home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 [2] 3 4 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 61348 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #15: 18 Jan 2009, 17:04 »

Serbien har altid været utrolig gode på ungdomsniveau, men har ikke formået rigtigt at rykke det videre. Igår så vi mod Egypten, som jo er det bedste afrikanske hold, og et hold man skal have respekt for, at de måske i år, slår igennem. Efter min mening er Serbien bedre end Norge, og dem vi skal kæmpe om, med første pladsen i puljen. Så for mig at se, er det den absolut afgørende kamp i aften.

DK skal som andre nævne, blive bedre i det defensive hvis vi skal nå langt. Jeg tror det er et store slag, at vi ikke har Kasper Nielsen med, end mange siger.
Desuden er det et stort handikap i aften, at Mads Nielsen er blevet tvivlsom, og altså render rundt med en småskade. Det gør, at han måske ikke, kan fungere optimalt. Desuden er det påkrævet at Hans Lindberg og Lars Christiansen ikke har en off-day, i og med der ingen fløj spillere er på bænken i aften.

Jeg tror desværre Serbien bliver en for stor mundfuld, og tager en 2 mål sejr.
Come on. Vi er europamestre og Serbien var vist ikke engang med. Kender netop derfor ikke voldsomt meget til Serbien, men jeg tror ikke på, at de slår os alligevel. Mads Nielsen er god og har en hammer af en skud arm, men såvidt jeg ved kan Mikkel Hansen sagtens dække hans plads og hans skud er jo ligeså godt imo. Det hører heldigvis også til sjældenhederne, at fløjene har en dårlig dag. Smiley Den største forhindring bliver vel at få bolden fordi deres målmand. Såvidt jeg ved er han uhyggelig god når han har en god dag. Shockeret

Ikk' vær så negativ. Wink På trods af vores forsvar ikke har samme standard som ved EM, så skal det nok gå. Tror vi vinder en fornuftig 3-måls sejr. Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #16: 18 Jan 2009, 17:07 »

Fuldkommen enig med Shaft. Serbien skal bestemt ikke undervurderes, og vi så i går at de virkelig kan overraske alt og alle. De er bedre end Norge, og hvem ved, måske også bedre end os? Især deres stregspillere er kanon gode. Når de kan tillade sig at holde ham serberen fra BSV ude, må de virkelig have et par stregspillere af en hvis karat. For han er da en af ligaens bedste spillere, hvis ikke den bedste. Deres keeper stod også kanon i går, og jeg håber inderligt på at han har en off-day i dag. Lige pt. ser jeg holdene som lige gode, men i øjeblikket tror jeg desværre at serberne er stærkest. Jeg tipper en sejr til Serbien på tre eller fire mål.

Jeg har stemt Mads Nielsen. Han kan sagtens ende med at blive vores vej langt ind i turneringen. Desværre er han jo tvivlsom til i aften. Det kan virkelig ende med at koste os, hvis han skal til at være skadet. Thomas Mogensen er da også en god playmaker, men jeg savner sku Boldsen. Han var noget for sig, og så var han jo også en enmandshær i forsvaret. Kasper Nielsen (sejt navn!) kommer vi også til mangle. Måske ikke offensivt, men defensivt. Og så er jeg inderligt glad for at verdens bedste håndboldspiller i mine øjne, er tilbage på holdet. Det er selvfølgelig Michael Vestergaard Knudsen jeg snakker om. Den mand er jo fantastisk. Han kan selvfølgelig ikke sammenlignes med spillere som Ivano Balic og Nikola Karabatic, da de er gode på hver sin måde, men Michael V er fantastisk på sin helt egen måde.

Go Danmark!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #17: 18 Jan 2009, 17:11 »

Forstår virkeligt ikke jeres pessimisme...
Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #18: 18 Jan 2009, 17:14 »

YES!!

Mads Nielsen spiller i aften:D

EDIT: tror det var old news for de fleste men havde ikke set det før så... Opstemt
« Seneste Redigering: 18 Jan 2009, 17:16 af Missen93 » Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #19: 18 Jan 2009, 17:22 »

Forstår virkeligt ikke jeres pessimisme...

Som du udemærket godt ved, kigger jeg altid objektivt og neutralt på det hele. Jeg håber på en dansk sejr, og håber da også at vi kan vinde VM. Men derfor er jeg stadig realist.
Vi har 5 debutanter med, hvilket er meget i en trup på 16. Serbien har derimod haft et succesfuldt ungdoms hold de sidste mange år, og har stille og roligt fået spillet dem ind.

