home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1055 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Ungdomsspillere ødelægger spillet
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomsspillere ødelægger spillet  (Læst 3633 gange)
gammelsmølf
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Ungdomsspillere ødelægger spillet
« : 25 Dec 2008, 23:20 »

 Jeg er nu i 2013. Der er lige kommet nye ungdomsspillere. De får automatisk 6.250 pr/uge. Jeg ville smide dem ud, men efter den seneste patch, skal de nu have 650.000 pr/stk i kompensation. Jeg står med min lille klub Greve og skal betale ca. 70.000 pr/uge for ungdomsspillere, eller hvis jeg fyrer dem, skal jeg give ca. 7.000.000.
Det siger sig selv, at jeg er nødt til at opgive at spille spillet.

Jeg fatter ikke, at andre ikke har set fejlen. Den ødelægger FM09 fuldstændig.

Er der lavet er modifier, så man i det mindste kan gå derind og rette???

Jeg håber, at nogen kan give mig et godt råd. Det er træls at skulle opgive spillet
Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #1: 25 Dec 2008, 23:29 »

lyder mærkeligt. og virkelig surt!
Logged

Ceritino
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #2: 26 Dec 2008, 10:49 »

Ja jeg har også lagt mærke til at der i mit AGF spil virkelig kommer mange ungdomsspillere ind, ved slutningen af sæsonen, skal betale omkring 3500-7000 (der omkring) til hver af dem, og nogle af dem er altså håbløse, der MÅSKE har en fremtid i en 1. Divisions klub, hvad fanden er det for noget? 5 ungdomsspillere = 1 god spiller, så vælger jeg altså den gode spiller, ham kan jeg jo bruge til noget !!
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #3: 26 Dec 2008, 11:25 »

var det ik en af de ting der var blevet ændret med den nye patch ?
Logged

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #4: 26 Dec 2008, 11:32 »

har i startet en ny karriere med den nye patch? eller spiller i stadig med den gamle?
Logged

gammelsmølf
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #5: 26 Dec 2008, 12:05 »

Jeg spiller den gamle karriere, men har nu startet en ny karriere for at se om det opstår igen. Jeg har spillet FM siden 2005, og problemet har aldrig været der før.
Hvis der kom en modifier, kunne man i det mindste rette lønningerne i modifieren. På den måde kunne man komme hen over problemet. I de tidligere spil, spillede jeg også u18, og reservekampe, samt købte helt unge spillere. En del af det sjove i spillet er at finde nye talenter, man selv opdyrker.
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #6: 26 Dec 2008, 13:17 »

det er en fejl som er blevet rettet i patchen !
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #7: 28 Dec 2008, 13:02 »

Har også haft problemet, og har også været herinde og brokke mig. Men der er vist ikke noget at gøre. Problemet er kun i Danmark, og som mange skriver, er det blevet rettet i den nye patch. Men jeg synes det er vildt latterligt, at det ikke går ind og retter i allerede eksisterende savegames. Jeg ved godt det ikke er kotume, men denne fejl er jo så graverende at den decideret ødelægger spillet. Jeg har også besluttet mig for at nedlægge mig Brøndby-game.
Om ikke andet synes jeg i det mindste man kunne ændre det så nye ungdomsspillere ikke krævede så meget, så problemet med tiden ville blive bedre og bedre, for til sidst at forsvinde.
Logged


thecatholic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #8: 28 Dec 2008, 22:01 »

Jeg har ikke haft det het problem med den gamle patch.. Men med den nye patch skal jeg pudselig også betale for at fyre nogen af de ungdommes spiller som er kommet til klubben.. Alle jer som skriver at det er blevet rette i den sidste patch?!?! Kan i ikke læse hvad han skriver.. Han spiller ligesom mig med den sidste nye patch.. Jeg er også kommet til 2012/13 seasson og pudselig skal jeg betale 650.000 per unge spiller.. Det har jeg ikke skulle med den gamle patch i de forgående år!! Det er da langt ude.
Logged

Donald Duck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #9: 28 Dec 2008, 22:12 »

Jeg har ikke haft det het problem med den gamle patch.. Men med den nye patch skal jeg pudselig også betale for at fyre nogen af de ungdommes spiller som er kommet til klubben.. Alle jer som skriver at det er blevet rette i den sidste patch?!?! Kan i ikke læse hvad han skriver.. Han spiller ligesom mig med den sidste nye patch.. Jeg er også kommet til 2012/13 seasson og pudselig skal jeg betale 650.000 per unge spiller.. Det har jeg ikke skulle med den gamle patch i de forgående år!! Det er da langt ude.

jeg tror det de mener er at man skal starte et nyt save før det træder i kraft  Tunge

EDIT: har lige tjekket efter, problemet er der stadig  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 23:33 af Donald Duck » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #10: 28 Dec 2008, 23:06 »

Tilbyd dine dårligste talenter til andre klubber.

Stil købssummen til '0', så for du afsat en god portion til dårligere klubber, der så for gavn af det. Det er en win-win situation, fordi du slipper for at betale løn, dine talenter for spilletid, så de ikke bare går til spilde, og så får de små hold spillere med lidt højere kvalitet, end hvad de selv kan udvikle.

Det gør jeg, og har hidtil haft god succes med det.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Paco G.
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #11: 29 Dec 2008, 01:39 »

Jeg har prøvet det samme i Spanien, så fejlen er ikke kun i Danmark, og det er efter patch 9.20

Se evt tråd:

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18856.0
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #12: 29 Dec 2008, 15:23 »

Efter jeg har startet et nyt spil med 9.2.0 er problemet altså forsvundet, såååå.
Logged


Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #13: 29 Dec 2008, 15:32 »

Jeg er nu i 2013. Der er lige kommet nye ungdomsspillere. De får automatisk 6.250 pr/uge. Jeg ville smide dem ud, men efter den seneste patch, skal de nu have 650.000 pr/stk i kompensation. Jeg står med min lille klub Greve og skal betale ca. 70.000 pr/uge for ungdomsspillere, eller hvis jeg fyrer dem, skal jeg give ca. 7.000.000.
Det siger sig selv, at jeg er nødt til at opgive at spille spillet.

Jeg fatter ikke, at andre ikke har set fejlen. Den ødelægger FM09 fuldstændig.

Er der lavet er modifier, så man i det mindste kan gå derind og rette???

Jeg håber, at nogen kan give mig et godt råd. Det er træls at skulle opgive spillet

Ja det lyder mærkeligt kan desværer ikke hjælpe men tror ikke der findes en modifier til det...
Logged

thecatholic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomsspillere ødelægger spillet
« Svar #14: 29 Dec 2008, 16:39 »

Tilbyd dine dårligste talenter til andre klubber.

Stil købssummen til '0', så for du afsat en god portion til dårligere klubber, der så for gavn af det. Det er en win-win situation, fordi du slipper for at betale løn, dine talenter for spilletid, så de ikke bare går til spilde, og så får de små hold spillere med lidt højere kvalitet, end hvad de selv kan udvikle.

Det gør jeg, og har hidtil haft god succes med det.

Der er ikke nogen som vil have dem fordi de er så dårlige.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010