home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmFreaks års awards 2008!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks års awards 2008!  (Læst 41014 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
FmFreaks års awards 2008!
« : 10 Jan 2009, 20:06 »

Årets tråd
7 tråde var i år nomineret af brugerne. 2 af dem var klubtråde, 2 andre var startet af Vondracek samt diverse andre tråde. I crewets øjne skilte kun 2 af dem sig ud fra mængden, faktisk var der tæt opløb mellem de to tråde, kun én stemme skilte dem i vores interne crew afstemning. Vondraceks Hjørnesparkstaktikk en var lige ved og næsten. En rigtig god tråd og taktik som vores alle sammens lille kroat lavede, jeg ved at det personligt i FM08 hjalp mig en del med dem. Mange andre havde også stor glæde af den.
Årets tråd bliver dog en tråd startet af John Spurs. Den 21. juli 08 besluttede Pip Hans sig for at starte en debat omkring, hvem der ville være i toppen af dansk fodbold når sæsonen er omme. John lavede i Gennemgang af guldfavoritterne en slavisk gennemgang af de fem hold som han mente ville præge 08/09 sæsonen i dansk fodbold. I december fulgte John Spurs endda op på tråden, kiggede tilbage på det første halve år af sæsonen, desværre har han indtil videre kun været omkring målmændene og backsne. Tillykke til begge to, og mange tak for de gode tråde I har skabt.

Årets sjoveste tråd
Med i konkurrencen om den ærefulde titel som årets sjoveste tråd, var alt fra myseriet om Nattetråden, dens lukning og historie som var noget for sig, og den blog, vi senest kårede som månedens blog, Rackakas blog om Vejle. Det var dog ikke nogle af de to ellers ganske kompetente tråde, der trak det længste strå, men derimod kårede vi den altid sjove Det sagde hun også i går-tråden, hvor folk (Zone43 ..) har fundet citater rundt omkring fra forummet, som altid har kunnet forståes på flere måder. Andenpladsen delte FM Fight Night-tråden med crewets nye initiativ, The Well.

Årets blog
Årets blog er altid en interessant kategori at kigge på. At løfte arven fra de tidligere vindere bliver aldrig let, men med et stadigt stigende niveau inden for blogscenen er alt mulig. Vi så i 2008 mange nye bloggere, der valgte at smide sluserne og blogge løs for fuld kraft, og vi så de rutinerede blogskrivere holde niveauet oppe.
Vi fik utroligt mange forskellige nomineringer - alle på fremragende blogge. Blandt de nominerede var Zones blog om yndlingsholdet Brøndby, Drengene fra Vestegnen - en blog, der kørte i lang tid, pausede for at fortsætte; men aldrig gik ned i niveau. Kendte blognavne som The New Saints, Spurs - We're Tottenham From The Lane og Hævn af Hafiz prægede listen over stemme-modtagere, men 08 var utroligt tæt.
De to blogge, der til sidst stod til at vinde var Et Stk. Elevatorhold (Majvang) og JimmyGP's rejse, der sluttede i Brentford efter at have været igennem storklubber som Chelsea og Valencia. De to blogge modtog hver 23,1 af stemmerne internt i Crewet, hvilket naturligvis sendte os ud i en uafgjort situation; derfor tog vi vores dyrebare venner i brug - de fik chancen for at stemme deres favorit ind, hvilket endnu engang skabte utrolig spænding. Denne gang fandt man dog en vinder. Det var på sidste valgdag, da stillingen stod uafgjort, men en stemme fra himlen sendte Et Stk. Elevatorhold til øverste sal og øverst på pointskamlen.
Tillykke til Majvang med den imponerende blog, og som trøstepræmie kan JimmyGP kigge tilbage på et hæderfuldt år med prisen som Blogmester 2008 - dog slået på stregen af Majvang i kampen om årets blog.

