home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 46163 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '27' The Latics
« Svar #120: 20 Jan 2009, 19:52 »

Dine indkøb er utrolig gode! Miller er en af mine personlige favortitter i FM, ham bomber hver gang, allerede i 08 hvor man kunne lej ham fra City var han genial! Og det skriftlige sætter bare lige prikket over i'et!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '28' The Latics
« Svar #121: 20 Jan 2009, 19:54 »

- P R O B L E M E R   M O D   R O C H D A L E! -


WIGANLATHICS COM


Da Rochdale kom op af bowlen, som modstander af Wigan, var der på forhånd dømt afklapsning, og sikker på videre deltagelse, i verdens mest traditionsrige pokalturnering. Vi skulle endda spille hjemme på JJB Stadium, og derfor var scenariet for succes sat. Det skulle dog vise sig, ikke at blive den helt store afklapsning, som der var tale om

    WIGAN 0:0 ROCHDALE
JJB Stadium lagde græs til F.A Cup kampen i 3 runde, og Rochdale viste at de ville spille for chancen. Allerede efter fire minutter var gæsterne ved at levere en chokstart, da Kevin Finlayson skruede bolden ind i feltet. Den passerede samtlige forsvarspillere, og gav Chris Dagnall en stor mulighed. Han ramte den dog noget skævt, og bolden gik i hænderne på Chris Kirkland. Efter et kvarter var det vores tur til at teste målmanden. På kanten slog nyindkøbet Bofo Bautista igennem, og han hårde flade indlæg blev prikket mod mål af Amr Zaki. Den gik dog ikke hele, og det var kun grundet en flot refleksredning af James Spencer.

Anden halvleg skulle vise sig ligeledes at blive uden mål. Wigan pressede for alvor på, og burde i flere omgange have lukket kampen helt. Chancerne blev dog ikke udnyttet, og derfor lykkedes det mirakuløst, at sikre en returkamp i Rochdale. Især Bobby Convey burde have scoret det afgørende mål, da han sparkede en friløber på overliggeren. Derefter blev det ikke til mere, og vinderen skulle findes i endnu et opgør.

   ROCHDALE 0:2 WIGAN
Spotland lagde græs til den afgørende kamp, og tilskuerne lagde en fantastisk stemning for dagen. Det kunne dog ikke stoppe et oplagt Wigan-mandskab, som allerede efter ni minutter bragte sig i front. Michael Brown fandt kampens spiller Olivier Kapo, som vippede bolden i hovedet på Zaki. Den egyptiske skarpretter sendte bolden sikkert i mål. Efter en halv time gjorde Olivier Kapo det onde ved hjemmeholdet, da han bragede et langskud i kassen. Derfor var stillingen 2-0 til Wigan ved pausen, og det lignede endelig videre deltagelse for bundholdet.

Anden halvleg blev en helt anden forestilling, og der kom ikke mange chancer i en hektisk halvleg, med mange dueller og lange bolde. Der var dog en enkelt spiller der endte med at tage hele opmærksomheden. Mark Bower placerede nemlig bunden af sine fodboldstøvler på låret af Michael Brown, og dommeren kvitterede med det røde kort. Kampen endte 0-2, og dermed var Wigan videre. Modstanderen i fjerde runde hedder West Ham, og kampen skal spilles på udebane.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '28' The Latics
« Svar #122: 20 Jan 2009, 20:04 »

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige det er en god update som altid, hvor det skriftlige er super og grafikken er dejlig simpel.

Det hele er bare super Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '28' The Latics
« Svar #123: 20 Jan 2009, 20:18 »

Det må godt nok være utilfredsstillende ikke at kunne slå Rochdale på hjemmebane, men så heldigt at du kan slå dem på udebane, selvom den sejr dog heller ikke var for imponerende. Det er derimod det skriftlige Wink KUTGW!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

AFC
Gæst
 
Sv: '28' The Latics
« Svar #124: 20 Jan 2009, 20:23 »

Igen en rigtig god update. Jeg syntes bare du skriver rigtig godt Newton. Det må være lidt frustrerende at stå 0-0 hjemme mod Rochdale. Ellers er det fint. Godt du ikke røg ud.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '27' The Latics
« Svar #125: 20 Jan 2009, 20:45 »

Dine indkøb er utrolig gode! Miller er en af mine personlige favortitter i FM, ham bomber hver gang, allerede i 08 hvor man kunne lej ham fra City var han genial! Og det skriftlige sætter bare lige prikket over i'et!
Det må godt nok være utilfredsstillende ikke at kunne slå Rochdale på hjemmebane, men så heldigt at du kan slå dem på udebane, selvom den sejr dog heller ikke var for imponerende. Det er derimod det skriftlige Wink KUTGW!


Mange tak for de to lækre kommentarer. Ja, Miller er en rigtig god spiller, som bomber kasser på stribe. Nej, det var ikke særlig godt med Rochdale, men det vigtigste var et sejren kom i hus til sidst.

