home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 72709 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32; Glory - 'The Villa' (NYE UPDATES, BLOGGEN ER I LIVE!)
« Svar #180: 17 Apr 2009, 16:06 »

Som i kan se er bloggen oppe at køre igen, jeg håber at jeg kan holde min lyst og motivation oppe, så jeg kan nå alle mine midlertidige mål (skrevet i 2. indlæg).
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32; Glory - 'The Villa' (NYE UPDATES, BLOGGEN ER I LIVE!)
« Svar #181: 18 Apr 2009, 17:40 »

Ville det være godt, hvis jeg lavede en update udelukkende om Ligacup finalen, eller skal jeg have flere kampe med? Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#33; Glory - 'The Villa'
« Svar #182: 18 Apr 2009, 21:42 »


Ligacuppen Finalen!


Ligacuppens finale skulle spilles på Wembley, og 90.000 mennesker mødte op. De fleste var United-fans, men der var uden tvivl mange som støttede os!


Før kampen fik jeg snakket med kampens dommer, Mark Halsey. Den erfarne Halsey er uden tvivl en dygtig dommer. Kick-off om cirka 20 minutter, jeg opdaterer kampen direkte, med okay mange detaljer!


Kick-off, Aston Villa giver bolden op!

5 minutters spil; Nani slår et indlæg ind i boksen, som Reo-Coker clearer. Fletcher samler bolden op, fortsætter ud på fløjen og sparker ind i boksen. C. Ronaldo sparker en halvlflugter lige over overliggeren!

12 minutters spil; Gareth Bale spiller Ashley Young, som spiller den videre til Gareth Barry. Barry spiller Reo-Coker helt fri! Han tager et træk, og endnu et! Han sparker til bolden, som smadrer på overliggeren!

28 minutters spil; Evra tackler James Milner. Han slår en lang aflevering til Carlos Tevez. Tevez dribler David Luiz. Tager et træk og sparker mod mål! Men bolden ryger lige forbi trekanten!

34 minutters spil; Barry spiller Bale, Bale dribler ned af venstrekanten! Han tager et træk ind i banen, og spiller Agbonlahor! Agbonlahor dribler uden om Ferdinand, hvorefter han losser til bolden, som efterfølgende snitter sammenføjningen, men ryger over målet..

37 minutters spil; Manchester får et hjørnespark.. Bolden bliver slået ind til Ferdinand, som header videre til Berbatov. Berbatov header bolden videre til en fremstormende Anderson! Anderson sparker første gang, og bolden ryger lige forbi mål!

45+1 minutters spil; Hjørnespark til os. Ashley Young tager sig af sparket, og slår en bold ind i feltet. Curtis Davies vinder hovedstødsduellen mod Anderson! Han header mod fjerneste stolpe, men Nani står der.. Men vent, Nani fumler den i eget net! 1-0 til Aston Villa!

Halveg, og tid til en kop te, samt en ordentlig opsang fra Sir Alex Ferguson!

Kick-off! Manchester United giver bolden op!

48 minutters spil; Ronaldo dribler på egen hånd, fantastisk fodarbejde fra verdensstjernen! Han kommer helt ind i feltet, hvad nu!? Han spiller Berbatov på fløjen, som hurtigt slår indlægget. Ronaldo er først på bolden - en fantastisk halvflugter! Men Asenjo laver en fantastisk redning!

52 minutters spil; Nani dribler fra egen banehalvdel. Han fortsætter umarkeret, ingen dækker ham op! Han afleverer til Berbatov, som heller ikke bliver dækket ordentligt op! Berbatov løfter bolden over Luke Young, Tevez modtager den og spurter ind i feltet! Han udplacerer Asenjo, United udligner.. 1-1!

60 minutters spil; Tempoet er gået ud af opgøret. Begge hold virker tilfredse. Aston Villa kan umuligt være tilfredse med eventuel forlænget spilletid, med deres utroligt svære kampprogram.

