home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmFreaks års awards 2008!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks års awards 2008!  (Læst 41054 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #45: 11 Jan 2009, 00:49 »

Well blow me, biatch.
Logged



KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #46: 11 Jan 2009, 01:00 »

Tillykke til vinderne - mon ikke, det er fortjent. Jeg er enig med US i, at det er trættende at høre på den mængde af selvroseri, men det er vel blot et af de punkter, hvor FmF udviklede sig på en anden måde, end jeg havde håbet på.

Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Pepe
Gæst
 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #47: 11 Jan 2009, 01:16 »

Mange gange tillykke til vinderne! Jeg synes, at alle kåringerne er utrolig fortjente.
Logged

shazaib
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #48: 11 Jan 2009, 01:22 »

Tillykke til vinderne - mon ikke, det er fortjent. Jeg er enig med US i, at det er trættende at høre på den mængde af selvroseri, men det er vel blot et af de punkter, hvor FmF udviklede sig på en anden måde, end jeg havde håbet på.


Jaaeh maayn jeg hader også dem det der selvroseri får de ikke splinter?  Rullende Øjne
Logged

If u tell what u want ill give u what u want

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #49: 11 Jan 2009, 01:31 »

Nu ved jeg ikke hvem der nominerede "overhaling af FMD", men jeg skal da ikke lægge skjul på at jeg stemte på "opblomstring af mange gode debattører" (gider ikke lige tjekke hvad den præcist hed).

Jeg er enig i, at vi bør koncentrere os om bare at gøre det så godt som muligt her på siden. Til gengæld håber jeg ikke at det nu bliver blæst helt ud af proportioner, som mange ting har en tendens til at blive.
Logged



plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #50: 11 Jan 2009, 01:37 »

Personligt stemte jeg også på den store stigning af gode dabatører.

Jeg har alle dage ment af FMDanmark er en middelmådig side, og derfor ser jeg det ikke som en flot præstation at have overhalet dem, hvad jeg mener siden har gjort fra start.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #51: 11 Jan 2009, 11:21 »

Personligt stemte jeg også på den store stigning af gode dabatører.

Jeg har alle dage ment af FMDanmark er en middelmådig side, og derfor ser jeg det ikke som en flot præstation at have overhalet dem, hvad jeg mener siden har gjort fra start.

Det siger vist mere om dig end det gør om FMdanmark.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #52: 11 Jan 2009, 11:50 »

Hvorfor så spydig, KF?

EDIT
Jeg har faktisk brugt den side, og har stadig en bruger derinde, men synes aldrig det har været en særlig god side. Brugte den til downloads, for ellers var den ikke meget værd i mine øjne. Der har FMFreaks været meget bedre. Kan ikke sige hvorfor, men FMF har bare altid appeleret bedre til mig.

Men alle har vel ret til at have en mening, eller hva', KF?
« Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 11:51 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #53: 11 Jan 2009, 11:59 »

"Med højere niveau og flere stjerneskud sætter vi os tungt på FMDanmark og soler os i spotlighet som Danmarks Bedste Footballmangager-site."
Der fik jeg alligevel et lille smil på.. I mine øjne var I for 16-24 (jeg ved det er en stor margin, men kan virkelig ikke huske den gode periode så godt Tunge) måneder siden det absolut bedste (og klart hyggeliste) site.. Nu gider jeg ikke rigtig nogen af siderne, men det er jo nok individuelt hvad man finder godt Smiley

Tillykke til vinderne og vinder-øhh.. tingene..
« Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 12:04 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #54: 11 Jan 2009, 12:12 »

Hvorfor så spydig, KF?

EDIT
Jeg har faktisk brugt den side, og har stadig en bruger derinde, men synes aldrig det har været en særlig god side. Brugte den til downloads, for ellers var den ikke meget værd i mine øjne. Der har FMFreaks været meget bedre. Kan ikke sige hvorfor, men FMF har bare altid appeleret bedre til mig.

Men alle har vel ret til at have en mening, eller hva', KF?

Naturligvis, plutonoium. Jeg synes dog, det er respektløst overfor FMdanmark.dk at sige, at det alle dage har været en middelmådig side. Alle ved jo, at FMdanmark.dk/CMdanmark.dk i sin "stortidsperiode" var langt mere aktivt end FmFreaks.dk fx er det på nuværende tidspunkt.

Vi kan godt blive enige om, at sitet nu er middelmådigt, men at påstå, at det alle dage har været det er simpelthen til grin.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #55: 11 Jan 2009, 12:19 »

Nuvel, det er jo som man ser det. Jeg omformulerer:

'I alle de dage jeg har brugt Football Manager-relaterede sider har jeg fundet FMDanmark.dk middelmådigt'

Jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om tiden FØR jeg brugte FM-sider. Så jeg beklager at have stødt dig. Men nu har jeg aldrig oplevet FMDanmark i deres storhedstid, og derfor må du tilgive min uvidenhed.

EDIT
Nu skrev jeg også at 'JEG alle dage har ment at FMDanmark...', og dermed har jeg ikke sagt at FMDanmark altid har været dårligt, blot at jeg aldrig har set det som en god side.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 12:21 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #56: 11 Jan 2009, 13:40 »

Tusind tak for både nominering og award som årets freaksdebatør, det er altid rart med sådan et skulderklap.

Med hensyn til de forskellige sider, og hvem der er størst og bedst, så synes jeg ikke der er nogen grund til at blusse en stemning op, så vi kommer tilbage til de gamle krigstilstande, der engang hærgede scenen, det var en kedelig tid, der ødelagde mere end den gavnede.

Forhåbentlig kan siderne supplere hinanden, og satser mere på dette, end på at udkonkurrere hinanden  Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #57: 11 Jan 2009, 15:24 »

Jeg er overrasket over, at være nomineret i to awards, og forstår mere end godt at jeg ikke vandt nogen. Dertil er der simpelthen for gode brugere på siden. Jeg tager derfor til takke for min anden plads, til "årets sjoveste freaksdebatør" (Eller hvad den nu engang hed).

Et andet lille spørgsmål - Kommer de forskellige brugere der vandt, til at have en eller anden form for award under deres rang, ligesom man har set med månedens bruger for?
Logged


Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #58: 11 Jan 2009, 15:55 »

Stort tillykke til alle vinderne - Helt fortjent, og uden nogle særlige overaskelser.
Håber personligt dette super initiativ vil blive udvidet næste år, så vi har endnu flere awards.  Thumbs Up Desuden kan kan følge mange af de øvrige brugers holdning omkring at få sat kåringerne under brugernes navne her i forummet.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks års awards 2008!
« Svar #59: 11 Jan 2009, 16:06 »

Apropos fm-sider er der så nogen der ved hvad status er på FMGround?
Det virker udefra som om det er lidt i stå, er der nogen deadline eller åbningsdato for dem?

Husker det som en rolig og seriøs side og især for en række gode artikler og koncepter
Logged

It's gonna be legendary

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010