|
cube
|
|
Jeg er lige ved at opdatere systemet og så er jeg ellers game  ved ikke lige hvordan det fungerer når man spiller online på den her måde. Har kun prøvet "quick ranked match", men skal nok finde ud af det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Hvordan kaster I jer ned i bolden? Og så kan jeg heller ikke forstå, hvorfor det virker som om mine bare bliver væltet eller skubbet væk uden problemer af jeres spillere? Det er ikke en undskyldning, men et spørgsmål fra en som åbenbart ikke skal spille FIFA, men holde sig til PES!  Fortjent 7-1 nederlag til Missen93!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 24 Jan 2009, 15:44 af John Spurs »
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Ja det var altså mig som tabte 7-1! Fik slet ikke styr på hans stikningsspil!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Man skal bare trykke hurtigt tror jeg. Det var i hvert fald hvad jeg gjorde da Anderson nåede ind foran Miguel Men de har vel bare bedre fysik?? tak for kampen  Hehe. Jeg er bare ond til Fifa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rsaul
Gæst
|
|
er det for sent og være med ? (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Ja det er det Rsaul! Så skal det ske fordi der er en der trækker sig, men kan skrive dig på en venteliste!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hehe. Jeg er bare ond til Fifa  Ja! Du har rystet mig fuldstændig  Jeg har lige spillet mod Cesc hvor jeg spiller min dårligste kamp so far. Men jeg hiver den alligevel hjem 1-0. Jeg elsker Fifa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rsaul
Gæst
|
|
ej det gør ikk noget ellers tak (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Jeg førte over Willads med 2 min. tilbage af kampen og så slukkede min far PS3en 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Ja! Du har rystet mig fuldstændig  Hehe I've got the magic fingers  Btw : hvad hedder cesc ? Spillede lige mod en der var Arsenal, hvor jeg vandt 4-0 (  ) og han hed et eller andet niikohef? er det cesc?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Jeg førte over Willads med 2 min. tilbage af kampen og så slukkede min far PS3en  OMG!!!??? hehe.. men hvorfor gjorde han dog noget så ondskabsfuldt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Jeg har nu spillet tre kampe og de er forløbet sålades:
Missen93 - Bave 3-1
Missen93 - JohnSpurs 7-1
Missen93 - NiikoHefty 4-0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Du burde ikke have haft lov at få United Missen... Du burde have mere udfordring!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Haha Jeg havde ikke ventet så stor succes, mod garvede gamere som jer  ( er mildest talt overrasket ) Men United er kun en bedre i overall end Barca......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
hehe... Nu er jeg ikke en garvet gamer, men havde da heller ikke forventet du havde besejret Bave og Cesc så forholdsvis nemt! Men der er da ingen tvivl om, at du er den KLART bedste spiller jeg har mødt endnu!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|