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige det er en god update som altid, hvor det skriftlige er super og grafikken er dejlig simpel.

Det hele er bare super Smiley

Mange tak, Crazy-Poul.

Igen en rigtig god update. Jeg syntes bare du skriver rigtig godt Newton. Det må være lidt frustrerende at stå 0-0 hjemme mod Rochdale. Ellers er det fint. Godt du ikke røg ud.

Mange tak AFC. Er glad for at du kan lide det skriftlige. Det var frustrerende ja, men som sagt var det bare vigtigt at komme videre.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '29' The Latics
« Svar #126: 20 Jan 2009, 21:08 »

- E T   P O I N T   I   S V Æ R E   K A M P E! -


WIGANLATHICS COM


Det blev ikke til mange point i denne omgang, da månedens sidste fire kampe skulle spilles. Det var bestemt heller ikke nemme kampe, og modstanderne var blandt andet Manchester United og Tottenham. Imod begge af disse hold leverede vi en hæderlig indsats, til trods for at det ikke lykkedes at sikre point. I månedens to resterende kampe var modstanderne Fulham og Blackburn.

   FULHAM 2:0 WIGAN
Det vigtige bundopgør var på forhånd set som månedens bedste mulighed for at sikre point. Fulham ligger ligeledes og roder i bunden, og derfor var dagens kamp utrolig vigtig. Det blev dog ikke til point i denne omgang, og vi spillede en utrolig dårlig kamp. Allerede efter en god halv time sparkede Jimmy Bullard et langskud i mål, og Erik Nevland gjorde det til 2-0 med tyve minutter igen. Dermed har Fulham sikret sig tre vitale point, og Wigan må efterhånden erkende at det bliver kampen mod nedrykning i år.

   BLACKBURN 0:0 WIGAN
Der skulle forsvares mod det offensivt stærke hold, Blackburn, som på forhånd troede at kampen mod Wigan skulle blive en walk-over. Det blev det også på det spilmæssige plan. Allerede fra starten af kampen viste Blackburn sin offensive styrke, og især Santa Cruz og Morten Gamst Pedersen kom i første halvleg med hæderlige forsøg. Også i anden halvleg var Blackburn farligst, men selvom flere forsøg nåede tæt på målet, lykkedes det ikke for hjemmeholdet at scorer, og vi sikrede os et flot point.

   WIGAN 0:1 MANCHESTER UNITED
De forsvarende mestre fra Manchester har igen sat sig selv i førersædet, og har lagt sig i spidsen af årets Premier League. De sikrede sig med besvær yderligere point i bestræbelsen på klubbens tredje mesterskab i træk, og Wigan måtte igen se alle point gå tabt. Skurken hjemme på JJB Stadium blev desværre anfører Michael Brown, som uheldigvis sendte et selvmål i nettet efter ti minutter. To minutter før tid var Wigan tæt på at udligne, men det flotte hovedstød fra Ishmael Miller ramte underkanten af overliggeren.

   TOTTENHAM 3:2 WIGAN
Månedens sidste kamp blev en dramatisk en af slagsen, som desværre endte ud i endnu et ærgerligt nederlag. Efter sytten minutter scorede Darren Bent til 1-0, men Wigan vendte resultatet på hovedet, og på mål af Bofo Bautista og Wilson Palacios kort før pausen, kunne vi gå til halvleg med en flot føring. Med en halv time igen fik Bent dog igen scoret, og tre minutter inde i overtiden hamrede Luka Modric det afgørende skud i kassen for 25 meters afstand.
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '29' The Latics
« Svar #127: 20 Jan 2009, 21:11 »

Når man er et lille hold som Wigan, kan man godt komme til, at give op når man taber så mange point, men det håber jeg ikke du gør Newton for din blog er eminent!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Glynge
Gæst
 
Sv: '29' The Latics
« Svar #128: 20 Jan 2009, 21:12 »

Flot igen. Træls med nederlagene, men tror du kan komme op på hesten igen. Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '29' The Latics
« Svar #129: 20 Jan 2009, 21:44 »

Hold da op det er godt det her Shockeret! Dine update holder virkelig høj klasse. Resultaterne skal nok blive bedre, men jo flere nederlag du får, jo bedre føles sejrene jo heldigvis crazy
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '29' The Latics
« Svar #130: 20 Jan 2009, 21:58 »

Når man er et lille hold som Wigan, kan man godt komme til, at give op når man taber så mange point, men det håber jeg ikke du gør Newton for din blog er eminent!

Mange tak for kommentaren. Sådan har nogle det måske, men jeg føler blot at spillet bliver mere udfordrende. Jeg kan roligt sige at jeg ikke er gået død endnu. Tværtimod.

Flot igen. Træls med nederlagene, men tror du kan komme op på hesten igen. Wink

Tak igen. Meget træls, ja, men er af samme holdning som dig.

