home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bør Hawk1nZ starte en ny blog`?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bør Hawk1nZ starte en ny blog?
Ja
Nej, kom venligst med begrundelse!
Måske
Tjah
Ved ikke
Hawk1nZ er Gud!
Andet
Han er en smule skræmmende! Håber bare han holder sig langt væk fra mig og mine børn!

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bør Hawk1nZ starte en ny blog`?  (Læst 5138 gange)
ZhotLog
Gæst

Bør Hawk1nZ starte en ny blog`?
« : 13 Maj 2006, 22:49 »

Ja Hawk1nZ, har du helt mistet lysten til at spille fm? Fordi jeg tror vi er en del der savner en blog fra din side af...
Hvis du ikke har lyst kan du jo bare lade være, "no Hard feelings!  Grin Men jeg synes at du skulle tage og starte en ny blog, NUUU  Opstemt Og med hvilket hold? Ja det er helt op til dig selv, for mine erfaringer siger mig at man har MEGET større lyst til spillet, hvis man selv har valgt holdet, for man har altid nogle underlige forestillinger om hvordan man vil styre det hele, hvilke spillere man vil købe og alt hvad der ellers hører med til manager livet... Så INGEN, og absolut INGEN skal foreslå et hold de gerne vil høre om i denne tråd..  Wink Medmindre du selv beder om det selvfølgelig  Smiley
Jeg ved godt jeg måske lægger et vist pres på dig nu, og det er jeg godt nok også ked af  Forlegen
Men hey, sådan er managerlivet, og denne brutale sport. ikke?  Wink
Tag det op til overvejelse i din begavede hjerne og meld så tilbage når du er afklaret med situationen  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Maj 2006, 23:04 af Hawk1nZ » Logged

KF
Landsholdsspiller

Sv: Bør Hawk1nZ starte en ny blog`?
« Svar #1: 13 Maj 2006, 22:57 »

Jeg mener helt klart, at Hawk1nZ bør starte en ny blog. Vi er hundredevis af manager-hungrende fans, som kun venter på at en ny blog ser dagens lys.

Hawk1nZ - vi har slet ikke nok i vores eget spil!!!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

MisterFCK
Gæst

« Svar #2: 13 Maj 2006, 23:00 »

Helt sikkert Smiley Nu blog fra Hawk1nZ Djævel

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3: 13 Maj 2006, 23:04 »

JA! Lad os da endelig få en blogaf Hawk1nZ himself. Jeg er en af dem, der får en sådan underlig kilde fornemmelse i maven, når jeg læser noget, der er godt skrevet. Gæt selv hvor mange gange det kildte i maven, da jeg læste hans tidligere blog.

Det er altdi sjovt, at høre om andres spil. Og når man fortæller det så sublimt, og enestående som Hawk1nZ, så bliver det jo kun bedre. Så lad os da endelig få en blog fra hans side af. Hawk1nZ, kan du så komme i gang.

ZhotLog
Gæst

« Svar #4: 13 Maj 2006, 23:08 »

Hvad er det dog du har rettet i mit indlæg Hawk1nZ? Er det fordi du har lavet en afstemning? for det er i hvert fald ikke mit værk sådan noget djævelsk noget  Grin

EDIT: HVEM FANDEN HAR STEMT NEJ?` ticked off
« Seneste Redigering: 13 Maj 2006, 23:11 af ZhotLog » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 13 Maj 2006, 23:13 »

Ja, jeg har oprettet afstemningen, det er det eneste jeg har lavet i dit indlæg Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst

« Svar #6: 13 Maj 2006, 23:15 »

Men du har ikke stemt nej?  Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 13 Maj 2006, 23:16 »

Nej, jeg stemte selvfølgelig at jeg er Gud  Cool funny  Hævet Øjenbryn

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ZhotLog
Gæst

« Svar #8: 13 Maj 2006, 23:18 »

funny

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #9: 13 Maj 2006, 23:33 »

Den sidste afstemningsmulighed er lidt wierd  funny

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 13 Maj 2006, 23:35 »

Så vil jeg godt ændre min stemme til den sidste mulighed!

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #11: 13 Maj 2006, 23:37 »

I'll say  Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #12: 13 Maj 2006, 23:42 »

Men Hawk1nZ, tilbage til topic.. Vil du starte en ny blog`? Hvis ja, hvilket hold skal det så være om?  Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 13 Maj 2006, 23:45 »

Jamen jeg troede at jeg ville få overvejelsestid og vende tilbage når jeg var afklaret... Det var ellers sjovt at læse folks opfordringer Grin

Anyways... Selvfølgelig vil jeg da starte en ny blog på et tidspunkt.. Napoli bloggen er gået lidt af fløjten, jeg har ikke rigtig lyst til at spille på den, hvilket nok mest skyldes at jeg ikke selv valgte holdet, som du siger Smiley Men jo, det er da selvfølgelig min plan at lave en ny blog engang i fremtiden. Hvilket hold det bliver, kan jeg dog ikke afsløre endnu Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #14: 13 Maj 2006, 23:52 »

Fremragende  Opstemt Og ja, du skal nok få tænketid!  Peace i hvert fald et par minutter  funny

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010