70 minutters spil; Ashley Young med en fantastisk afslutning! Ben Foster slår bolden ud. Aston Villa plejer at være farlige på dødbolde.. Young slår indlægget ind mod Curtis Davies, som hopper højere end Dimitar Berbatov! Han header til bolden, som rammer indersiden af stolpen, og derefter fortsætter i mål!! Både Berbatov og Vidic får en henstilling af dommeren, grundet brok. De mener begge to at Davies scorede med hånden! Dommeren er ligeglad, 2-1 til Aston Villa!!

72 minutters spil; En lang række muligheder fortsætter, pludseligt er tempoet tilbage. Der kommer nogle afslutninger, og nogle kontrachancer, men i sidste ende er det Ronaldo der får den! Han dribler Davies og David Luiz. Han er helt fri! Men Asenjo gør det fremragende endnu en gang.

78 minutters spil; David Luiz laver et hårdt frispark, og får kampens første advarsel. Tevez tager sig af frisparket, fra omkring 35 meter. Det er et indlæg! Ferdinand hopper højest, men header millimeter forbi!

85 minutters spil; Luke Young tager et indkast. Lavezzi modtager bolden, men afleverer hurtigt til indskiftede Nuri Sahin. Sahin tager nogle meter, og losser bolden op til Daniel Sturridge! Sturridge er presset, og får ikke meget hjælp. Men efter en flot dribling tilbyder Wijnaldum sig! Han kommer spurtende helt åben på venstrekanten! Sturridge slår en flot stikning. Wijnaldum har masser af plads, men Wes Brown kommer løbende! Det hjælper ikke United, Wijnaldum laver en fantastisk dribling uden om Brown, og sparker mod trekanten!! FANTASTISK MÅL AF WIJNALDUM! 3-1 til Aston Villa, kampen må være afgjort nu!

87 minutters spil; Nani dribler fantastisk, og ser en helt fri Tevez i det lille felt. Tevez er helt alene, og header mod mål!! Men igen afværger Asenjo! Wijnaldum losser bolden langt væk!

90+4 minutters spil; Anderson og Nani kombinerer deres spil. Fantastisk opspil af de to unge spillere! Nani hugger på mål, men Asenjo slår bolden ud. Nani tager sig af hjørnesparket, men igen er Curtis Davies størst, og får bolden headet væk! Dommeren fløjter af, en vanvittig 3-1 sejr til Aston Villa! Ligacuppen er hjemme!
« Seneste Redigering: 18 Apr 2009, 22:57 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33; Glory - 'The Villa' (LIVE UPDATE, CA. KL. 22!)
« Svar #183: 18 Apr 2009, 22:59 »

Kom nu lidt gutter. Jeg trænger til noget feedback herinde.. Jeg tager alt konstruktiv kritik til mig, og jeg er endda klar på at prøve en masse nye ting med bloggen. Hovedsagligt for at holde lysten til at blogge oppe! Smiley

Kommentarer er også altid dejligt, og jeg siger tak til mine nu snart 5600(Shockeret!) læsere!
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #33; Glory - 'The Villa'
« Svar #184: 18 Apr 2009, 23:01 »

Det er en rigtig god blog og kom gerne med en masse nye ting Wink
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #33; Glory - 'The Villa'
« Svar #185: 18 Apr 2009, 23:03 »

Så fik jeg lige læst de sidste par updates igennem Smiley Godt skrevet, og i den seneste formår du at skabe spænding for læseren ( hvertfald for mig) hvilket gør det endnu federe.. Også et super resultat ! :O KIU Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33; Glory - 'The Villa'
« Svar #186: 18 Apr 2009, 23:11 »

Det er en rigtig god blog og kom gerne med en masse nye ting Wink
Mange tak. Problemet er bare lidt, at jeg ikke helt ved hvilke nye ting jeg skal prøve. Har du nogle foreslag? Smiley

