|
F.C.K.
Gæst
|
|
Når du har aktiveret "brush" så kan du trykke på den størrelse brushen skal være oppe i toppen. Når man trykker på den kommer forskellige brushes, hvis du vil vælge andre brush-pakker skal du trykke på pilen, hvor der kommer en drop-down menu og her kan du vælge de forskellige brushes. Håber det hjælper
Hvordan aktivere jeg det ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freddiem
|
|
Altså når du trykker på knappen brush så du begynder at tegne med den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Hvordan aktivere jeg det ?
Hvis du mener og tilføje andre brushes så er det Edit - Preset manager
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Du vælger Brushes -> Såtrykker du på den grønne pil -> Load Brushes... Sådan mener jeg det er Er der ikke nogen der kan svare på mit spørgsmål ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Hvis du mener og tilføje andre brushes så er det Edit - Preset manager
Du er alt for gylden !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Men når jeg får dem ind står der hvem der har lavet den :S ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Men når jeg får dem ind står der hvem der har lavet den :S ?
Så vælg en anden brush  En "brush" plejer mere at være en brush pakke med op til 50 forskellige brushes i den samme stil. Prøv at vælge den næste på listen. Der er nemmelig altid en med navnet af ham der har lavet den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Så vælg en anden brush  En "brush" plejer mere at være en brush pakke med op til 50 forskellige brushes i den samme stil. Prøv at vælge den næste på listen. Der er nemmelig altid en med navnet af ham der har lavet den  Tak for hjælpen  Seje !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Daw, hvordan får man det hvide af sit billede ??
Så lige en ting mer  .. Når jeg klipper kommer der noget hvidt uden om hvordan får jeg det af ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Så lige en ting mer  .. Når jeg klipper kommer der noget hvidt uden om hvordan får jeg det af ?  Det må du forklare lidt bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Det må du forklare lidt bedre  NNår jeg klipper noget af kommer der noget hvidt udenom spilleren, og når jeg sætter det ind i en sign, gider det ikk komme af ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
en der har en god tutorial til hvordan man lave flydende overgange? (ligesom FreddieM signatur) på forhånd tak! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvordan klipper man billeder ud? Altså hvis jeg vil have Fabregas på et billede?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Hvordan klipper man billeder ud? Altså hvis jeg vil have Fabregas på et billede? 1. Lav et par layers 2. sæt det billede, som du gerne vil klippe noget ud af ( i dette tilfælde Fabregas) 3. Klip ud. Det gøres bedst med magnetic lasso tool eller Polygonal lasso tool 4. kopier det du har klippet ud ved at trykke ctrl + v 5. Sæt det du lige har klippet ud, in dpå layer nr. 2 6. slet layer nr. 1 7. Hvis du har lavet lidt fejl i din udklipning, så visk dem ud med eraser, husk bare at gøre det inden du merger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Okay, det der Brushes eller hvad det hedder, hvad er det for noget? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|