home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Tottenham Hotspurs FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspurs FC  (Læst 9754 gange)
kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Tottenham Hotspurs FC
« : 22 Dec 2008, 23:16 »



BBC News
Chok nyhed i Tottenham


3.7.2008

Harry har sagt op med omgående virkning. Han gjorte det på grund af hans dreng, James, på 8 år er blevet indlagt på et hospital i London. Hans dreng James er blevet indlagt på grund af han har fået kraft. Harry fortalte i dag, at han ikke ville kunne yde det maksimale, hvis han skulle være træner, og samtidig skulle bruge kræfter på sin søn på hospital. Han sagde, at han følte at det ville være bedste for begge partner at de bliver skilt nu.

”Vi er selvfølgelig meget kede af at Harry vælger at stoppe, men vi kan godt forstå ham i hans beslutning. Vi ønsker Harry, hans familie og selvfølgelig hans dreng det bedste og vi ville gerne have at de stadigvæk, skal kunne komme ind og se fodbold, så vi vælger at give hele Harrys familie et sæsonkort. Men nu bliver vi desværre nød til at skynde os lidt, med at finde en afløser, men det bliver ikke en hvem som helst træner vi kommer til at ansætte. ” Sagde Bestyrelse formanden Daniel Levy.


5.7.2008
Efter at Harry nu har sagt op, er Tottenham nu blevet nødt til at finde en afløser og de har nu kigget på nogle mulige kandidater og det stod til sidst mellem Teddy Sheringham, Frank Rijkaard og David Ginola. Hollandske Frank Rijkaard var den første der blev kontaktet eftersom han var den der havde mest erfaring som træner. Han blev fortalt hvad der havde sket og at Harry havde valgt at sige op efter det der havde sket med hans dreng. Han blev tilbudt at blive træner for klubben frem til 2010 med en uges løn på 205.00 kr.   

Da vi snakkede med Rijkaard over telefon i dag sagde han at han virkelig brænder for at blive træner igen eftersom han er arbejdsløs lige pt. og at Tottenham er et meget spænende hold, og ville gerne overtage posten med det samme.
Frank Rijkaard blev Tottenhams nye træner, sagde Bestyrelse formanden Daniel Levy
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 23:19 af kie » Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #1: 22 Dec 2008, 23:23 »

Min Smiley
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #2: 22 Dec 2008, 23:23 »

jo kan jeg godt Smiley
Men stadig god start Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #3: 22 Dec 2008, 23:24 »

jo kan jeg godt Smiley
Men stadig god start Wink

Tak, for at du ville gøre det... Thumbs Up

Og TAK for at du syntes det er en god start, det er blot min anden blog.. Smiley

Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #4: 23 Dec 2008, 07:36 »



BBC News
Rygter


6.7.2008
Der er hvert år gang i karrusellen, når transfervinduet er åbnet. Hvem henter det største talent, Hvem køber flest og hvem køber dyrest. De spørgsmål kommer hvert eneste år, og i år, er ingen undtagelse.      Lad os kigge lidt nærmer på de spillere, som kunne finde på at komme til Tottenham Hotspur FC.




Mamadou Sakho
Den unge franskmand har et kæmpe potentiale til at blive en af verdens bedste spiller i det centrale forsvar, samtidig kan han spille venstre back.
Tottenham skulle være interesserede i Sakho, da den nye Tottenham træner, Frank Rijkaard, har fulgt Sakhos udvikling.

Forventede pris: 50 millioner kr.






Stewart Downing
Den engelsk landsholdsspiller Downing har været ude og sige at han følger, at han har opnået alt hvad han kan med Middlesbrough og derfor gerne ville til en større klub.
Downing sættes i forbindelse med Tottenham, da Tottenham har været ude og kigge efter en venstre midtbanespiller, da Frank Rijkaard, føler at Giovani Dos Santos ikke er modne nok til at starte inde og Luka Modric ikke skal spiller på den plads.

Forventede pris: 100 millioner kr.





Carlos Vela
Den unge mexicaner får det svært ved at slå igennem på Arsenal holdet da Arsenal har 4 andre angriber som står for ham i køen til at få en startplads. Tottenham skulle være interesserede i at hente den unge mexicaner, får at få noget mere konkurrence på angrebspladserne.

