home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Fedeste biler?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Fedeste biler?  (Læst 79803 gange)
Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #30: 19 Feb 2006, 12:02 »

En rigtig Klassiker
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #31: 19 Feb 2006, 12:06 »

No offense, drenge, men: "Mænd uden hjerne kører bil med stjerne!"
Mercedes'er er opreklamerede! Man kan sagtens få lige så hurtige - og luxuriøse - biler, til samme pris som du ville give for en mercedes.

Jeg vil nu sige at Mercedes er nok en af de biler som skal sjældent til værksted. Derimod kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke skrev BMW istedet? BMW er nok den bil som er mest opreklameret, de er billige, mange køber dem, de går i stykker og det koster en bondegård. Derimod dem somsagt køber en "Mercer" de har en bil som starter hver gang de skal bruge den, så jeg forstå slet ikke din kritik af mærket?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #32: 19 Feb 2006, 13:24 »

Kører selv i en en Kia Picanto 1,1 EX Konen har en Citroen Berlingo 1,6 men det er jo ikke drømmebiler - der findes kun en bil der er værd at dagdrømme om og det er en Porsche 911 - har selv prøve at køre en sådan men desvære kun til låns
Logged

YNWA

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #33: 19 Feb 2006, 13:38 »

Jeg vil nu sige at Mercedes er nok en af de biler som skal sjældent til værksted. Derimod kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke skrev BMW istedet? BMW er nok den bil som er mest opreklameret, de er billige, mange køber dem, de går i stykker og det koster en bondegård. Derimod dem somsagt køber en "Mercer" de har en bil som starter hver gang de skal bruge den, så jeg forstå slet ikke din kritik af mærket?

Tja, min far ejer taxa'er, og hvis de kan holde til at køre 250.000 km på 2 år uden vilde regninger er de gode .. Men indtil nu har Mercedes været den klart dyreste! For det første koster det kasse på deres værksteder, men den er også vildt meget på værksted! Til privat brug er der sgu ikke ret mange biler der ikke kan "holde" ? Smiley
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #34: 19 Feb 2006, 16:21 »

Tja, min far ejer taxa'er, og hvis de kan holde til at køre 250.000 km på 2 år uden vilde regninger er de gode .. Men indtil nu har Mercedes været den klart dyreste! For det første koster det kasse på deres værksteder, men den er også vildt meget på værksted! Til privat brug er der sgu ikke ret mange biler der ikke kan "holde" ? Smiley

Men, igen, en Mercedes er noget helt specielt! OG kvalitet Wink
Logged


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #35: 22 Feb 2006, 00:02 »

Jamen lad os da lige få sat et par ting på plads én gang for alle:

Både Porsche, Volkswagen, Opel, Mercedes og BMW var store producenter til den tyske nazihær før og under Anden Verdenskrig. Så derfor må vi konkludere at alle jer der kører de mærker er nazister, og dermed akkurat lige dårlige allesammen Sur
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #36: 22 Feb 2006, 07:33 »

Jamen lad os da lige få sat et par ting på plads én gang for alle:

Både Porsche, Volkswagen, Opel, Mercedes og BMW var store producenter til den tyske nazihær før og under Anden Verdenskrig. Så derfor må vi konkludere at alle jer der kører de mærker er nazister, og dermed akkurat lige dårlige allesammen Sur

Jeg er ikke nazist? Huh

Lidt mærkeligt indlæg at komme med synes jeg!
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #37: 22 Feb 2006, 09:06 »

Jeg er ikke nazist? Huh

Lidt mærkeligt indlæg at komme med synes jeg!

At kalde de folk, der kører i nævnte mærker for nazister er vidst i overkanten!

At historien så er, som der bliver fortalt gør så, at man kan vælge om man vil støtte denne bilproducent i fremtiden. Det er jo et spørgsmål, der er op til den enkelte...
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #38: 22 Feb 2006, 10:11 »

Jeg er ikke nazist? Huh

Lidt mærkeligt indlæg at komme med synes jeg!

Det var jo bare spas Smiley

Omend de historiske fakta er rigtige nok.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #39: 22 Feb 2006, 10:15 »

Nu blev Der Autobahn også kreeret under Hitlers regeringsdage, og så er det så et valg om man vil vælge at køre på den eller ej.  crazy Ser intet problem i sådan noget, lad det da endelig ikke være en hemmelighed at jeg mener at virksomheders mål til enhver tid er at skabe størst mulig overskud. Det er jo bare hvad de gjorde.  Peace
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #40: 22 Feb 2006, 11:00 »

Det er da også veje i Danmark der er lavet af tyskerne under 2. Verdenskrig, dem bruger vi da stadig selvom det er noget være beton lort.

Syntes da ikke man kan klandre et tysk firma for hjælpe landet under krig, men de blev vel også nærmest truet til det?
« Seneste Redigering: 22 Feb 2006, 11:18 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #41: 22 Feb 2006, 14:02 »

Det var jo bare spas Smiley

Omend de historiske fakta er rigtige nok.

Okay, det syntes jeg bare ikke smileyen bar præg af, men den har jeg så åbenbart fattet forkert, samt en masse andre Wink
Logged


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #42: 22 Feb 2006, 14:50 »

Ja nu var det hele jo bare spas. Selvom jeg brugte en vred smiley tænkte jeg at påstanden var så langt ude at den ikke kunne tages seriøst Wink

Og jeg ved ikke i hvor høj grad de tyske virksomheder var under tvang, og i hvor høj grad de blot valgte at profitere højst muligt. Der er ikke noget virksomheder kan tjene penge på som krig, efterspørgslen er stort set ubegrænset.
Og glem nu heller ikke at den nuværende amerikanske præsident, George W. Bush' bedstefar Prescott Bush var direkte med til at finansiere det tyske nazi-styre langt ind i krigen, selvom USA og Nazityskland var fjender. Et tydeligt eksempel på at en virksomhed (som udgangspunkt) vil søge maksimal profit.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #43: 16 Jun 2006, 22:59 »

Jeg kan nu godt lide Mercedes Opstemt

CLS








CLK





BMW Z4 M er nu også fed!




BMW M6


Logged


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fedeste biler?
« Svar #44: 16 Jun 2006, 23:08 »

Har du et eller andet for tyske transportmidler? Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010