|
Nistelrooyen
|
|
Så fik jeg spillet en kamp imod missen93. Han vandt 7-1. Jeg fik en drømmestart med et hurtigt føringsmål, men derefter gik det bare ned af bakke. Jeg gir nogle dumme mål væk og for os en mand smidt ud.
Nogle der er klar på en kamp mod mig??
vi kan tage en uden for turneringen ?
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
vi kan tage en uden for turneringen ?
opdatere den aldrig stillingen? For jeg kan godt invitere dig til en kamp i ligaen, selvom at vi har spillet mod hinanden før.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
opdatere den aldrig stillingen? For jeg kan godt invitere dig til en kamp i ligaen, selvom at vi har spillet mod hinanden før.
håber jeg eller tar vi bare en i ligaen
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
håber jeg eller tar vi bare en i ligaen
vi kan bare tage nogle kampe uden for ligaen, for mon ikke den opdatere ligaen snart. Kom ind i mit land og inviter mig jeg hedder andr23
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
vi kan bare tage nogle kampe uden for ligaen, for mon ikke den opdatere ligaen snart. Kom ind i mit land og inviter mig jeg hedder andr23
okay
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
Cawersk
|
|
Tror EA har problemer med deres servere. Jeg kan heller ikke spille trykke på "spil mod samme spiller igen" når en kamp er færdig, uden at den siger at EAs serverer er optagede.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SirSøndergaard
|
|
Så fik jeg spillet en kamp imod missen93. Han vandt 7-1. Jeg fik en drømmestart med et hurtigt føringsmål, men derefter gik det bare ned af bakke. Jeg gir nogle dumme mål væk og for os en mand smidt ud.
Nogle der er klar på en kamp mod mig??
jeg er klar på en kamp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Så fik jeg spillet mod Andreas93 og Sir søndergaard. Det blev til to sejre på henholdsvis 7-1 og 4-2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SirSøndergaard
|
|
Tak for kampen begge  Jo tak, i lige måde Det var selvfølgelig en ganske fortjent sejr, men jeg synes du fik nogenlunde kamp til stegen og jeg selv kan være tilfreds med mit offensive spil, derimod ser jeg skidt ud i flere situationer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
jeg er klar på en kamp  er du stadig klar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Ja du spillede ganske udemærket  En af de bedste jeg har mødt ind til videre  Og var især vild med, at hver gang du reducerede scorede jeg på efterfølgende angreb 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
Så fik jeg spillet mod Andreas93 og Sir søndergaard. Det blev til to sejre på henholdsvis 7-1 og 4-2  kunne det ikke være du gad at spille en kamp uden for turneringen ?
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
|
|
Missen93
|
|
kunne det ikke være du gad at spille en kamp uden for turneringen ?
Desværre ikke mere idag. Er på vej i seng  kunne godt tænkes at vi kunne spille i morgen Nistelrooy 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|