Anders-G
|
|
pænt godt hold du har.. kan godt lide du har hentet Giovani Dos Santos tilbage
Jeg fårstår slet ikk de solgte ham..
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Jeg fårstår slet ikk de solgte ham..
Jeg synes ikke så godt om ham... Synes ikke han er så god igen Så han er ikke lige min type
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Det er jo hver sin smag.. Jeg syns personligt at han er mange gange bedre end hleb.. det køb har jeg aldrig forstået..
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Ny rekord! flest hjørnespark på en sæson. jeg er man city i PL. REKORD!
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Så har jeg tabt min første kamp efter 128 kampe uden nedelag.
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Det er jo hver sin smag.. Jeg syns personligt at han er mange gange bedre end hleb.. det køb har jeg aldrig forstået..
Nej, jeg har så heller ikke forståer hvad de vil med Hleb...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Så har jeg tabt min første kamp efter 128 kampe uden nedelag.
det må være ret nedern efter så lang en stime, men det skulle jo komme før eller siden
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
Anders-G
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
det må være ret nedern efter så lang en stime, men det skulle jo komme før eller siden Ja det er det også og for så at gøre ondt være så tabte jeg gimnastic
|
|
|
|
|
|
|
|
chiika123
|
|
Flest mål scoret af én spiller i én kamp. Flest mål scoret af en spiller i en halvleg Flest 10 taller i en kamp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 21:41 af Onlymyself »
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
kan du komme med et nyt ss jeg kan ikke se hvor mange mål de har scoret i en halvleg.. flest mål i en kamp opdatere jeg nu..
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
kan du komme med et nyt ss jeg kan ikke se hvor mange mål de har scoret i en halvleg.. flest mål i en kamp opdatere jeg nu..
Nu kommer jeg selv i tvivl om jeg har ret i den med flets mål i én halvleg, men smider et SS op lige om lidt.. Her er SS: http://www.billedeupload.dk/photo/2009-04/f85efcef/mål i halvleg.bmp.html
|
|
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 22:00 af Onlymyself »
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|