home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 994 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Rate min FM09 Taktik
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Rate min FM09 Taktik  (Læst 3554 gange)
tyfon
Ynglingespiller

Rate min FM09 Taktik
« : 30 Dec 2008, 18:59 »

Hej alle sammen.

Denne tråd kan bruges til at uploade og vise ens favorik taktikker til os andre brugere. I må meget gerne give en lille beskrivelse af jeres erfaring med taktikken ( resultater, hvilke hold i har brugt osv. ) Vi andre kan så rate taktiken på en karakter skala fra 1-10

Min taktik er en offensiv 4-5-1 hvor specielt ens fjølspillere scoret et hav af mål.
Jeg har vundet Premier League 3 år i træk og Champions League 2 år.

Screenshot af mit hold : http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/ABg59734.jpg

Screenshot af holdinstruktionerne : http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/zzI59784.jpg

Download af taktikken : http://peecee.dk/upload/view/147091

Jeg håber der er mange der er med på ideen. Kunne være spændende at se hvilke taktikker vi hver i sær bruger.

Rate løs drenge  Thumbs Up

Krelle-Gutten
Gæst

Sv: Rate min FM09 Taktik
« Svar #1: 30 Dec 2008, 19:19 »

Hmm.. Det ser da meget godt ud.

Her er min startopstilling:

Vandt alle 4 mulige trofæer i min første sæson, i denne sæson ligger jeg nr. 1 i PL og er stadig med i alle de andre tuneringer. Opstemt

Donald Duck
Ynglingespiller

« Svar #2: 30 Dec 2008, 19:21 »

skrevet til tyfon

jeg vil sige 7-8 stykker fordi du kører med meget korte afleveringer, og du kører et meget hurtigt tempo, derfor er det svært for mindre gode hold at spille den spillestil, afleveringer og tempo skulle gerne passe sammen. Så jeg vil mene det kun er rigtig gode hold der har spillerne til at kunne spille på den måde Smiley

ergo: det er kun store hold der kan spille den metode
7-8 stykker

BTW: Synes det er en rigtig god tråd, som vil få mange flere til at uploade taktikker. Også kan vi alle få noget mere inspitation fra andre, og hvordan de har gjort det under holdinstillinger, når det ikke lige kører  Peace
« Seneste Redigering: 30 Dec 2008, 19:37 af Donald Duck » Logged

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #3: 30 Dec 2008, 19:23 »

Arsenal Holdet

Aner ikke hvad år du er i, men i og med du har vundet PL 3 gange må der jo være gået 3 år :-) Altså er de spiller du har nogle af de bedste i spillet , så skulle man da også være et skarn hvis man ikke kunne vinde noget :-) No offense .

Taktikken ser stærk ud til dit hold, Forstår bare ikke hvorfor Gattuso er offensiv ? Han er da klart defensiv . Men du har jo 3 dejlig offensive spillere på bænken som kunne tage den plads, og så er taktikken dejlig tilpasset såvidt jeg kan se med det hurtige øje :-) Men tror det kræver at holdet er sindsyg kreative og meget offensiv , derfor er den nok forbeholdt for top 4-5 stykker i de stærke ligaer . Netop derfor får du en høj karakter af mig :-)

Har du prøvet taktikken andre steder end Arsenal ? :-)

Du får 9/10 mester - ser godt ud til dit hold, tror dog man vil få problemer med at få den til at virke andre steder ?

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #4: 30 Dec 2008, 19:49 »

Manchester City

Jeg tror endelig jeg har fundet den perfekte taktik til mit hold, dog vil jeg stadig gerne høre til jeres råd, derfor smider jeg den op her :-)

Som I kan se er min højre back i dette eksempel offensiv, det er han fordi han også kan spille længere fremme på banen og jeg mener han har nogle kvaliter som gør ham til en god offensiv back.
Begge backs er med fremme, den ene bare mere end den anden.

Min midtbane består af to gammeldags midtbaner som ryder fint op og som går ind i hårde taklinger
den ene mere offensiv end den anden. Hamsik har et godt spark og han er derfor sat til ofte at skyde
Når Johnson kommer ind ligeledes.

Robinho har fået en fri rolle på den offensive midtbane, og det fungere perfekt, han kommer ned og modtager bolden
og spiller den flot ud til kantspillerne, som er sat til at udfordre meget og ligge deres indlæg efter targetmanden Huntelaar, som er stærk både med hovedet og føderne.

Altså er alle holdinstruktionerne sat specielt til spilleren - men her er den alligevel :-)
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/WVC61844.jpg - holdinstruktioner

Desuden bruger jeg den gamle hjørnesparkstaktik, som stadig fungerer perfekt :-)

NisseQl

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 17 Jan 2009, 00:02 »

synes det er for dumt kun og spille med 1 angriber når du har huntelaar, robinho og ba?
det gir jo ikke mening... x)

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Kimmimuz
Ynglingespiller

« Svar #6: 17 Jan 2009, 00:27 »

Manchester City

Jeg tror endelig jeg har fundet den perfekte taktik til mit hold, dog vil jeg stadig gerne høre til jeres råd, derfor smider jeg den op her :-)

Som I kan se er min højre back i dette eksempel offensiv, det er han fordi han også kan spille længere fremme på banen og jeg mener han har nogle kvaliter som gør ham til en god offensiv back.
Begge backs er med fremme, den ene bare mere end den anden.

Min midtbane består af to gammeldags midtbaner som ryder fint op og som går ind i hårde taklinger
den ene mere offensiv end den anden. Hamsik har et godt spark og han er derfor sat til ofte at skyde
Når Johnson kommer ind ligeledes.

Robinho har fået en fri rolle på den offensive midtbane, og det fungere perfekt, han kommer ned og modtager bolden
og spiller den flot ud til kantspillerne, som er sat til at udfordre meget og ligge deres indlæg efter targetmanden Huntelaar, som er stærk både med hovedet og føderne.

Altså er alle holdinstruktionerne sat specielt til spilleren - men her er den alligevel :-)
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/WVC61844.jpg - holdinstruktioner

Desuden bruger jeg den gamle hjørnesparkstaktik, som stadig fungerer perfekt :-)

NisseQl

Spiller selv med city, og synes det er svært at få gang i Robinhos mål i starten, så hvis han ikke kan score mål kan han jo bare ligge og være spilfordeler Peace
Synes det ser godt ud, og gode spillere (;

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010