Forventede pris: 90 millioner kr.





 
Logged


Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #5: 23 Dec 2008, 08:01 »

kie: Hvordan gør du det med dine billeder, så de kommer til at "spejle" sig? Det kunne være, det blev nyttigt engang. Det ser skisme godt nok godt ud, synes jeg.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #6: 23 Dec 2008, 08:49 »

Rigtig spændende spillere du har kig på. Prisen er også kanon hvis man kan regne med "forventede pris". <opsætningen er dejlig overskuelig. Billederne ser vildt fede ud. Det tyder rigtig godt det her.

Held og lykke, jeg følger med Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #7: 23 Dec 2008, 20:30 »

kie: Hvordan gør du det med dine billeder, så de kommer til at "spejle" sig? Det kunne være, det blev nyttigt engang. Det ser skisme godt nok godt ud, synes jeg.

Angående det med billederne, så har jeg fået nogle til at gøre det for mig..
Jeg takker for din Ros! Smiley

Rigtig spændende spillere du har kig på. Prisen er også kanon hvis man kan regne med "forventede pris". <opsætningen er dejlig overskuelig. Billederne ser vildt fede ud. Det tyder rigtig godt det her.

Held og lykke, jeg følger med Opstemt

Tak for din ros, det er dejligt at du ville følge med.. Smiley
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #8: 23 Dec 2008, 20:40 »

Rigtig lækker start her kie.
Du har startet rigtig flot, og er glad for at du kan bruge mine råd om omsætningen, og lytter til folks råd og ideer. Din opsætning er jo helt suveræn, og der er ingenting der. Dine billeder er kanon fede, og forholdsvis tydeligt. Så grafisk bliver det jo næsten ikke bedre.

Det eneste sted du måske halter lidt er det skriftlige. Du skriver fint og sikkert, men hvis man vil kigge efter, finder man uden de store problemer fejl. Om de fleste er dumme tastefejl skal jeg ikke kunne sige. Men fortsæt du bare i samme dur, og så har du en fast læser i mig!
KIU  Smiley
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #9: 23 Dec 2008, 20:45 »

Rigtig lækker start her kie.
Du har startet rigtig flot, og er glad for at du kan bruge mine råd om omsætningen, og lytter til folks råd og ideer. Din opsætning er jo helt suveræn, og der er ingenting der. Dine billeder er kanon fede, og forholdsvis tydeligt. Så grafisk bliver det jo næsten ikke bedre.

Det eneste sted du måske halter lidt er det skriftlige. Du skriver fint og sikkert, men hvis man vil kigge efter, finder man uden de store problemer fejl. Om de fleste er dumme tastefejl skal jeg ikke kunne sige. Men fortsæt du bare i samme dur, og så har du en fast læser i mig!
KIU  Smiley

Tak for rosen..

Men angående det skreftlige, så er jeg ikke specielt god til det.. Men jeg gøre mit bedste..

Vis du ville hjælpe mig, så ville jeg gerne vide hvor der er fejl, du kan bare skrive det  over en PB, hvis du ville hjælpe mig.. Smiley
Logged


Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #10: 23 Dec 2008, 21:12 »

God blog, som jeg vil følge. Den er dejlig overskuelig og rigtig flot sat op. Billederne er helt i verdensklasse   Wink
Godtnok er der et par stavefejl og nogle grammatiske fejl, men lad det ligge..

Genial blog. En jeg vil følge fremover.

KIU Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #11: 23 Dec 2008, 21:46 »

Gode indkøb Smiley Det ser rigtig lovende ud Smiley

KUTGW
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #12: 23 Dec 2008, 21:48 »

Gode indkøb Smiley Det ser rigtig lovende ud Smiley

KUTGW

Indkøb?  Jeg har ikke købt nogle endnu, det er bare nogle rygter.. Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #13: 23 Dec 2008, 21:50 »

arh... sorry... læste ikke lige ordentligt efter... Men hvis du så får hentet dem, ja så har du min bedømmelsen af dem Smiley
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Tottenham Hotspurs FC
« Svar #14: 23 Dec 2008, 22:08 »

Jeg er. Jeg er vild med den her blog. KIU!
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010