Hold da op det er godt det her Shockeret! Dine update holder virkelig høj klasse. Resultaterne skal nok blive bedre, men jo flere nederlag du får, jo bedre føles sejrene jo heldigvis crazy

Tak igen, Kasper.
Er glad for din store ros, det gør kun arbejdet bedre!  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '30' The Latics
« Svar #131: 21 Jan 2009, 19:46 »

- B E N I T E Z    B L E V   H E L T E N! -


WIGANLATHICS COM



F.A Cuppen er altid en god ting at kæmpe for når holdet er i Wigans kaliber. Modstanderen var West Ham, og kampen skulle spilles på udebane. På vejen hertil var Rochdale blevet slået for vores vedkommende, og dagens modstander besejrede Aldershot med 4-0. De to hold roder begge i bunden af ligaen, og især Wigan må snart tage sig sammen hvis de skal overleve endnu en sæson i Premier League.

Optakten bød på flere nyheder fra speakerne rundt omkring på Upton Park. En af de største overraskelser kom fra hjemmeholdets træner Gianfrano Zola, som valgte at spare både Matthew Upson og Craig Bellamy til weekendens kommende kamp mod Bolton, på Reebok Stadium. På trods af manglen på spillerne var West Ham favoritter til kampen.

Kampens dommer var Mike Riley. Han er anset som en af Englands mest respekterede dommere, og har dømt mange store kampe, både på landsplan, såvel som internationalt. Den højt respekterede dommer piftede for første gang i fløjten klokken 14:00, og det var med hjemmeholdet West Ham United på bolden.


West Ham United:
lastuvka
spector
ilunga
davenport
gabbidon
parker
noble
bowyer
behrami
etherington
suazo
Wigan Athletic
kirkland
taylor
kilbane
scharner
magallón
ivanschitz
valencia
brown
sapara
palacios
benítez

Da Mike Riley fløjtede opgøret i gang var det med Wigan i taktstolen. Efter to minutter slog Ryan Taylor en lang bold i bybden, og det lykkedes for Antonio Valencia at opsnappe bolden. Han slog et flot indlæg, og hovedstødet fra en fremstormende Wilson Palacios ramte overliggeren. Derefter prøvede hjemmeholdet med et par halvhjertede angreb, og efter tyve minutter kom kampens eneste scoring. En flot kombination mellem Marek Sapara og Christian Benitez, endte i fødderne på sidstnævnte, som elegant trillede bolden uden om keeperens ene ben. Resten af halvlegen blev en ørkenvandring, og 0-1 var stillingen ved pausen.

I anden halvleg begyndte hjemmeholdet at fatte situationen, og lagde et stort pres på de chanceløse gæster. Gang på gang måtte bolden sparkes ud af boksen, og flere gange var den ved at ende i nettet. Især Humberto Suazo fik store muligheder, men heller ikke han kunne prikke bolden ind bag Chris Kirkland. Hele Wigans defensiv stod for en pragtpræstation, og det lykkedes heller ikke til sidst at sende bolden i mål kampens sidste minutter. Derfor kunne vi efter en hård fight erklære os videre, og det i sig selv var en stor sejr.

West Ham 0-1  Wigan
0-1 Benítez '20
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '30' The Latics
« Svar #132: 21 Jan 2009, 19:56 »

Fantastisk at se Wigan også kan vinde.. hehe.. Det er flot blog du har fået stablet på benene og det er da utroligt at jeg ikke har kommenteret den endnu..

Flot skrevet, god opsætning og lækker grafik.. jeg savner et par datoer hist og her så vi vidste hvor langt vi var i sæsonen og et par SS ville da heller ikke ødelægge det.. hehe Thumbs Up

KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '30' The Latics
« Svar #133: 21 Jan 2009, 20:29 »

Fantastisk at se Wigan også kan vinde.. hehe.. Det er flot blog du har fået stablet på benene og det er da utroligt at jeg ikke har kommenteret den endnu..

Flot skrevet, god opsætning og lækker grafik.. jeg savner et par datoer hist og her så vi vidste hvor langt vi var i sæsonen og et par SS ville da heller ikke ødelægge det.. hehe Thumbs Up

KUTGW Thumbs Up

Ja, det kan ske. Mange tak for rosen Jimmy.

Tak, tak og tak.
Det kommer snart kan jeg love dig! Om få updates har du styr på situationen i ligaen.
Mange tak igen  Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '30' The Latics
« Svar #134: 21 Jan 2009, 20:54 »

Ja, det kan ske. Mange tak for rosen Jimmy.

Tak, tak og tak.
Det kommer snart kan jeg love dig! Om få updates har du styr på situationen i ligaen.
Mange tak igen  Smiley

Så lidt Newton - det er jo berettiget..

Så lidt Wink
Det er jeg glad - på forhånd tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010