Årets Bruger
Ikke mindre end 10 brugere var nomineret i den mest prestigefyldte kategori af dem alle. Året har budt på flere stærke debattørerer - enten de, som er vokset frem, eller de som altid har været her. Det har været fantastisk at følge flere tidligere spammeres udvikling til den mere seriøse type, og som er de, som starter debatter og debatoplæg gang på gang.
Vi har stået mellem valget fra de unge løver - Cesc, Rooland, Bave, BenMusalho & Ghertesteas - og de ældre -Johnson-, Berendt, Vondraeck, John Spurs & JimmyGP. Mens flere af de nominerede har vundet, eller været med i nomineringerne som månedens bruger året igennem, sluttede alt - næsten - som forventet. Vondracek har virkelig været super i år, og vores tidligere med-crew var forfatter bag den legendariske tråd Hjørnesparkstaktikk e n, mange gode blogs, guider og råd til hvordan den nye FM-bruger kunne hjælpes bedst på vej.
Vondracek er godtnok ikke i crewet herinde mere, men det er absolut ikke det sidste vi har set til denne kroat, med forudsætningerne i orden.

Årets mest ligegyldige tråd
I starten så det ud til at blive en tæt kamp mellem flere tråde - men til sidst var der en klar og reel vinder. "Diverse FM09 er dårligt"-tråde vandt årets vel nok mest overbevisende sejr med næsten 75 procent af alle stemmer fra Crewet. Det var selvfølgelig med henblik på udgivelsen af årets Football Manager-udgave, at vi her på FMFreaks fik en pludselig tilstrøm af nye brugere - nye brugere, der stortset alle havde noget at brokke sig over.
Med i opgøret var både FCK- og Brøndbyfantrådene, men andenpladsen gik til "Bør sne afskaffes?"-tråden - en ellers imponerende tråd, der dog denne gang ikke klarede sig så fremragende.
Vi har ingen at give prisen til, men vi takker for tilgangen af nye brugere og håber, at folk har lært lektien til næste gang. FM10 bliver helt sikkert dårligt i starten inden patchen er udkommet - men brug søgemaskinen og håb på, at en anden har det ligeså slemt som dig selv! Wink 

Årets mest positive oplevelse
Folk har i år været så vilde med NicolasFelipe, at drengen selv er blevet nomineret til årets mest positive oplevelse - men i crewet blandede han sig dog ikke i toppen af afstemningen. Folk var derudover vilde med at Benja Kom i Crewet, 'At man kan diskutere med Brøndbyfans - og de har gode argumenter' og At det har været nemt at finde FIFA kampe i konsol tråden. Hellere ingen af disse viste sig som at være stemmeslugere, men derimod var der stor glæde for at 'Mange nye debattører er blomstret frem' - hvilket vi her i Crewet ikke kan være uenige i. Det har været fantastiskt at se, hvordan folk har gejlet hinanden op til at lave gode svar, og som et symbol på bedre brugere har vi ladet os krone stort i år.
'Den endegyldige overhaling af FMDanmark' står for os i crewet som et perfekt punktum for et godt 2008 - ikke for at være dårlige vindere eller noget, kan man altid være stolt af en sejr, og det er vi her. Med højere niveau og flere stjerneskud sætter vi os tungt på FMDanmark og soler os i spotlighet som Danmarks Bedste Footballmangager-site.

Årets download
Download-Året 2008 blev særligt præget af en mand - Rooland.
Det rimer og passer, at Rooland var downloadmanden af året, og derfor er det også fuldt fortjent at det, nu tidligere, crewmedlem snupper prisen som Årets Download. Det er nomineringen "Diverse updates af Rooland", der har scoret sig 50 procent af stemmerne internt i Crewet - hvilket er den del mere end andenpladsens 25.
Rooland har trappet ned fra scenen for et øjeblik for at koncentrere sig mere om sit rigtige liv, hvilket betyder at vi freaks kan komme til at savne updates på tidspunkter, hvor de officielle ikke er på gaden. Af officielle blev i år nomineret den nyeligt udsendte 9.2 til årets udgave, 8.02 til sidste version - ligesom Rooland kæmpede mod sig selv og sin egen facepack i TF-style. Det var dog Roolands imponerende arbejde med den samlede vurdering som endte i toppen i år 2008, men hvis Rooland har trappet ned, er der rig mulighed for at vise sig, imponere og blære hvis man bare kan en lille smule editor. 2009 er mulighedernes år, og det tegner godt til de talenter, vi ved er derude.

