home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Problem med aktiveringskode ved reinstallering
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problem med aktiveringskode ved reinstallering  (Læst 2722 gange)
rolando
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Problem med aktiveringskode ved reinstallering
« : 27 Dec 2008, 23:58 »

Har brug for hjælp. Havde først installeret FM09 via Steam. Jeg downloaded derefter update patchen, men kunne ikke køre den, da spillet jo er installeret i Steam. Uden at tænke mig om slettet jeg derfor hele lortet, både Steam og FM09 i "tilføj/fjern programmer". Da jeg så skulle installere via online siger den at koden ikke kan bruges. Hvilket jo er logisk nok da jeg har brugt den en gang. Men der må da være en løsning på dette. Har kigget alle tråde igennem her på siden og på Sigames.com, men kan ikke finde nogle løsninger. Er jeg den eneste der er så dum og har gjort det...... Men hvad hvis ens computer crasher eller skal reinstalleres og man derfor skal installere det igen?Huh

Hjæææææææææææælp
Logged

Fred123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problem med aktiveringskode ved reinstallering
« Svar #1: 26 Jul 2010, 02:28 »

Hey.. Jeg har opdaget at jeg havde FM09 på steam(ca 1 uge siden) Havde ingen anelse om at jeg havde købt det.. Så jeg installere det..(Har installeret det på 2 com nu)Den sagde en kode nede i hjørnet feks: "Spillet beder om en kode så indtast (koden)". Noget i den stil.. Og jeg har ikke haft brug for den kode.. Den har ikke bedt om koden(endnu)
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Problem med aktiveringskode ved reinstallering
« Svar #2: 02 Sep 2010, 00:16 »

Jeg har præcis samme problem (næsten)

Jeg har måttet reinstallere mit computer, og skal nu skrive koden igen. Men hver gang jeg skal aktivere den, så siger programmet at den ikke kan få internetforbindelse, hvilket er mærkeligt eftersom jeg sidder på nettet nu f.eks?

Jeg har bakset med det i 2 timer. Den vil godt godkende min kode, men den flipper ud bagefter. Jeg er rasende og frustreret lige nu....

Edit: Har lige opdaget at tråden er gammel, men slipper jeg da for at oprette en ny...
« Seneste Redigering: 02 Sep 2010, 00:18 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010