home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1014 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Counter Strike
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: Counter Strike  (Læst 49770 gange)
torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #150: 10 Okt 2006, 18:20 »

Hvad koster Counterstrike disse dage? altså Half Life, så jeg eventuelt kunne spille CS Smiley

110 kr i fona eller merlin. Counter-Strike Anthology 1 hedder den vidst
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #151: 10 Okt 2006, 18:25 »

Der går rygter om at FMD spiller her 80.242.151.7:27015 klokken 19, så lad os rulle dem hvis folk har tid Wink .. Kald jer FMFreaks.dk ^ Gamernick

Hvis der kommer ny ip eller noget, så skal jeg se om jeg kan huske og smide den her
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #152: 10 Okt 2006, 18:55 »

NY IP: 85.199.132.150:27016
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #153: 10 Okt 2006, 18:56 »

Alstå hvordan installere man steam? Og det er Condition Zero i spiller ikke?

Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #154: 10 Okt 2006, 19:06 »

Næh, vi spiller Counter Strike 1.6.

Du installerer steam ved at dobbeltklikke på programmet, som du henter på steampowered.com.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BasIth
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #155: 10 Okt 2006, 19:13 »

Næh, vi spiller Counter Strike 1.6.

Du installerer steam ved at dobbeltklikke på programmet, som du henter på steampowered.com.

Er det ikke det samme som 1.6?
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #156: 10 Okt 2006, 19:15 »

Kom nu alle sammen det er kun mig og TorkR
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #157: 10 Okt 2006, 19:15 »

Næh
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BasIth
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #158: 10 Okt 2006, 19:19 »

Hvor skal jeg skrive ip'en?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #159: 10 Okt 2006, 19:19 »

Kom nu alle sammen det er kun mig og TorkR


Der står at serveren er full Skuffet
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #160: 10 Okt 2006, 19:21 »

NIELS !
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #161: 10 Okt 2006, 19:26 »

Altså Condition Zero er ikke der samme som 1.6? Skal bare lige have det på plads.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #162: 10 Okt 2006, 20:39 »

Er i stoppet derinde? Har lige været i bad, og nu er serveren pludselig helt tom Shockeret
Logged

FKS
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #163: 10 Okt 2006, 20:40 »

Nej  Smiley

Condition Zero er single player-delen af Counter Strike, men for at gøre forvirringen total har de lavet en multiplayerfunktion til CS:CZ (Condition Zero).

Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: Counter Strike 1.6, steam!
« Svar #164: 10 Okt 2006, 21:24 »

Hvad er steam til CZ så?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010