home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  3 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa  (Læst 10468 gange)
Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #15: 01 Feb 2009, 00:41 »

Rat har klaret sig godt. Men nu er der også kun spillet 6 kampe. Nok bedre at vente til efter vinterpausen med at bedømme ham Smiley
Ja, det nok rigtig nok.

Den spiller jeg havde udset mig til venstrebackpladsen, han gider ikke forhandloe med ham. Men har nu alligevel tilbudt ham en god kontrakt, så må vi se hvad han siger Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #16: 01 Feb 2009, 00:45 »

Ja, det nok rigtig nok.

Den spiller jeg havde udset mig til venstrebackpladsen, han gider ikke forhandloe med ham. Men har nu alligevel tilbudt ham en god kontrakt, så må vi se hvad han siger Smiley

Okay, så må vi håbe han tager imod dit tilbud alligevel Smiley
Logged


Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #17: 01 Feb 2009, 00:49 »

Okay, så må vi håbe han tager imod dit tilbud alligevel Smiley
Det gjorde han så desværre ikke.
Så må jeg ud og lede andetsteds.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #18: 01 Feb 2009, 01:40 »

Så fik jeg kvalificeret mig videre fra 3. runde i EV med samlet 6-5 over Grasshoppers. Havde lidt problemer i første kamp, men med 3xAgbonlahor og 2xYoung, vandt jeg med 5-3. Lige til sidst i kampen blev Ashley Young skadet, og han må nu sidde udenfor i 2 måneder.
I anden kamp, stillede jeg lidt utraditionelt op med Knight på FV, pga. en skade til Shorey i venskabskampen mod Walsall som blev vundet 5-1. Jeg blev dermed også presset og kom ret hurtigt bagud med 2-0. Det var nok til at slå mig ud af turneringen, også hev jeg en forsvar ud, og satte Carew op ved siden af Harewood (spillede fordi Agbonlahor også blev skadet i VK'en, og han sidder udenfor i 1-2 måneder. Synd når han havde scoret 7 mål i 2 kampe) i angrebet. og det medførte et mål, sat ind af Routledge fra venstrekanten.

Jeg søger stadig efter en venstreback, og lige pt. ser det ud som om jeg lejer enten Aurelio eller Insua i Liverpool.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #19: 01 Feb 2009, 02:04 »

Så kom jeg også videre fra Uefa Cuppen efter et drama mod Wolfsburg!

Første kamp vinder jeg 1-0 i Tyskland hvor Olic scorede det afgørende mål, 10 minutter før tid.
I retur opgøret bringer Wolfsburg sig foran 1-0 efter få minutter efter et hjørne, hvorefter der er masser af chancer, men ingen scoringer. Curtis Davies der måtte spille da Martin Laursen og Cuellar var skadet, bliver efter 83 min presenteret for et rødt kort. Kampen går i overtid, men på bare 10 minutter har Olic scoret 2 gange, det ene på straffe. Olic var først blevet skiftet ind i det 73 minut af dagens kamp. Bedst som man troede sejren var hjemme udligner Wolfsburg til 2-2 med syv minutter igen, og mangler derfor kun en enkel scoring for at gå videre. Trods store tilbud til tyskerne, holder vi stand og kan fejre i samlet 3-2 sejr!
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #20: 01 Feb 2009, 14:45 »

Philli: Fornuftigt - det er nok også de bedste muligheder der er.
Shaft: Super, hvor langt er du i uefa cuppen? Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #21: 01 Feb 2009, 14:50 »

Er i gruppespillet hvor jeg havnet med Ajax, AC Milan, Aab og Dnipro..

Vandt 3-0 hjemme over Ajax i første kamp.
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #22: 01 Feb 2009, 15:05 »

Så er vi omkring lige langt, jeg har næsten lige vundet 1-0 i min første kamp. (Mod Olympiakos).
Jeg er sjovt nok også havnet i en gruppe med et dansk hold. Jeg er bare i gruppe med FCM Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #23: 03 Feb 2009, 13:44 »

Så er jeg i starten af marts. Efter succes i gruppespillet i Uefa Cuppen hvor det godt nok kun blev til 2-2 i Aalborg, og 0-0 i Milano mod AC, så vandt jeg hjemme over Dnipro og Ajax. Ajax formåede ikke at komme videre, da danske Aab snød dem, og fulgte Milan og mig videre.

I den første knockout kamp skulle jeg møde Marseille og vandt 2-1 på hjemmebane, og 3-2 på udebane så sikkert videre. I næste runde er nok endestationen da jeg møder Juventus der slog Fc Midtjylland ud sammenlagt 4-1, efter 1-1 i Danmark.

I Ligaen har jeg storer problemer, og ligger kun nr 14 efter 28 kampe. Men virker til jeg har fundet en god taktik, som jeg vil give lidt længere snor Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #24: 04 Feb 2009, 02:19 »

Så er jeg færdig med den første sæson. Og hvilken skuffende en. Endte på 15 pladsen og lukkede hele 76(!) mål ind, og så hjælper det ikke man scorer 60 den anden vej. Så klart forsvaret og den defensive midtbane der skal erstattes.

