »

Han er også bare et gammelt fjols. Har set alle kampe hvor ham og Kristensen kommenterer uden lyd.

Hvem er de andre alternativer til en højreback? Legaard, Søndergaard og Klavs Bruun? Nu tænker jeg på spillere som har den rigtige kastearm Wink (venstre hvis nogen skulle være i tvivl)
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #283: 26 Jan 2009, 01:01 »

Leegard ville klart være at foretrække! Tror dog han er skadet.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #284: 26 Jan 2009, 01:03 »

Præcis, Leegaard og Søndergaard er skadede og derfor kører vi på tredjevalget på den position.

Ser frem imod kampen imod Tyskland, som med et par nøglespillere skadede, ikke ser så skræmmende ud som man umiddelbart ville tro.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010