home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 298 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Oil Club Takes Over
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: The Oil Club Takes Over  (Læst 43435 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #75: 17 Feb 2009, 21:56 »

Keep It Up Thumbs Up
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #76: 17 Feb 2009, 22:02 »

ok
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #77: 17 Feb 2009, 22:07 »

jeg synes det er en flot gennemgang. fedt nok!
Logged

maaahhh-h-h-h

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #78: 17 Feb 2009, 22:18 »

Jeg flot update endnu en gang, jeg kan også kun sige som andre siger at bloggen udvikler sig mere og mere for hver gang. Virkelig kanon blog, og nogle klasse indkøb du har lavet, har selv rigtig gode erfaringer med Demba Ba og Beevers mens de 2 andre ser vildt syge ud! KIU!! Opstemt Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #79: 20 Feb 2009, 15:14 »



City vinder Champions League for første gang nogensinde




Fansene jublede da anfører Daniel Agger løftede trofæet med de helt store ører,nemlig Champions League trofæet. Det er første gang i klubbens 124 årige historie, at man kan kalde sig verdens bedste klubhold. Inden man mødte Lyon i finalen vandt man samlet med 4-2 samlet over Juventus fra Italien i kvartfinalen. I semifinalen vandt City samlet med 5-3 over det stærke hold Atletico Madrid fra Spanien.

Finalen vs. Lyon

I Finalen mødte City det bedste hold i Frankrig Lyon. Den ordinære kamp endte med 1-1 efter en utrolig intens kamp fra begge hold sidde. I den forlængende spilletid var netmaskerne også tomme og så skulle der spilles straffesparkskonkur rence. Vores stærke målmand Hugo Lloris reddede to straffespark og da alle spillere undtagen en fra City scorede kunne de kalde sig for Champions League Mestre.

Anfører Agger udtaler:

"Det er det største øjeblik i min karriere indtil videre. Jeg er utrolig stolt på mit holds vegne, og jeg havde ikke personligt ikke selv troet at dette var muligt for vores hold. Vores træner Jonas Hansson har gjort et kæmpe stykke arbejde for at det lykkedes og hele holdet og fansene skal give ham et stort bifald, når vi nu om lidt går op og løfter trofæet."

Da City gik op på podiet startede der et kæmpe lydorgie og Spillerne blev helt overvældet over den store lydkullise. Da alle spillerne havde kysset trofæet og havde drukket øl af det, imens de blev hyldet af fansene, gav de træner Jonas Hansson en ordentligt lufttur, imens alle fans råbte "hey" hver gang han røg op i luften.


Træner Jonas Hansson udtaler således om triumfen:

"Det er en stor bedrift, men jeg kunne ikke have gjort alt dette hvis det ikke var for spillernes kæmpe fight og viljemod, som de har udvist ude på banen i hele turneringen. Jeg takker også bestyrelsen, for den gode opbakning med hensyn til køb og salg af spillere. De har gjort det lettere for mig, at skabe det hold jeg gerne vil, og det er jeg naturligvis rigtig glad for. Fansene har også været glimrende både hjemme og ude og de skabt den gode stemning, der skulle til at vi gik hele vejen."





Engelske Premier League:
I 2010-2011 sæsonen endte City på en flot tredje plads i ligaen med samme antal point som Tottenham på andenpladsen. Målsætningen for den nye sæsonen er, at vinde det Engelske mesterskab for tredje gang i klubbens historie.

Fa Cuppen:
I den traditions rige Fa Cup nåede man til 6 runde hvor City tabte stort med 4-1 til Arsenal. Næste års ambition lyder på at komme frem til Finalen og helst vinde den.

Liga Cuppen:

I Ligacuppen røg man ud til samme mandskab nemlig Arsenal efter den ordinære kamp og forlænget spilletid, vandt de på straffespark over City i kvartfinalen i Ligacuppen. Næste sæsonens ambition lyder på ligeledes på, at komme i finalen og vinde den hvis det er muligt.




Kaka til City


Kaka er blevet hentet til den engelske storby Manchester rettere sagt til Manchester City F.C. Det siges i medierne at Kaka har kostet City 395 mio kr, hvilket ikke er et unormalt beløb, som City betaler for en spiller. I 2010-2011 sæsonen hentede man målmanden Hugo Lloris i Lyon for hele 415 mio kr. Kaka er købt  som forstærkning til midtbanen og den offensive midtbane, som han spiller allerbedst. Kaka er kommet til fra Storklubben A.C Milan fra Italien, hvor han har spillet, siden han efterlod sin barndomsklub Sau Paulo i 2003.

City har kun købt Kaka i Sommerens transfervindue i denne sæson 2011-2012. City har dog også solgt en enkelt spiller til Juventus. Den stærke defensive midt er skiftet til den gamle dame i Italien for et beløb på 132 mio kr.