I Uefa Cuppen røg jeg som forventet ud til en storspillende Buffon. 1-0 i Italien vandt Juventus, og på Villa Park scorede de to mål i de sidste to minutter og afgjorde det på den måde.

Det blev desuden til en semi-finale plads i Liga Cuppen hvor Liverpool noget ufortjent vandt over to kampe. I FA Cuppen røg jeg allerede ud i tredje runde, med et 1-0 nederlag til Man City.

Razvan Rat gjorde det udemærket i sin første sæson i Premier League. 35 kampe blev det til i alt, og en gen. på 6, 96 på trods af det elendige forsvar.
Den største succes var Ivica Olic som blev hentet for 28 mio. På 49 kampe nettede han 21 gange og lagde op til 10 mål. Han fik desuden en gen. på 6.88 skuffende, men jeg er tilfreds i hans første sæson, og han er da også jagtet nu.

Jeg lavede også en handle i januar, hvor jeg i tæt kamp mod Tottenham sikrede mig Andrey Arshavin for 115 mio. Han fik i sine 18 kampe, scoret 3 gange og lagt op til 2 mål, og det på trods af en meget svær start. Derfor fik han også kun en gen. på 6,91.

Lægger man så min topscorer Gabriel Agbonhalor til, som scorede 28 mål i 53 kampe og en gen. på 7,00 så tegner fremtiden lyst, hvis jeg kan finde de rigtige spillere til forsvaret.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 02:55 af Shaft » Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #25: 04 Feb 2009, 21:22 »

Puha Shaft, det var ikke helt så godt. Bedre held i 2. sæson Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #26: 04 Feb 2009, 21:51 »

Hvordan stiller du op shaft?
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #27: 07 Feb 2009, 15:08 »

Har ikke fundet en ordentlig en, der har virket alek9000, blandt andet der problemet er.

Til den kommende sæson spiller jeg jo kun liga bold, og så FA og Liga cuppen. jeg er stadig med her i starten af november, hvor jeg snart skal møde Hull i liga cuppens 4 runde. Fa cuppen er ikke gået igang.
I ligaen ligger nr 12 efter 11 kampe. Målet er fra bestyrelsen en sikker midterplacering.

De handler der er lavet til 2 sæson er.

UD:
Marlon Harewood - 19 mio til Q.P.R
Nicky Shorey - 24 mio til Ipswich
Graig Gardner - Del af byttehandel til Tottenham
Stiliyan Petrov - 40 mio til Wigan
Curtis Davies - 80 mio til Tottenham
Luke Young - 30 mio til Middelsbrough.

IND:
Aaron Lennon - 45 mio + Gardner (Tottenham)
Damiano Ferronetti - 55 mio (Udinese)
Tim Krul - 25 mio (Newcastle)
Jorge Andrade - Leje (Juventus)
Amaury Bischoff - Leje (Arsenal)

Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #28: 10 Feb 2009, 22:43 »

Så er man færdig med 2 sæson. En sæson der har været succesfuld, og har givet mig en ny 2 årig kontrakt.

Man City endte med at vinde Premier League med 93 point. Villa fik jeg ind på en 9 plads, med 51 point. Klart acceptabelt.

Grunden til den store succes skal findes hos Premier Leagues bedste makkerpar, Ivica Olic og Gabriel Agbonlahor. Selvom de tilsammen har været ude i 3 måneder blev det til 44 kasser fra de to. Olic blev topscorer og stod for de 26 af dem, mens Agbonhalor endte på 8 pladsen med de sidste 18. Noget af en succes fra Olic som for 2 år siden kun kostede mig 28 mio.

Mine indkøb i denne sæson har gjort det sådan her.
Lennon - 22(15) kampe spillet, 4 mål, 8 oplæg, 7.06 gen.
Ferronetti - 44 kampe spillet, 1 mål, 2 oplæg, 6,93 gen.
Andrade - 17(4) kampe spillet, 6,71 gen.
Krul - 42 kampe spillet, 76 mål lukket ind, 7,01 gen.
Bischoff - 14(8) kampe spillet, 1 oplæg, 6,74 gen. (Er desuden blevet købt for 6 mio)
Anton Ferdinand (Købt 1.1) - 11 kampe spillet, 1 mål, 2 oplæg, 7,01 gen.
Paulo Ferreria (lejet 19.1) - 1(1) kampe spillet, 6,25 gen.
Leon Andreasen (Købt 31.1) - 5(1) kampe spillet, 1 oplæg, 6,42 gen.

Desuden blev Sidwell solgt for 34 mio til Bolton og Nigel Reo-Cooker for 80 mio til Chelsea i vinterpausen.

Jeg ser frem til tredje sæson (:
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #29: 11 Feb 2009, 12:23 »

Det var da en forbedring af sidste sæson. Så må vi håbe at det bliver endnu bedre. Og som man siger, er 3. gang jo lykkens gang Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010