Så fik jeg lige læst de sidste par updates igennem Smiley Godt skrevet, og i den seneste formår du at skabe spænding for læseren ( hvertfald for mig) hvilket gør det endnu federe.. Også et super resultat ! :O KIU Wink
Mange tak, jeg synes ofte at kampreferater på den måde er gode Smiley
Jeg er også super glad for at have vundet! Jeg har åbenbart et godt tag på United, da seneste opgør i ligaen (oktober) endte 4-1, efter lidt spænding til sidst. Og nu 3-1. Min næste kamp i ligaen er også mod United, lad os se om jeg kan slå dem igen! Men alligevel taber jeg ofte til Blackburn.. ticked off
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #33; Glory - 'The Villa'
« Svar #187: 18 Apr 2009, 23:13 »

Mange tak. Problemet er bare lidt, at jeg ikke helt ved hvilke nye ting jeg skal prøve. Har du nogle foreslag? Smiley

Måske nogle interwievs med spillerne eller nogle "artikler fra aviser". Eller måske en fortælling fra en fan osv.
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #33; Glory - 'The Villa'
« Svar #188: 18 Apr 2009, 23:14 »

mærkeligt nok plejer jeg også at have det svært med Blackburn Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33; Glory - 'The Villa'
« Svar #189: 18 Apr 2009, 23:20 »

Måske nogle interwievs med spillerne eller nogle "artikler fra aviser". Eller måske en fortælling fra en fan osv.
Det vil jeg da klart prøve. Blandt andet hvis jeg ikke får spillet så meget på mit save, kunne jeg lave en eller anden artikkel om en spiller eller sådan noget Smiley
Andre foreslag er velkomne!

mærkeligt nok plejer jeg også at have det svært med Blackburn Smiley
Stressende Forlegen

Lige til generel info; Min næste kamp i ligaen, mod United, bliver nok ret spændende. Det er nummer 1 mod nummer 2, United har ikke tabt de seneste 10 kampe, mens jeg ikke har tabt de seneste 19 kampe i ligaen. Og vi ligger meget tæt i toppen Kys Forseglede Læber
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33; Glory - 'The Villa'
« Svar #190: 18 Apr 2009, 23:47 »

Nå, men, der kommer nok ikke flere updates i aften. Men jeg regner da med en enkelt imorgen Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#34; Glory - 'The Villa'
« Svar #191: 19 Apr 2009, 22:42 »

Gareth Barry - En ægte "Villain"!


  Gareth Barry er en engelsk fodboldspiller, som blev født den 23. februar 1981. Han blev født i byen Hastings, som ligger i England. Han har spillet hele sin proffessionelle karriere i Aston Villa, hvor han oftest har spillet på den centrale midtbane. Før det, spillede han et ungdomsår i Brigthon & Hove Albion. Karrieren for Villa startede for alvor tilbage i 1997, men han fik først debut den 2. maj 1998, i en kamp mod Sheffield Wednesday. Allerede i år 2000 fik han debut for Englands fodbold-landshold.

  Den 183 centimeter høje spiller, er mest kendt for sin sparketeknik og ekstreme figthervilje. Det var netop den figthervilje, som tilbage i år 2000 gjorde, at han fik debut for Englands landshold. Inden debuten for A-landsholdet, nåede han på meget kort tid at spille 27 kampe for Englands u21 hold, hvor han scorede 2 mål. Ligesom debuten for Aston Villa, kom debuten for u21 landsholdet også i 1998. Siden er der sket meget, og spillere som Lampard og Gerrard har stille og roligt taget over på Englands centrale midtbane. Derfor måtte han i 2007 tage til takke, med en plads på Englands B hold.

  Omkring sommeren 2008, var Barry en meget udskældt mand. Liverpool bød gentagne gange på ham, og han udviste interesse for at skifte til Liverpool. Villa krævede mere end Liverpool ville give. Derefter prøvede Barry at fremskynde processen, ved at lufte sin interesse i medierne. Det virkede dog ikke, da Aston Villa ikke accepterede buddene. Det gjorde at fansene buh'ede af ham, og vendte ryggen til banen når han var i boldbessidelse. Barry har siden spillet flot, og fansene har tilgivet ham indtil videre. Han er jo trods alt, en ægte Villain!