Startopstilling 2011-2012


Formation: 4-3-1-2



Målmand:
Hugo Lloris


Forsvar:
Liron Rozenberg - FV
Daniel Agger - FC
Mark Beevers - FC
Micah Richards - FH

Midtbane:
Lassana Diarra - MC
Andres Guardado - OM V
David Silva - OM H/OM V/OMC
Kaka - MC/OMC
Liam Wells - MV/OM V/MH/OM H

Angribere:
Robinho - AC/OM V
Demba Ba - Bo/MV
Bojan - AC


Reserver:
Joe Hart - MM
Davide Santon - FH/OM H
Simon Vuckevic - MC/OMC
Domenico Criscito - F VC
Georginio Wijnaldum - OM HVC
Robinho/Bojan - AC
Daniel Sturridge - Bo
Klass-Jan Huntelaar - Bo
Lassana Diarra/Silva - MC/OM V
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #80: 20 Feb 2009, 15:33 »

Tag lige et kik på forsiden hvor der opdateret på Nyheds indexet.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #81: 20 Feb 2009, 16:16 »

Kanon flot at du har vundet CL med den trup!! Kanon køb af Kaka! Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #82: 20 Feb 2009, 16:40 »

Jeg har lige læst din blog igennem og jeg vil sige at det er flot som du har udviklet dig gennem hele bloggen. Man kan se at du hele tiden prøver at udvikle dig selv og den for at holde læserne. Et felt jeg ikke er så god til personligt. Du har gjort dig nogle gode indkøb og holdet er sgu blevet godt og jeg håber du vil blive ved med at spille og blogge. Det er nemlig rigtig sjovt at følge et holde gennem længere tid.

Jeg vil dig sige at der er en enkelt ting der irritere mig. Jeg bliver træt af at læse dine indlæg hvor du "piver" over at folk ikke skriver kommentarer. Jeg har også selv en blog kørende og folk skriver ikke særlig mange kommentarer, men det er ikke det der tælle. Det der tæller er din egen lyst til at skrive om netop det save du er igang med. En blog køre fast hvis du kun skriver for at få respons, du skal skrive for din egen skyld. Men okay, det er min mening og håber ikke at det tager noget lyst fra dig. Jeg vil helt klart følge din fremover, for din blog er super, så klø på og fortsæt din flotte udvikling.

PS: du har faktisk haft rigtig mange læsere inde forbi, så tænk ikke så meget på responsen, men på den ros du får i form af de mange læsere.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #83: 20 Feb 2009, 17:00 »

Kanon flot at du har vundet CL med den trup!! Kanon køb af Kaka! Wink

Mange tak,jeg er også selv rigtig stolt over bedriften. Kaka har faktisk ikke gjort det ret godt, men han skal nok bare spilles ind på holdet.




Jeg har lige læst din blog igennem og jeg vil sige at det er flot som du har udviklet dig gennem hele bloggen. Man kan se at du hele tiden prøver at udvikle dig selv og den for at holde læserne. Et felt jeg ikke er så god til personligt. Du har gjort dig nogle gode indkøb og holdet er sgu blevet godt og jeg håber du vil blive ved med at spille og blogge. Det er nemlig rigtig sjovt at følge et holde gennem længere tid.

Jeg vil dig sige at der er en enkelt ting der irritere mig. Jeg bliver træt af at læse dine indlæg hvor du "piver" over at folk ikke skriver kommentarer. Jeg har også selv en blog kørende og folk skriver ikke særlig mange kommentarer, men det er ikke det der tælle. Det der tæller er din egen lyst til at skrive om netop det save du er igang med. En blog køre fast hvis du kun skriver for at få respons, du skal skrive for din egen skyld. Men okay, det er min mening og håber ikke at det tager noget lyst fra dig. Jeg vil helt klart følge din fremover, for din blog er super, så klø på og fortsæt din flotte udvikling.

PS: du har faktisk haft rigtig mange læsere inde forbi, så tænk ikke så meget på responsen, men på den ros du får i form af de mange læsere.


Tusind tak for de gode ord om bloggen. Jeg kan godt lade værre med at skrive det der med at få respons, men jeg føler bare at ingen gider læse bloggen, hvis der ingen kommentare kommer. Jeg kan godt se at der er rimelig mange læsere, men vil godt have respons også. Jeg tror jeg vil lytte til dit råd og "stoppe" med at pive, hehe
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #84: 20 Feb 2009, 17:41 »

Tusind tak for de gode ord om bloggen. Jeg kan godt lade værre med at skrive det der med at få respons, men jeg føler bare at ingen gider læse bloggen, hvis der ingen kommentare kommer. Jeg kan godt se at der er rimelig mange læsere, men vil godt have respons også. Jeg tror jeg vil lytte til dit råd og "stoppe" med at pive, hehe

Jeg kan selv huske det fra den gang jeg lavede min første blog der handlede om SønderjyskÉ. Ingen skrev noget og jeg mistede lysten, men så sagde en "rutineret " blogger de ord til mig som jeg skrev til dig, og han fik sgu ret. Man føler nemlig at ingen gider læse med, når der ingen kommentarer. Men de kommentarer man får skal også helt have substans, ikke for meget af det der "flot" osv. Responsen skal nok komme, men det er ikke altid med jævne mellemrum. Man skal bare være glad for det der komme ind og håbe det kan hjælpe en til at blive bedre.