Årets sjoveste freaksdebattør
Tropperne var samlet omkring nomineringerne af de sjoveste Freaks i 2008, hvor 9 var nomineret - men hele 3 måtte ud i omkamp. Verdenskrig er manden, vi et par gange i år har sendt en uges tid på ferie - sjov nok var han til at blive første mand med stemmer og første mand i omkampen.
Shaft tog den anden plads, mens Suicide, muligvis på grund af de utallige fights med Hawkins-brødrene og utallige dumme kommentarer - samt en lovende slagterkarriere - hjemtog den sidste plads.
I omkampen med Vennerne som den store jury, viste sidstnævnte sig dom som at være den helt store stemmesluger, og vandt klart over sine to konkurrenter. Om det er den rigtige vinder vi har fundet ved kun Guderne, men i hvert fald tillykke til med-projekt-mand, Suicide!

Årets guide/artikel
Mens året er gået har vi postet mange forskellige artikler/guides. Folk har læst og ratet som det passede dem, og ved årets ende, skal noget af det vi er meget stolte af her på siden, selvfølgelig også have sin egen kategori. Den nyeste artikel, skrevet af Headmaster Sunbao - anmeldelsen af FM09 - modtog første nominering, og siden fulgte Interviewet af Tømreren, Portræt af Saviola, FM: Spiltid og Guide til at lave facepacks. Alle nomineringerne modtog alle stemmer, men på øverst på skamlen står det imponerende interview af Tømreren. Henrik Tømrer Pedersen var villig i at deltage i et interview med tidligere crew john Spurs.
Det var nok til at kåre det som årets interview, og vi siger tak tik Henrik Tømrer for at deltage i interviewet, samt håber på mange flere interviews med kendte fodboldspillere, med interesse i FM i det nye år.

Årets freaksdebattør
Nu kommer et af årets højdepunkter, nu skal vi have afsløret, hvem der har skilt sig bedst ud i debatterne gennem året. 9 brugere var blevet nomineret af sidens andre brugere. -Johnson-, DNE, John Spurs, Vondracek, Verdenskrig, Cesc, Shaft, Plutonium og Zone 43. Internt i crewet er vi glade for at se de mange nomineringer, og generelt syntes vi også at det er fortjente nomineringer. En brugere skilte sig mere ud fra mængden end de andre, en bruger der tilbage i maj 2008 blev kåret til månedens bruger, især for hans debatterende evne. Det er selvfølgelig vores allesammens DNE der er tale om. DNE har gennem hele året været god til at hæve niveauet i debatterne, jeg tror ikke vi har set et eneste ikke-velovervejet indlæg fra DNE. Tillykke til alle de nominerede, der er en grund til at I er blevet det, fortsæt jeres gode stil, og et specielt stort tillykke til DNE.

Årets mest fesne oplevelse
Årets mest fesne oplevelse. Der var mange ting og personer med i opløbet, hvorom jeg ikke vil komme nærmere ind på. Året mest fesne oplevelse, set med crewets øjne var klart, uden nogen samligninger da Hawk1nZ tog sin afsked med crewet. Der er desværre ikke så meget at sige her, vi savner ham, heldigvis har vi et prospect i Pluto, til at svabe gulvet efter vores tåre har skabt en mindre storm flod. "Tillykke" til Hawk1nZ med kåringen, vi ved jo han vender tilbage, det gør de altid.

Årets Crewmedlem
Internt i crewet kører der altid små konflikter og for-sjov-skænderier - som en styrke for de, som går i interne jokes, ligger Årets Crewmedlem. Noget man hele året arbejder seriøst for - det første man tænker på når man står op om morgenen og det sidste inden man falder i søvn.
Ved første optælling af overhoved-Sunbao, lagde de to Hawkins-brødre sig i spidsen. Korrupte som altid, kunne man forestillet sig, at de to mund til mund har aftalt at ligge stemmen på hinanden, hvorfor det så meget mystisk ud da de to - som de eneste - havde fået 2 stemmer. Sunbao, Katanka, United Styrer, Zulue og Cencur modtog udover brødrene stemmer i første omgang.
Men da anden optælling blev foretaget, stod det hurtigt klar, at lillebror Hawkins trak det længste strå i denne duel.
Hawk1nZ lagde sig med klart flest stemmer som brugernes ubestridt klare valg til årets crewmedlem, og selvom vi ikke er vilde med at indrømme det, er det vel fortjent. Hawk1nZ har gjort et stort arbejde i årets løb og derfor var der selvfølgelig heller ikke et øje tørt, da han for kort tid siden stoppede sin tid i crewet. Vi håber han vender tilbage i år på et tidspunkt, for nu må han - uden at være crew - rende rundt med en Crewtitel på sig.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #1: 10 Jan 2009, 20:22 »

Tillykke til alle vinderne! Opstemt
Logged

enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #2: 10 Jan 2009, 20:26 »

Tillykke ja Smiley

Meget fair fordelt må jeg sige!