  På pressemødet op til ligakampen mod Manchester United, og efter Ligacup sejren mod netop United, blev Barry spurgt ind til den fantastiske tid, med "Djiñx" ved roret.

 "Det har simpelthen været fantastisk. Der er ikke rigtigt andet at sige om det. Pludseligt kommer der en ny manager, med en helt ny filosofi. Det ændrede sammenholdet og kulturen i klubben, hvis man kan sige det på den måde. Ubeskriveligt.. Jeg er dog bange for, at han tager videre til sommer. Men det kan jeg vel ikke gøre noget ved."
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #34; Glory - 'The Villa'
« Svar #192: 19 Apr 2009, 22:43 »

Gareth Barry - En ægte "Villain"!


  Gareth Barry er en engelsk fodboldspiller, som blev født den 23. februar 1981. Han blev født i byen Hastings, som ligger i England. Han har spillet hele sin proffessionelle karriere i Aston Villa, hvor han oftest har spillet på den centrale midtbane. Før det, spillede han et ungdomsår i Brigthon & Hove Albion. Karrieren for Villa startede for alvor tilbage i 1997, men han fik først debut den 2. maj 1998, i en kamp mod Sheffield Wednesday. Allerede i år 2000 fik han debut for Englands fodbold-landshold.

  Den 183 centimeter høje spiller, er mest kendt for sin sparketeknik og ekstreme figthervilje. Det var netop den figthervilje, som tilbage i år 2000 gjorde, at han fik debut for Englands landshold. Inden debuten for A-landsholdet, nåede han på meget kort tid at spille 27 kampe for Englands u21 hold, hvor han scorede 2 mål. Ligesom debuten for Aston Villa, kom debuten for u21 landsholdet også i 1998. Siden er der sket meget, og spillere som Lampard og Gerrard har stille og roligt taget over på Englands centrale midtbane. Derfor måtte han i 2007 tage til takke, med en plads på Englands B hold.

  Omkring sommeren 2008, var Barry en meget udskældt mand. Liverpool bød gentagne gange på ham, og han udviste interesse for at skifte til Liverpool. Villa krævede mere end Liverpool ville give. Derefter prøvede Barry at fremskynde processen, ved at lufte sin interesse i medierne. Det virkede dog ikke, da Aston Villa ikke accepterede buddene. Det gjorde at fansene buh'ede af ham, og vendte ryggen til banen når han var i boldbessidelse. Barry har siden spillet flot, og fansene har tilgivet ham indtil videre. Han er jo trods alt, en ægte Villain!

  På pressemødet op til ligakampen mod Manchester United, og efter Ligacup sejren mod netop United, blev Barry spurgt ind til den fantastiske tid, med "Djiñx" ved roret.

 "Det har simpelthen været fantastisk. Der er ikke rigtigt andet at sige om det. Pludseligt kommer der en ny manager, med en helt ny filosofi. Det ændrede sammenholdet og kulturen i klubben, hvis man kan sige det på den måde. Ubeskriveligt.. Jeg er dog bange for, at han tager videre til sommer. Men det kan jeg vel ikke gøre noget ved."

Glad for du lyttede til min ide og rigtig god update Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #34; Glory - 'The Villa'
« Svar #193: 19 Apr 2009, 22:46 »

Glad for du lyttede til min ide og rigtig god update Smiley
Jeg synes at det er lidt sjovt, at du skriver at det er en god update, 56 sekunder efter jeg har postet den. På de 56 sekunder skal du så både have læst den, citeret den, og skrevet det du nu skrev Opstemt
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #34; Glory - 'The Villa'
« Svar #194: 19 Apr 2009, 22:48 »

Jeg synes at det er lidt sjovt, at du skriver at det er en god update, 56 sekunder efter jeg har postet den. På de 56 sekunder skal du så både have læst den, citeret den, og skrevet det du nu skrev Opstemt

Jeg læser hurtigt Smiley Ej men har læst det hele Smiley
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010