Som sagt tidligere, så gør du det rigtig godt og du gør det rigtig spændende. Ksriften er god og den er godt suppleret med få billeder, men jeg glæder mig også til at se dig blogge om et mindre hold en daq, det er der min interesse ligger Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #85: 20 Feb 2009, 17:57 »

det skal jeg prøve på:D
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #86: 25 Feb 2009, 21:05 »



City Vinder den Premier League for tredje gang i klubbens historie


Man City vandt her til aften det engelske mesterskab og det er ikke gået ubemærket hen i Manchester. Klubbens spillere blev hyldet efter deres udebane sejr på 2-0 Sheffield United og derefter kørt til Manchester i en ny guld bus med alle klubbens trofæer indgraveret. Det er klubbens tredje mesterskab i rækken og det første manager Jonas Hansson har ført hjem til Manchester. Der var tæt kamp i toppen af Premier League i de sidste kampe, men City trak det sidste strøg og vandt ligaen med 3 point ned til Arsenal. Udover Premier League trofæet har man hævet Ligacup trofæet, og City var ligesom sidste år også i Champions League Finalen. Ligacup trofæet gør at City sikrer sig the Dubble. I selve finalen vandt City over ærkerivalerne fra samme by Manchester United. Efter en utrolig underholdende kamp skulle kampen ud i straffespark, og der skulle man langt ud før at Hugo Lloris reddede fornemt, og vandt Ligacuppen for Manchester City.

Lyon Vs. City


Ligesom i 2011 skulle City i år møde det bedste Franske hold Lyon i Europa og Verdens fornemmeste klubturnering Champions League. Kampen var ikke ligefrem Kuvøse guf og derfor var det heller ikke overraskende en kamp der blev afgjort på et kontra angreb. Det store Brasillianske talent Kierrison afgjorde kampen i slutminuterne og dermed fik Lyon den revance de ville fra sidste års finale. Selvom det er en stor bedrift at være i finalen to år i træk, ville spillerne naturligvis være enormt skuffede efter nederlaget.

 






City henter spillere ind for over 2 Milliarder

City har hentet tre stjerner i de sidste to transfervinduer. Fernando Torres måtte man ligge hele 750 millioner på bordet for at få til klubben. Den spanske stjerneangriber har dog skuffet enormt, hvor han kun har scoret 1 mål i 14 kampe. Udover Torres har klubben investeret i Sergio Aguero fra Torres tidligere klub Atletico Madrid. 485 mio kr skulle man betale for stjerneangriberen, som har imponeret med ligeså mange mål, som han har spillet kampe.
Den sidste stjerne kommer til fra Citys største rivaler nemlig Manchester United. Verdens bedste fodboldspiller Cristano Ronaldo har sat sin underskrift og bliver den dyreste spiller i verden og i City. 780 mio skulle der betales for den teknisk dygtige offensive midtbanespiller. City har ikke kun forstærket offensiven.
City har gjort et sandt røverkøb ved, at skrive under med Breno fra Brasilien efter, at hans kontrakt var ved, at udløbe med Bayern Munchen. Klubben har solgt Robinho som har gjort det rigtig godt i klubben og det gjorde David Silva også, men han er også skiftet på grund af for stor konkurrence om pladserne.
Udover det er Albin Ekdal skiftet til Blackburn og Daniel Sturridge til Everton. Sidst men ikke mindst er angriberen fra Nigeria Kelvin Etuhu, blevet solgt til Sunderland.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #87: 25 Feb 2009, 21:07 »

Meget meget fin blog, men jeg har nogle spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på i mit hovede Smiley

Hvad er det, der gør et city-save så spændende, når du kan gøre LIGE hvad du har lyst til med alle de penge?
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #88: 25 Feb 2009, 21:11 »

Det ved jeg ikke er også ved at blive træt af det, og har tænkt mig at blogge om et mindre hold.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Oil Club Takes Over
« Svar #89: 25 Feb 2009, 21:28 »

Tillykke med mesterskabet og nogle heftige forstærkninger du har fået.
Det sjove ved et City  save er vel at man skal vinde de forskellige turningerer, alt andet vil være en skuffelse, så det er vel det konstante pres der er , hvilket der jo ikke er med minde hold.
Vh. Blackstone
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010