Jeg går udfra du ikke så Serbien - Egypten igår, i modsætningen til mig. Hvis du gjorde, så ville du også forstå hvorfor jeg er bange for Serbien.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #20: 18 Jan 2009, 17:28 »

Jeg glæder mig til kampen. Håndbold er sjovest, når det er tæt, og det tror jeg, det bliver. Jeg tror på sejren, men er i et større perspektiv bekymret for vores forsvar, der dels er uden et par af krumtapperne, og dels så svingende ud mod Brasilien. Som en anden påpegede, er 27 mål for meget at give en håndboldnation på Brasiliens niveau.

Mht. afstemningen, så har jeg stemt Thomas Mogensen. Jeg ville gerne have haft ham med til OL og er glad for, at han er med nu, selvom det er med vemod, i og med at det sker som følge af Boldsens stop. Mogensen har internationalt snit og kan sagtens blive en profil, hvorimod Mads Ø., Lasse Svan og Eggert vel primært vil fungere som reservespillere.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #21: 18 Jan 2009, 17:38 »

Shaft: Har du helt ret i, at jeg ikke gjorde og indtil for 2 minutter siden vidste jeg end ikke hvor meget de vandt. Det er self. dårligt "researchet" af mig, hvilket jeg skal beklage. Jeg kan se, at Pejanovic endte med en redningsprocent på 63% (!!!), men om det skyldes dårligt forberedte egyptiske skytter eller bare en god dag for ham ved jeg ikke. Men jeg vælger at forholde mig optimistisk alligevel, jeg synes Danmark var gode i går uden at spille helt op til sit bedste. Forsvaret skal self. bare være bedre end det var i går. Smiley

Jeg blev lidt mere betænksom, men jeg tror alligevel, at vi klarer den! Thumbs Up
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #22: 18 Jan 2009, 19:40 »

Andre end mig der ser Saudi Arabien mod Egypten? Jeg er mere end vild med Saudiernes nr. 25., ham med NBA-pandebåndet Grin Jeg er sku næsten sikker på, at det er sådan en spiller, der kun har spillet håndbold i maks. et par år, fordi han fandt ud af, at han kunne komme til VM på den måde Grin

Nånå
Mht. aftenens kamp, er der jo allerede skrevet meget. Jer der frygter et dansk nederlag mønstrer jer med at være realistiske. En sund skepsis helt i orden, men hvis vi f.eks. ser på oddssætterne, så må de om nogen være realistiske (selvom de også kan tage fejl) Og de forudser dog en dansk sejr. De problemer vi havde i går skyldes jo først og fremmest, at vi mødte en så svag modstander, at de paradoksalt blev tildelt et bedre resultat end hvis vi ser på spillet, pga. manglende dansk koncentration i forsvaret. Derfor må vi også forvente, at 50 % af de fejl vi så i går, bliver barberet væk til i dag. Vi mødte et helt andet hold i går. De var forholdsvis klejne, og kom derfor ud på vores backs, hvor de fik scoret en del. Inde over midten var vi jo ikke i nærheden af at være presset, og Serberne vil med deres skytter jo netop komme over midten.

Vores midterforsvar med Lars og en skiftende makker er altså heller ikke så ringe. Måldifferencen som de fleste har gættet på nok under 5 mål, men det er immervæk sund for det danske hold at blive presset, og jeg frygter altså ikke serberne som så mange andre. Vores angrebsspil fungerede fortrinligt i går, og jeg håber ikke der bliver en forskel i det i dag. Samtidig vil kunne lægge 5-10 må til på kontoen på grund af vores gode kontra mod de tunge balkandrenge, så vores forsvar skal være hullet som en si, før vi taber.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #23: 18 Jan 2009, 20:30 »

Forsvaret sejler da rundt.
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #24: 18 Jan 2009, 20:31 »

Kom nu med de udvisniger til Serbien det er da helt utroligt!!
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #25: 18 Jan 2009, 20:31 »

Vi bliver tørret...

Jeg kan mærke det allerede nu. De scorer efter behag.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #26: 18 Jan 2009, 20:33 »

Serberne stormer frem, og forsvaret er helt væk. Ligesom Hvidt, simpelthen er i drømmeland.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #27: 18 Jan 2009, 20:33 »

Jeg synes det er fedt at de tackler lidt igennem uden at de skal ryge ud hver gang.. Så må Danmark bare oppe sig og give igen.

Jeg kan godt overtage for Kasper og gøre det bedre, det er helt sikkert.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #28: 18 Jan 2009, 20:34 »

Serbien kører rundt med Danmark. Ikke særlig godt spillet af Dammark, og Hvidt er helt væk.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #29: 18 Jan 2009, 20:35 »

Hvad har Hvidt en redningsprocent på? 0?
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010