Jeg er blevet citeret Cool Peace
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #3: 10 Jan 2009, 20:31 »

Fremragende kåringer. Især årets positive oplevelse er et kapitel for sig selv! Jeg er helt enig i at brugerne har blomstret op og overhalingen af FMD var et flot punktum for 2008! Sådan!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #4: 10 Jan 2009, 20:33 »

Tillykke til vinderne.. Smiley Imo er det hele faktisk fortjent! Thumbs Up Dog er jeg meget, meget skuffet over at være blevet kaldt en løve. Jeg er gul og blå/en isbjørn/en brønd!

EDIT: Jeg er Brøndus!

Er der sådan et stensikkert bevis på, at FMF har overhalet FMD? Er det antal af brugere eller hvad? Smiley
Nah ... FMD er bare bunden, der er intet, der skal bevises der.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 20:37 af BenMusalho » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #5: 10 Jan 2009, 20:35 »

Fremragende kåringer. Især årets positive oplevelse er et kapitel for sig selv! Jeg er helt enig i at brugerne har blomstret op og overhalingen af FMD var et flot punktum for 2008! Sådan!
Er der sådan et stensikkert bevis på, at FMF har overhalet FMD? Er det antal af brugere eller hvad? Smiley
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #6: 10 Jan 2009, 20:36 »

Aktivitetsmæssigt i forummet samt antallet af brugere og som regel også antallet af brugere online.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #7: 10 Jan 2009, 20:37 »

Jeg skal da ærligt indrømme at jeg er så fucking meget skuffet over IKKE at være kåret til årets mest fesne oplevelse! Sur Sur Sur
























Men okay..... Nu har jeg et helt år, hvor jeg målrettet kan arbejde hen imod det Rullende Øjne
Tillykke til alle vindere, og gid de må fejre det med champagne! Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #8: 10 Jan 2009, 20:39 »

Du er i hvert fald super meget fesen når du skriver et indlæg med 40 linjeskift i.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #9: 10 Jan 2009, 20:40 »

Tak for kåringen af årets tråd og årets interview. Det er jeg selvfølgelig meget stolt over. Er dog skuffet over, at jeg ikke var med i kampen om årets Crew... Hvordan Hawk kunne vinde den ved jeg ikke, men lidt bestikkelse spiller sikkert ind.
Men er da stolt over at være nævnt i så mange nomineringer Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #10: 10 Jan 2009, 20:43 »

Korrupte som altid, kunne man forestillet sig, at de to mund til mund har aftalt at ligge stemmen på hinanden

Jeg har slet ikke stemt på Årets Crewmedlem jo, så det holder slet ikke det der Tunge
Logged



vondracek
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #11: 10 Jan 2009, 20:46 »

Hold da op. Hvilken nyhed at komme hjem til efter en anstrengende dag på arbejdet Smiley

Stort tillykke til de øvrige vindere, og hvilket fantastisk stykke arbejde fra crewets side!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #12: 10 Jan 2009, 20:48 »

Eftersom resten af crewet (bortset fra plutonium) er dybt inkompetente, må jeg tilstå at jeg har stemt på g00n til årets crewmedlem. Jeg vidste jo at jeg ville vinde den alligevel! Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #13: 10 Jan 2009, 20:50 »

Tillykke til vinderne! Thumbs Up

Lækkert at blive nævnt i et par af kategorierne, selvom det ikke blev til nogen titeler denne gang..

Jeg har slet ikke stemt på Årets Crewmedlem jo, så det holder slet ikke det der Tunge

Dårlige undskyldninger er der mange af Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #14: 10 Jan 2009, 20:50 »

Kunne man ikke skrive

ÅRETS TRÅD: også vinderen?

Det er ikke alle steder det er lige nemt at finde ud af hvem der vinder Opstemt
Ellers så bare markere vinderen med FED
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010